Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Unelmana oma Audi!

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Tarkista nyt vielä kuitenkin noiden verojen kohtalo. Kuulostaa aika oudolta että maksaisi verotkin tuo välitysliike, eikä veroista puhuta mielestäni mitään sivuilla.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viesti
      Tarkista nyt vielä kuitenkin noiden verojen kohtalo. Kuulostaa aika oudolta että maksaisi verotkin tuo välitysliike, eikä veroista puhuta mielestäni mitään sivuilla.
      Pyysin tarjouspyynnössäni lopullista hintaa, sisältäen verot ja kaikki kulut. Auto luovutetaan Suomen rekisterissä. Toki kun/jos kaupantekoon päädytään, kaikki selvitetään vielä erikseen, ja moneen kertaan, vieläpä tingattuna ;)

Comment

Toivottavasti veropäätös tulee nopeasti, jos liike on ilmotuksen tekijänä. Et saa ajaa autolla ennen kuin verot on maksettu ja auto sun nimissä.
        Vai ostaako ne auton sun nimiin ja tekee verotuksen sun nimiin, eli tarvii valtakirjan?

Jos et ole päätöstä tehnyt, niin kysy 2.7tdi vaihtehtokin. CR kone, ketjulla ja lähes samalla kulutuksella kuin tuo 2.0tdi. Minä ottaisin kyllä 2.7tdi:n.

Comment

..ja takavetoakselit..

Comment

Pyysin tarjouspyynnössäni lopullista hintaa, sisältäen verot ja kaikki kulut. Auto luovutetaan Suomen rekisterissä. Toki kun/jos kaupantekoon päädytään, kaikki selvitetään vielä erikseen, ja moneen kertaan, vieläpä tingattuna ;)
            Jos et verota itse, et voi myöskään saada palautuksia myöhemmin vaan ne menee firmalle.

Vuonna 2007 verotin octavian, johon läjäytettiin noin 5500 euroa veroja. Nyt olen saanut kahteen otteeseen á noin 950e palautusta eikä harmita yhtään.

Katso tullin sivuilta mahti-systeemistä verotusarvot ja tutustu käytäntöön. Verot on juuri ne mitä se kone antaa, jos auto vaan systeemistä löytyy. Ei tule mitään yllätyksiä!

Comment

..ja takavetoakselit..
              Kun oli rajallinen budjetti niin nuo nostaa hintaa melko paljon. Etuvetosena voi vielä saada suht samaan hintaluokkaan kuin 2.0tdi:n tuon 2.7:n

Comment

Mä oon luullu et quattro ei hirveen paljo kalliimpi oisi käytettynä. Toki en noin uusia oo kyllä edes vertaillu. Noh, toki etuvedollaki pääsee, emmä sitä kiellä :)

Comment

Kylse on arvokkaampi. Jos en muista väärin niin lähes aina myös tippilootanen.

Comment

Ihan omana mielipiteenä, ei kannata välittää: jos budjetti on tiukka, katselisin sen verran vanhempaa että saa quattron - tai sitten siirtyisin muihin merkkeihin...

Oma Audi tuli kriteereillä: ilmastoitu, automaatti, neliveto, ei (city)maasturi, pikappi tai tila-auto, ei volvo, ei kovin pahasti ruosteessa, max 5 ke. Siinä on vaihtoehdot vähissä. Välillä on käynyt mielessä että olisikohan jostain pitänyt antaa periksi (ei kuitenkaan nelivedosta), mutta nyt näyttää taas valoisammalta kun on yli kuukausi mennyt ilman uutta vikaa ;-)

Comment

Vertailinpa vielä hintoja mobile.de:ssä, A6 TDI:t 2.0 vs 2.7; Ero on aika pieni, joten pitäisköhän sitten valita tuo CR-kone? Itse en tekniikasta tiedä, mutta ilmeisen moni ainakin täällä olis sen kannalla. 3.0 quattron hinta jo sitten pompsahtaakin; mun budjetilla ne on jo 200tkm ajettuja verrattuna n.130-150.

Comment

Onko sillä loppujen lopuks merkitystä jossain dieselissä onko sillä ajettu 130 tkm vai 200 tkm, paitsi edullisempi hinta? Miten noissa menee isompien huoltojen välit? Voihan olla että tuolla 200 tkm ajetulla on vasta tehty nokkahihnarempat ynm.

Voisin hyvin kuvitella kaksi identtistä autoa uutena. Toisella kaupparatsu työntää 500 km reissun päivässä maantiellä ja toisella autolla ajetaan lyhyempää ajoa konttorille ja takaisin. Kilometrit ei kyllä kerro mitään siitä mikä auton kunto on. Kilometreissä voi olla iskokin ero.

Comment

Working...
                        X