Mullakin etsittiin tuota maahantuontikatsastuksessa oikeen huolella. Soitto marmorille ratkaisi asian tällä kertaa. Repsikan penkki on ajettava lähes etuasentoon, että sen takajalkatilassa olevan matossa olevan "luukun" saa näkyviin. Katsastusinssi pyöritteli päätään, mutta ei sentään lähtenyt repimään muoveja ja huoapatossunpalasia konehuoneen tulipellistä irti...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A8/S8 D3 ostamassa.
Collapse
X
-
No me ihmeteltiin konehuoneessa ja purettiin osa muoveista pois ja raoteltiin pahveja. Takakonttikin tutkittiin, mutta tuonne penkin alle ei tajuttu katsoa.
Pitääkö se musta ilmanohjaintötterö purkaa ensin pois että näkee jotain? Matossa näyttäisi olevan halkeamat jotka menee sen muoviosan alle. En joutanut sen tarkemmin vielä katsomaan.
Comment
-
VIN-koodi löydetty, siellähän se apukuskin penkin alla on, maton alla piilossa. Ei ihan heti olisi osannut sieltä etsiä.
Mitähän tuo ETKA oikein listaa kaksi eri A8 vaihtoehtoa, A8, ja A8 /S8 quattro? Kaikki kasithan on quattroja (jos en ole käsittänyt väärin), niin miksi noita on kaksi? Onko joku tutkinut että onko niissä jotain eroa osien suhteen? Tuolta A8:n altakin kun löytyy quattron laatikot yms.
Comment
-
Ehei, V8 malli on aina q, A8 ei muuten aina olekkaan :D
Ensimmäisen sukupolven A8:sta löytyy sellaisiakin suorituskyvyn riemuvoittoja kuin AAH+etuveto, tai 2.5tdi etuveto, automaattina toki :D
Eli D11 on aina nelikko, D2 ei ole, D3 ja uudemmista en uskalla varmaksi sanoa.
Onhan niitä suomeenkin eksynyt jopa C5 2.7T etuvetoja :>
Comment
-
No perskule! Hyvä ettei tullut ostettua pienemmällä koneella, kun jotenkin olin itseni antanut ymmärtää että kaikki on quattroja :) Ehkäpä se johtui siitä että katsoin vain noita V8 koneisia.
Juu, tuo A6 2.7 biturbon harvinainen raajarikkoisuus oli tiedossa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja geduEli D11 on aina nelikko, D2 ei ole, D3 ja uudemmista en uskalla varmaksi sanoa.
D4:sista ei itsellä myöskään mitään tietoa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja geduMiltäpä maistuisi harrastajille 3.2FSI multitronic A8L
Itse en voi kuin vain suositella A8 Langia. Mahtava auto.
Comment
-
Löysin netin syövereistä speksit 2003 A8L 3.0 multitronicille. Suorituskykyhän on ihan hyvä perusautoon verrattuna, ja kaiken lisäksi kulkee käsittämättömän vähällä matka-ajossa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viestiMultitronicin elämänkumppanina vaan aina lienee etuveto ilman poikkeusta. Jättäisin sanat "mahtava auto" ehkä siinä kohtaa käyttämättä vaikka ne W12q malliin sopivatkin.
Edit: Vai tarkoititko, että "mahtava auto" ja "multitronic" ei kuulu yhteen?
Comment
-
Ehei, V8 malli on aina q, A8 ei muuten aina olekkaan :D
Ensimmäisen sukupolven A8:sta löytyy sellaisiakin suorituskyvyn riemuvoittoja kuin AAH+etuveto, tai 2.5tdi etuveto, automaattina toki :D
Mutta seuraavaa hakuun sitten... Ehdotuksia?
Comment
-
Menee sen verran ohi aiheen, että jatka tuolla: http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=65119
Comment
-
Ainakin omassa lotjakkeessa tuo sadetunnistin toimii kyllä hieman omavaltaisesti, eli jos tunnistimen kohdalla ei sattumalta ole vesipisaraa, niin näkyväisyys saa olla muualla tuulilasissa olla nollassa ja sadetunnistimen mielestä kaikki on ok. Tai sitten tuo on jotenkin rikki. Kunnon tihkusateessa toimii mielestäni kyllä ok.
Comment
-
A8 D3 kuume kasvaa nyt pitäis saada vähän faktoja paljonko on dieselvero n. vm. 2004 3.0 tdi ja mitä on oikea keskikulutus?
Mitäs vie tuo 4.2l bensa 335hv kun pitäis päättää kumpaa keskittyisi etsimään.kun kilometreja tulee n 15 tkm vuodessa.
Olen vaan ollut siinä uskossa että toi diesel versio oli ehkä pitkässä juoksussa huolettomanpi kone remontteja ajatellen eikös sama ole A4/A6 malleissa mutta vinkkejä otetaan vastaan.
Comment
-
Ei se diisseli vättämättä huolettomampi ole, kun siinä on urpo. Bensa on vapari.
Polttoaineen kulutus ei liene päällimäinen valintakriteeri tämän kokoluokan malmikasasta puhuttaessa, muut ominaisuudet painaa vaakakupissa mielestäni enemmän...
4.0 diisseli vie sekalaisessa ajossa semmonen 10-11 litraa sadalla ja talvella, kun webasto hörisee joka aamu, niin 12 litraa ei riitä. Jos pelkkää baanaa ajelee, niin taitaa päästä alle kympin, olen joskus päässyt lähemmäs 8 litran keskikulutuksella, mutta sitten ei kyllä ohiteltu, eikä ollu muutenkaan kiiru. Uskoisin, että se kolmen litran koneella varustettu kulkine menee litran-pari pienemmällä kautta linjan.
Comment
-
Paljonko sulla on se käyttövoima vero?
Joo ei dieselin turbo ole ongelma niitähän voi vaihtaa jos hajoaa..
Miten tässä vaan auto valintaa vuosiksi eteenpäin ettei tarvis kohta vaihtaa taas
oishan tossa bensassa hyvät äänet kun vähän muokkais putkistoa mutta kyllä ne käyttökulutkin
jotain meinaa.
Comment
Comment