Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

VW/Audicenteriin soittaminen

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• VW/Audicenteriin soittaminen

Onko kellään muilla vaikeuksia päästä puhelimella varaosamyyntiin?

Just soitin airportiin varaosiin ja pääsin minuutissa juttelemaan.

Comment

Airporttiin olen itsekin saanut suht nopeasti yhteyden, mutta aikaisemmin tuntu olevan muissa toimipisteissä mahotonta saada ketään kiinni varaosista puhelimella.

Comment

Soittelin kahtena päivänä vv-asiakaspalveluun, yhteensä n. 10 kertaa, ollen joka kerta jonossa n. 10-15 minuuttia kuunnelleen kuinka "kaikki puhelunvälittäjät ovat varattuina". Sitten kun pääsin läpi, niin odotus kesti vain muutaman sekunnin... Melkein haiskahti ennemmin tekniseltä vialta kuin oikeasti ruuhkalta

Comment

Olen soittanut viimeisen viiden vuoden aikana tuonne satoja kertoja.

Viimeiset kaksi vuotta tilanne on ollut toivoton. Siksi musta on tullutkin Laakkosen asiakas.

Joskus tunnustan soittaneeni lopulta Laakkoselle jonnekin pääkaupunkiseudun ulkopuolelle vain saadakseni hintatiedot, ilman, että mulla on aikomustakaan osia sieltä hankkia. Ja tämä on typerää ja epäreilua. Myös Laakkosta kohtaan.

Comment

Jyrki mikset käytä vaikka Tepon hintahakua joka näyttää myös marmorihinnat. Tai ainakin lähelle niitä.

http://www.speed-autoteile.fi/index.php?p=hintahaku

Comment

No, eipä nuokaan ole muuta kuin suuntaa antavia. Ainakin täälläpäin marmorilla tuntuu olevan hinnat yläkanttiin noihin verrattuna.

Comment

Vantaan VW:lle joku päässyt varaosiin puhelimella läpi? Tiedän jopa yrityksiä, jotka on lopettanut soittelut jo ajat sitten Vantaalle, koska se on ajan ja rahan hukkaa.
                Onhan VW:llä tietysti yrityksille keskitetty puhelinpäivystys, mutta sekään ei toimi.

Itse olen tehnyt niin, että olen soittanut Espoon audicenterin varaosiin, koska siellä ilmeisesti ymmärtävät puhelimien ja palvelun tärkeyden.
                Sitten olen tarvitsemani osat kääntänyt noutoon Vantaalle. Hölmöä, mutta toimii.

Comment

Onhan VW:llä tietysti yrityksille keskitetty puhelinpäivystys, mutta sekään ei toimi.
                  Suurasiakas myynti, ja ei toimi puhelin, sen voin kertoa...
                  Nimimerkillä reilu 2h meni että sain jonkun sieltä kiinni.

Comment

Ne kerrat kun olen Hertsikan varaosatiskille soittanut, ovat jättäneet positiivisen kuvan vastausajoista. Jokaisella kerralla on puhelimeen vastattu ilman jonottamista, ja olen saanut vastauksen hyvinkin helposti. Toki yksityisasiakkaana, ja ainakin Hertsikan kaverit ovat hakeneet koneille oman urssin tiedot...

Varmasti on muitakin kokemuksia ihmisillä, sitä en voi kiistää.

Comment

Valitettavasti ainakin VV Airportin puhelinpalvelu on todettu olemattomaksi jo aikoja sitten.

Itsekin siirryin suurasiakasmyynnin asiakkaaksi ja teen tilaukset netin kautta.

Comment

Täällä Oulussa tilanne ei ole paljoa parempi. Aamulla saan tietää, etten voi mennä 12.30 olevaan huoltoaikaan sinne. Koetan soittaa koko aamupäivän ja ajomatkalla toiseen hommaan saan viimeinkin yhteyden sinne, etten pääse tuohon puolen tunnin päästä olevaan huoltoaikaan paikalle.

Tuohan alkaa maksamaan jo kohta noille paljon, jos ei pääse puhelimella läpi ja huoltoajat ovat tyhjänä siksi?

Comment

Working...
                        X