Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Puhelinhäiriköintiä numerosta +4721035950

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Puhelinhäiriköintiä numerosta +4721035950

Perjantaina sain soiton otsikossa mainitusta numerosta. Olin töissä, kerkesi hälyyttämään monta kertaa, mutta kerkesin kuitenkin vastaamaan. Samassa kun vastasin, puhelu katkesi ja kestoksi jäi 1 sekunti. En soittanut takaisin. Ajattelin nopeasti että vanteiden myyjä soittaa Ruotsista, kun kauppaa olen hieronut. Sittemmin selvisi että onkin Norjan numero. Varmistin vielä myyjältä sähköpostitse, ettei hän ole soittanut.
    Äsken sama juttu, puhelu tuosta numerosta, ja olin jo paljon nopeampi. Kuitenkin saman tien yhteys katkesi, ja kesto oli 1 sekunti. En soittanut takaisin. Sitten tuli mieleeni googlettaa kyseinen numero, ja kyllähän sieltä tuloksia löytyi :)
    Tässä nyt yksi niistä keskusteluketjuista koskien kyseistä puhelinnumeroa: http://whocallsme.com/Phone-Number.aspx/4721035950/4

Ei siis ole syytä ainakaan takaisin päin soittaa! Ties miten paljon tulee maksamaan. En vielä kerennyt sen enempää noita kokemuksia lueskelemaan, että onko joku soittanut, ja onko tullut kovia laskuja...

Tiedoksi vain kaikille :)

Yrittivät, perkele. Onneksi olin lukenut tämän ja annoin punaista luuria. Pistin puhelimen muistiin nimellä "älä vastaa". Yritin vielä muuttaa soittoäänen äänettömäksi mutta en ainakaan ihan heti onnistunut. Nokian E75:lle otetaan neuvoja vastaan.

Comment

Eihän tuossa mitään vaikka vastaisikin, ei maksa mitään. Kunhan ei soita takaisin. Mutta epämiellyttävää luettavaa tuossakin ketjussa oli, että erään kirjoituksen mukaan oli soitellut 1,5kk ajan 1-2 kertaa päivässä, parhaimmillaan 5-6 kertaa! Ja tämä 1,5kk oli tuohon kirjoituspäivään asti. Ties vaikka olisi jatkunut senkin jälkeen.
      Eli melko häiritsevää saattaa alkaa olla jo useiden toistojen jälkeen. Toivottavasti ei ala minua häiriköimään! Minkäs tuolle sitten oikein mahtaa.

Comment

Mulle on tullu lähiaikoina puheluita tuntemattomasta numerosta muutaman kerran, pari kertaa nimellä olen vastannut mutta ikinä ei ole mitään toisessa päässä vastattu. En enää hirveästi viitsi tuntemattomiin vastata, osa soitoista tosin melko varmasti tullut lehtimyyjiltä jne...

Comment

Ei pure norjaan mutta lehti/kalsarimyyjiin lähtökohtaisesti kyllä:

http://www.asml.fi/rajoituspalvelut/...ajoituspalvelu

Comment

Tekee itse äänisoftalla, tai etsii netistä mp3 tiedoston äänettömyyttä, tyyliin joku silent.mp3. Lataa tiedoston puhelimeen ja Puhelinmuistiosta muokkaa Soittoääni kohtaan sitten kyseisen tiedoston haluamalleen vastaanottajalle.

Saman voi myös tehdä ryhmien ja profiilien kautta, eli tekee puhelinmuistiossa esim "puhelinmyyjät" nimisen ryhmän ja liittää sen jäseneksi useita numeroita. Sen jälkeen Työkalut / Profiilit / Hälyttävät puhelut listasta ottaa raksin pois kohdasta "puhelinmyyjät". Tällöin kun joku siitä ryhmästä soittaa, puhelin ei soita mitään soittoääntä.

Tuota voi soveltaa myös työ vs kotipuheluihin että tekee ryhmän "kaverit" ja laittaa sen hälyttävät puhelut kohtaan ainoaksi raksiksi esim Koti nimiselle profiilille. Silloin kaikki muut, kuten tuntemattomat numerot tai tunnistetut työnumerot eivät hälytä vapaa-aikana. Työpäivän jälkeen vaihtaa vaan käytettäväksi profiiliksi Koti ja töissä ollessa Yleinen. Tuohon on vielä tehty kätevä ajastusohjelmakin jos haluaa automatisoida 8-16 olevaksi töissä jne http://www.drjukka.com/ProfScheduler.html

Comment

Tämä toimii myös kohtalaisesti ainakin, kunhan päivittää aika-ajoin: http://www.puhelinmyyja.info/

Comment

Kesällä soitteli n.10 kertaa. Ekan kerran en ollut kuullut ja en siis vastannut. Googletin ton numeron ja sen jälkeen kun soittivat laitoin aina punaista luuria. Nyt ei ole soitellut pariin kuukauteen ollenkaan.

Comment

Ite laitoin ton numeron blokkauslistalle(hyväpuoli samsungissa) eli luuri lyö ite punasta ennenkun kerkee edes hälyyttään...

Comment

Maukka mikä puhelin sinulla on?
                    Itsellä samsung jossa on jokin valepuhelu systeemi.
                    Kuukauden verran soitteli joku tuntemattomasta noin 2-6 kertaa viikossa, eikä ikinä kuulunut toisesta päästä mitään.
                    Kerran sitten pyörittelin puhelinta käsissä ja yhtäkkiä lukee näytössä, että valepuhelu aktivoitu.
                    Eipä ole enään tuntemattomat soitellut kun jättää kädet taskun ulkopuolelle :)

Comment

Mulla on Nokia 5800 xpress music. Enpä ole moisesta valepuhelu systeemistä ennen kuullut.

Comment

Androidissa vissiin pystyy ainakin laittamaan mustalle listalle noita numeroita -> ei ota vastaan puhelua enää ko. numerosta.

Comment

Tuon ensimmäisen viestin linkin perusteella voisi kuvitella, että telemarkkinointiyritys pommittaa robotilla numeroita läpi ja jos sattuu vastaamaan ja myyjä on vapaana, niin silloin yritetään kaupata jotain.

On olemassa myös ns nigerialaishuijauksia, joissa puhelu tulee jostain päin afrikkaa. Jos erehdyt soittamaan takaisin, niin puhelu voi maksaa esim. 2 USD.

Comment

Tai sitten nää on niitä samoja kavereita, jotka kauppaa noita black list palveluita, eli luovat kysyntää omalle palvelulleen.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja porkkis Näytä viesti
                              Ei pure norjaan mutta lehti/kalsarimyyjiin lähtökohtaisesti kyllä: http://www.asml.fi/rajoituspalvelut/...ajoituspalvelu
                              toimii, kerran soittanu kesän jälkeen ja sanoin että oon "liittyny tuohon" niin pahoitteli ja haukkui itsensä :)

Comment

Salattu numero auttaa myös kummasti. Ei ole yksikään lehtimyyjä soitellut ko. toimenpiteen jälkeen. Eikä muutkaan häiriköt ole vaivanneet.

Comment

Tuolla aloitusviestin linkissä oli moni jolla on salainen numero, ja silti on tämäkin kyseinen numero siihen soittanut... Itselleni on nyt melkein joka päivä kertaalleen soittanut. Pari viimeistä kertaa olen vain lyönyt punaista luuria.

Comment

No juu, kyllähän sen salatun numeronkin kai selville saa, jos osaaminen kohdallaan. Ilmeisesti omalle kohdalle vaan sattunut pirun hyvä tuuri..

Comment

Varmaankin netistä salaiset numerot kaivettu. Myynti-ilmotuksista yms.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja Jondetski Näytä viesti
                                        No juu, kyllähän sen salatun numeronkin kai selville saa, jos osaaminen kohdallaan. Ilmeisesti omalle kohdalle vaan sattunut pirun hyvä tuuri..
                                        Riippuu myös vähän missä vaiheessa numeron tunkee salaiseksi. Eli jos pari vuotta olet pitänyt julkista numeroa niin tod näk se on kerennyt jo leviämään puhelinmyyntiin ym ja sitä ei sit enää pois saa. Myös se mihin kaikkiin arvontoihin sitä numeroaan tunkee niin vaikuttaa.

Comment

No juu, kyllähän sen salatun numeronkin kai selville saa, jos osaaminen kohdallaan.
                                          Noh... Hankitaan tietokone/tietokoneita, nippu puhelinliittymiä (vaikkapa VoIP) ja koodataan softa joka arpoo esim. 046 xxxxxxx numeron. Softa soittaa numeroon, jos vastauksena tulee "Numero ei ole käytössä", merkataan tietokantaan ettei tätä numeroa enää kokeilla. Jos konearmada pystyy soittamaan kymmeniin tai satoihin numeroihin yhtä aikaa, tulee ne "salatut" numerot ennemmin tai myöhemmin vastaan.

Comment

Mulle tuli just tämmönen tekstari:

Moij..woe apuwa, laitoin äskön 2 aika tuhma mms kuwa viestiä sulle tulemaan, tais vaan lähtä väärään numbaan, anteeksi kauheesti.. *punastuu* :$
                                            t; sami

Numero oli: +358 44 993 4110

Näytin työkaverille ja sano et niiden työpuhelimeen oli jonku aikaa sit tullu ihan sama viesti! Eli jos joku tuommosen saa kans ni tuskin kannattaa mitään alkaa vastaamaan/soittelemaan perään :) Yllätysyllätys numerolla ei löytyny Enirosta mitään tietoja.. Ihan hyvä ku tunnen yhen Samin ja seki on ex, numeroa ei kyl oo tallessa mut ei se noin kirjota viestejä eli noita w-kirjaimia + *punastuu* :DD

Comment

Mies joka kirjoittaa viestiin "punastuu" tuskin naisille paljon viestejä laittelee....

Comment

Lienee samaa sarjaa? Itelle soitellu ja oikiasti rupiaa vituttaan.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/ku...401013955.html

Comment

Mulle tuli viimeviikolla englanninkielinen tekstiviesti puhelimeen jossa ilmotettiin että olin voittanut 2miljoonaa usd. Olis vaan pitänyt ilmottaa mailiosote ja ties mitä tietoja johonkin numeroon... Tais mennä meikäläiseltä nuo miljoonat nyt ohi.

Comment

Working...
                                                  X