No ei ne polariksetkaan aina nyt niin varmoja ole. ;) Kaverilla oli iq ja 2 kertaa leipasi kytkimen puoleinen pytty jumiin. Ja kolmannella kerralla samasta pytystä puristukset tipahti ~9 -> 4. Eikä kunnollista syytä löytyny ikinä. Ja korjauksen aikana lainakelkka liikkeestä, fusion 900. Ei kerinny ajaa ku 500 metriä ni kone jumiin.. :) Tottakai tietenkin huonoa tuuria ym. sellasta mutta näinkin voi käydä, merkistä riippumatta.. :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Moottorikelkkailijat
Collapse
X
-
Noista polariksen 3 pyttysistä kuulee kyllä aika paljon huonoa. Lähinnä sen takia noin vanhaa kun rahaa en ajatellut paljoakaan laittaa kiinni suurimmat menohalut ku sais kuitattua ni olis hyvä. Ja tämä kaveripiiri tässä kellä on noita kelkkoja ni aika halpoja niilläkin on ja ei nyt hireesti ole vikojakaan ilmennyt, tokihan kaikki yksilöitä on .
Comment
-
Joo, tuo nimenomaan se mistä eniten niitä kuullut. Ja taas uus kysymys. Kummonen on polaris indy 500 efi? noissa efi koneissa vissiin sähköt tekee kiusaa, enimmäkseen ilmeisesti kaasuvvun microkytkin joka aiheuttaa röpellystä ja putkessa paukuttelua. Tuossa mitä olen katsonut on juurikin tuota ongelmaa, vaikka siihenhän löytää 49 muutakin syytä. Onkohan muuten kuinka vahvoja. Hinta kun on aika miellyttävä. Huomenna katsomaan. Kelkkakuume nousi niin kauhiaks ku viikonlopun ajelin veljen v-maxilla. Ens viikonlopuks pakosti saatava itellekki kelkka ni pääsis vähä porukalla ajeleen. Vaikka eihän näiden kanssa kannattais hosua, ettei tuu mitään paskaa ostettua, tarvii vaan syynäillä tarkkaan.
Comment
-
Se on tullut todettua, että kannattaa yrittää venyttää sitä budjettia suoraan kättelyssä niin, että saa kunnon kelkan. Laitat tonnin lisään siihen 2000e, niin pääset jo ajettaviin peleihin. On meinaan ajonautinnossa valtavan iso ero riippuen millä ajaa.
Otin tänään vanhan Pro-X:n talliin sisään. Ei ole nykäisty käyntiin kesän jälkeen ja oli kaikki niin umpijäässä kaasuvaijereita myöten. Pari nykäisyä tuli kokeiltua, ennen kuin kaasuvaijeri jäätyi kiinni. Nyt kun se oli sulanut, otin vaijerit pois ja samalla kaasarin irti, jotta saa tyhjättyä. On se kiva fiilis, kun toisen kaasarin kohosta tulee pelkkää glykolia ulos :) Tarkastin vielä pakoputkenkin, ja saihan sieltäkin kaataa puoli kuppia samaa kamaa. Eli kone auki. Olisikin vain normisetti eli pytyn tiiviste eikä kansi halki. Täytyy toivoa, että pakkasnesteen lisäaineet ovat vähän suojanneet alakertaa. Sinne se neste tiensä lopulta on kuitenkin löytänyt...
Comment
-
Pitää jäähä rahaa vähän muuhunkin kun moottorikelkkaan , kuitenkin suurin osa vuodessa tulee harrastettua crossipyörällä. Nyt tuli hommattua tuommonen Polaris indy 500 EFI muuten penteleen nätissä kunnossa, mutta penkki vähän revennyt ja pientä käyntihäiriötä. Nyt jo tosin atomeina tallissa, tsekata kaikki mistä tuo käyntihäiriö vois johtu. Jotenkin tämmönen kiilakoppa vaan iskee samalla sairaalla tavalla varmaan kun itteen iskee nuo lötkötkin :DViimeksi muokannut jünther; 30.1.2013, 22:20.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja sakarivo Näytä viestiKohta 10v ollut kelkkataukoa, mutta nyt kun nelareita on alkanut saada kohtuulliseen hintaan niin kiinnostus on herännyt.
Mitä eroa jammun rs vector ja rx warrior malleissa on?
Ajelin aikoinaan tuollaisella lynx 670 big pipellä, silloin tuo g-type runko oli kaikkien parjaama, kun on huonot joustot ja on kankea ja painopistekin missä sattuu... Ite pärjäsin sillä ihan hyvin.
Voiko tuollainen nelitahti jamaha olla sitten vielä huonompi kuin g-type, vai onko se huono vain verratten uusiin kelkkoihin.
Epätoivoisesti yritän tappaa alkavaa kuumetta ;)
Comment
-
Moottorikelkkailijat
Kyllä se varmaan ekaksi kelkaksi menee kunhan on kunnossa..
Itellä kakkoskelkkana 8satanen ZR ja on potkua ;)
Comment
-
Moottorikelkkailijat
Itellä oli sillai ko mujjan kans kaks päällä ajeli niin oli reissu ja repes päällinen siitä edestä.. En lähtis.. Osta tourinki suosiolla jos on esim 80% reitillä ja loput jos ajelee umpista.. Pätkällä kakspäällä niin ei se ajamiseniloa ole..
Comment
-
Kakspäällä ajo on lähinnä merenjäällä ajoa. Se on kyllä ihan tiedossa ettei se mikään ajonautinto ole.
Saisihan noihin tietty tehtyä koukun perään pulkalle ja teenkin varmasti jos tulee tollanen hommattua. Meidän pulkat on vaan niin järeitä mitä on noiden työkelkkojen perässä vedelty et pitäis pienempi pulkkakin hommata/tehdä :D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja LilJon Näytä viestiPolaris RXL tuli myyntiin tuohon lähi kelkkakauppaan niin kävin sen tinkimässä itselle. Voimaahan noissa ruiskukoneisissa tuntuu olevan ihan kivasti :)
nimimerkillä alle neljätonnia ajettu 800 polaris ja kone jumissa:)
Comment
-
Olisko kellään tarvetta hyvälle vm 2003 Pollen 500 XC SP kelkalle? Mulla olis jäämässä jouten kun aika tuntuu menevän lapsen ja kohta alkavan rakennusprojektin kanssa. Ei ole mälläilty, ei ole kilpailtu, eikä ole tehty patenttiremppoja....täysin toimiva yksinkertainen ja luotettava sporttipeli kaipaisi käyttäjää :)
Comment
-
Pienen pieni kelkkakuume nostaa aina päätään lopputalvesta... Tähän saakka on tullut "kelkkailtua" (Ski-doo) Trapper 6000:lla yleensä puukuormaperässä. Jonkun edullisen ketterämmän voisi ehkä laittaa, esimerkiksi Lynxin 250, 3900, 5900, Forest yms. on tullut katseltua. Osaatteko sanoa hyviä vaihtoehtoja muilta merkeiltä? Osaatteko sanoa mitään Yamahan Ventureista ikäluokka noin 91-99?
Comment
-
Tuommonen lynxin 3900 ja 5900 nyt loppupeleissä hirveen ketteriä ole verrattuna pätkä kelkkaan. Niissä kun on kohtuullisen pitkä matto ni tekee omanlaisen kankeutensa ajettavuuteen, sitten siinä kaverina vielä se, että keula tuntuu olevan aika kevyt vaikke noissa alumiinia vielä olekaan.
Joku korjattakoon jos olen väärässä.
On muuten parhaillaan pirun mahtavat kelkkakelit.Viimeksi muokannut jünther; 20.2.2013, 15:07.
Comment
-
Siitähän se on hyvin pitkälti kiinni mihin ajoon kelkka on tulossa. Jos tarkoitus on metsässä ajella lepposasti maisemia katellen, niin ei siellä pätkällä mitään tee. Joku kevyt pitkämattonen kelkka on niihin hommiin omiaan, esim tuo 3900. Jos kyydissä on muitakin tai rekeä vedellään niin silloin 5900 parempi. Jos taas ajellaan reittiä ja umpista niin touring/ puolipitkä kelkka.
Comment
-
Pätkä ei kyllä ole omillaan umpisessa. Jos peukalon irrotat hetkeksikin niin sitten saa kaivaa :) RR:n vakisuksissa on sentään vähän leveyttä, mutta itsellä on kapeammat Tivalit. Ei tarvitse hampaat irvessä vääntää reitillä tankoa, mutta kyllä lähtee syömään ja syvälle jos vähänkin reitiltä putoaa.
Eikö joltain valmistajalta ollut tulossa keinuva telasto jossain vaiheessa mallistoon? Mielenkiintoista nähdä saadaanko sillä kankeutta pois.
Comment
-
300km takana pollella ja ainakin toistaiseksi toimii :D
Huomasin tuossa että lämpötila anturi nököttää paikallaan ilmanjohtoja ja johtoja ei myöskään löydy mistään.. Mihinköhän kaikkeen tuo vaikuttaa? Lämpötilan merkkivaloon ainakin. Meinasin että korvaisin sen toisella anturilla ja lämpömittarilla.. Kelkkahan oli vm93 polaris rxl 650 ruiskukoneella.
Comment
Comment