Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Huijari! Varokaa tätä tyyppiä

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Huijari! Varokaa tätä tyyppiä

Tämä teksti on lainattu ffp foorumilta, missä aloitin jutun tästä huijarista

Tällä foorumilla kirjoittelee Betray nimerkillä

"Nonii nyt olen mielestäni tarpeeksi kauan odotellut.

Ostin Oettinger nimimerkillä kirjoittelevalta kaverilta audin/ volkkarin coolerikitin, bypassin ja kartiofiltterin. Tuotteita ei ole näkynyt eikä kuulunut

Tuotteet maksettu 1.9 hänen tililleen.

Tilinumero: 572302-20131267

Puhelinnumero:041-7830825

Saajaksi käski laittaa Apolloff

Nimekseen laittoi vain Jesse

Olen laittanut viestiä muutaman kerran ja vastaukseksi olen saanut että ollut kiirettä töissä ja jotain muuttohommia. 29.9 olen lähettänyt taas viestiä. Ei minkäänlaista vastausta. Puheluihin ei kertaakaan ole vastattu.

Joku viisaampi vois kertoa mikä tyyppi kyseessä.

Huomenna 30.9 menen tekemään rikosilmoituksen.

Jos jollain on jotain kerrottavaa voi myös soittaa mulle puh:040-5736196

Yhteystiedoista tiedossa huomattava palkkio. Ne tiedot ei mene poliisille..."

Tästä kaverista on nyt tehty rikosilmoitus. On huijannut muitakin.

Kannattaa sitten vähän miettiä mitä lausuu näin julkisesti. Sporakuskitapaus on varmasti tuttu...

Comment

DNSF;n puolella on kanssa juttua.. kaverilla hieman ongelmia ollut toimittaa osia sekä palauttaa rahoja.

Comment

Samaa ongelmaa on ollut täälläkin.

Comment

Itse ostin kyseiseltä henkilöltä coolerisetin(oisko noin pari kuukautta sitten ) ja setti tuli kotia asti. Mutta postikulujen kans tuli sekaannus kun alkujaan sillä piti maksaa postikulut ja ne tulikin sitten vahingossa mulle. No pakkohan ne oli maksaa että sai paketin pihalle matkahuollosta. Kaveri lupasi maksaa postit takasin(17 euroa). Nyt hiillostanu häntä tasasin väliajoin. Ei näy eikä kuulu rahoja. Rahat kuulemma loppu yms.. Ei nyt isosta summasta kyse mutta närästää ne nuokin..

Comment

Pisti nimimerkki silmään, betrayal=petos/kavallus..

Comment

Multakin 10euroo on kusetuksessa ollut nyt noin puoli vuotta. Sen piti palauttaa mulle 50 euroo niin ei riittänyt rahat kuin 40 euroon. Ilmeisesti lukenut Aku Ankkansa hyvin ja laskeskelee että jos Roope tuli miljardööriksi säästämällä jokaisen centin niin hän tulee triljardööriksi 'säästämällä' aina n.10 euroa/kauppa.

Kympin pyyntelyihin jaksoi pari kertaa vastata ettei just ole varaa. Kovin tuntuu laskelmoivalta kaupankäynniltä. Harva jaksaa muutamaa kymppiä pitkään karhuta.

Comment

Vähän OT, mutta periaatteen miehenä itse ainakin karhuan vaikka 2€ jos kyse on kusetuksesta tai tiedän, että tyyppi ei aio maksaa ikinä.

Kerran tuli käytyä karhuamassa ihan kotiovelta 5€, kun tiesin missä heppu asuu. Isot haukuthan siinä sai, että tullaan kotiin saakka hakemaan vaivaista 5€. No, vitonen löytyi kuitenkin ja sen verran otti päähän, että kaivoin taskusta 2€ kolikon, työnsin sen hepun kouraan ja sanoin tuon legendaarisen "Osta jotain kivaa ittelles", kun kerta vitosen maksukin oli noin vaikeaa.

Oli muuten turpaansaaminen melko lähellä, mutta kun tuota itsesuojeluvaistoa tällaisella moottoriturvalla ei ole ikinä ollut...hyvä mieli tuosta tuli kuitenkin, jollain sairaalla tasolla tietty!:D

Comment

Tuli noista mieleen, kun markka-aikana monesti joku oli vailla satasen vippiä, joskus itsekin.
                  Yleensä se satanen unohtui maksajalta ja aika kultasi asian.

Tein sellaisen periaatepäätöksen, että jos joku kaveri pyysi satasta, niin sanoin että saat, mutta vain 500 markkaa.
                  Sellainen vippi muistui aina ottajalle mieleen ja päivälleen sai vipin takaisin. ( no urkki oli siihen aikaan suhtiso raha)

Comment

Monella foorumilla nyt juttua kaverista. Multa meni 335e. Jollain tavalla kyllä lunastan rahat takaisin. Poliisin kautta se tuskin onnistuu. Sanoivat sen siellä heti.

Comment

Jollain tavalla kyllä lunastan rahat takaisin.
                      Jollain tasolla kyllä suosin tätäkin! Kannattaa kuitenkin harkita mitä tekee!
                      Viimeksi muokannut porkkis; 3.2.2012, 10:13.

Comment

Miksei muuten kusettajaa saisi sanoa kusettajaksi ihan julkisesti ?

Comment

syytön kunnes toisin todistetaan. Netissä pitää epäillä kaikkea mitä kirjoitellaan.
                          Huijari on saattanut kusetella jonkun toisen nimellä, ei olis kiva tulla leimatuksi kusettajaksi väärin perustein. Näistä on ihan eläviä esimerkkejä.

Comment

Kannattaa tosiaan tehdä se rikosilmoitus. Viime talvena tulin huijatuksi puhelinkaupoissa, tein rikosilmoituksen ja sain rahat takasin. Poliisilta oli kyl hyvää työtä siinä tapauksessa!

Comment

Working...
                            X