Samaa ajatellut. Ja vielä, kun alustassakin jotain ainakin ollut, mutta eihän toimintaa voi testata, kun mmi pimeenä. Hanskalokeron (cd?) poksiin ei tuu valot. Silti veikkaisin, että kyllä radio silti toimis,et kyllä siinä jotain isoa vikaa ehkä on. Taitaa olla paree ostaa vanha urasi V8 ;p
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A8/S8 D3 ostamassa.
Collapse
X
-
Ensi kesänä veljellä olisi häät 23.7.2016. Hääauto olisi hakusessa, D3 tai D4-Audi olisi aika lailla heidän tyyliinsä sopiva. Heillä on tälläkin hetkellä pari Audia pihassa. Tarroilla, koristeilla tai teipeillä autoa ei tärvellä. Kouvolassa olisi häät. Jos joku haluaa lainata autoaan korvauta vastaan laittakaa vaikka viestiä 0408409787 / SamuViimeksi muokannut NakkiSpede; 5.12.2015, 11:47.
Comment
-
4,2 kone on taloudellisempi (kuin 4,0)ja siinä on enemmän kiukkua. Eikös 2007 tullut facelift, jolloin näissä on enemmän varusteita vakiona. Autossa olevat korjattavat riippuvat kaiketi edellisistä omistajista. Tuon ikäisissä on väkisinkin jotain vikoja ja jollei niitä ole korjattu, niin... Toimiessaan tuo antaa mukavaa kyytiä, eikä sillä jää jalkoihin. ECU:n optimoinnilla tuohon saa sitten vielä lisää jerkkua aika mukavasti.
Comment
-
Hei D3:sten omistajat! Onko ne keulalla olevat sisemmäiset heijastinumpiot halogen lisäpitkät vai päivävalot? Jos pitkät, niin toimiiko ne aina vai onko vaan väläytyskäyttöön? W12 malleissahan sielä on jotkut ledit.
Comment
-
Ilmeisesti jos on se pieni kurvivalo, niin sillon on hehku-DRL eikä pitkiä?
Retrofittasin tuohon D2:seeni 3" aidot Hellan bi-xenoni projektorit ja kyllähän niillä valotehoa sai mutta keila on niin laaja ettei niillä pitkillä kyllä yksin pärjää. Pitää saada myös pistemäistä valoa kauas.
Comment
-
Se, ettei Boschilta löydy sulkaa johonkin autoon, on pelkästään positiivista. Voisivat laajentaa käytännön koskemaan kaikkia automalleja...
Pientä D3 kuumetta on tässä alkanut pukkaamaan kun vaimokin loihe lausumaan ettei sen perheen ykkösauton nyt välttämättä tarvitse farmari olla. Oliko 3.0 TDI koneen tai voimalinjan osalta mitään merkittäviä teknologiahyppäyksiä joista kannattaisi olla perillä?
Comment
-
Joo, okei. Kiitos tiedosta. Meille riittää kulkupolitiikan puolesta 3.0 kone vallan mainiosti. Toinen kysymys, niin onko näissä ollut kattoluukku vallan vakiona että se on pitänyt "sunroof delete" optiolla poistaa vai miten? Tuntuu premium-autojen ensiostajat olleen kovasti mielistyneitä kyseiseen turhakkeeseen...
Comment
-
Kyllähän 3.0:llakin muun liikenteen mukana pysyy. Aikanaan sellaisen kävin koeajamassa, ja ei erityisemmin herättänyt omistamisen halua 4.2 bensan jälkeen. Osasyynä tosin oli aidon Suomi-auton varustetasokin.
Ei kattoluukkukaan vakiovaruste sentään ole vaikka melkein kaikissa onkin. Mobilesta kyllä muutama löytyy ilmankin ainakin hakuehtojen mukaan. Näihin nyt vaan yleisesti on varmaan rastitettu vähän enemmän optioita mukaan.
Comment
-
Tuliko D3:seen merkittäviä muutoksia -08 mallivuoteen? Olen yrittänyt googletella, mutta ei oikein pääse selvyyteen. Lähinnä onko sellaisia, mitä ei pienellä osaswapilla tekisi jälkikäteenkin?
Takavalot muuttui ja tuli jotain dingeleitä vakioksi (leveä mittariston näyttö, 3g navi yms). Jotain lisäominaisuuksia acc:hen ja näin, mutta mitään mitä jäisi -07:kan kanssa itkemään?
Jossain luki, että äänieristystä olisi lisätty? Valot ja peilit nyt swappaa ja dingeleissä pitää vain huolen, että <07:ssa ruksittuna, mutta villojen lisäys on jo liikaa.
Ei muuta, mutta vero nousee aikalailla jos haluaa 08:sin.
Comment
-
Mulla on tuollainen 2008 4.2 tdi facelift. Eli toisessa faceliftissa tule muutoksia jonkin verran ja kaikki löytyy omasta autosta:
- Alustaa parannettu
- Ohjaustuntumaa parannettu
- Kaistavahti / kuolleen kulman vahti
- Sumuvalot
- Takavalot
- Äänieristystä parannettu
Tästä linkistä löytyy asiaa pidemmin.
http://www.audiworld.com/articles/au...ry-efficiency/
Jos tuollainen facelift kiinnostaa, niin omani on tulossa kohta myyntiin ja hinta harrastajalle tulee olemaan varmasti kiinnostava. Autossa on lähes kaikki varusteet, mm. B&O. Värinä Ibis White.
Comment
-
En osaa sanoa paljonko D4 poikkeaa äänieristyksen osalta D3:n loppupään malleista, mutta -12 mallin D4 on selkeästi hiljaisempi kuin -06 D3. Toki D4 oli vähän kapeammilla renkailla, 275 vs 265.
Tosin melu on aika suhteellinen käsite kummassakin verrattuna moneen muuhun autoon.
Comment
-
En itse osaa D3 II vs D4 melusta sanoa mitään. Mutta tässä D3:ssakin ei voi _melusta_ puhua. Selkeästi hiljaisin auto mitä olen ajanut ja tätä kommenttia kuulee aika useasti kyydissäolijoilta.
Se miksi itse en jatka D4:seen on takakontin koko, se on selkeästi pienennetty ja itse taas tarvitsisin hieman monikäyttöisempää ratkaisua kuin D3. D3 konttihan on riittävä useisiin tarkoituksiin. Kaatuvia penkkejähän ei A8 -malliin luonnolisesti sitten saa, jos joku ei sitä vielä tiedä.
Comment
Comment