Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A8/S8 D3 ostamassa.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Ei tunnu olevan ebayssä myynnissä.kysyin parilta jälleenmyyjältä mutta molemmat ilmoittivat että ei saa.
    pitää vielä käydä marmorilta kysymässä mutta taitaa tulla halvemmaksi vaihtaa koko systeemi.

    Comment


      Onko tuossa tuossa amerikkaisen phaenton koukku-projektin koukku samanlainen?

      http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1833926


      Ois vaan akuuttia tarvetta vetoautolle niin sillä haluaisin tietoa.....

      Comment


      • Tuolla joku myy alkuperäisen oloista koko-sarjaa. Kysy löytyykö pelkkä koukku-osa:

        http://www.ebay.com/itm/Westfalia-To...ht_2742wt_1141

        Pelkkää koukku-osaa löytyy pilvin pimein esim:
        http://www.ebay.de/itm/Anhangekupplu...item58932ee254

        Comment


        • Paljonkos on A8 D3 omistajilla on ollut käytännön sekakulutus A8 4.0TDI:ssä ja 4.2 bensakoneessa?

          Comment


            Bensassa näyttää pyörivän 14.5 tienoilla kesät talvet. Ajotyyli on suht ripeä.

            Comment


              4.0 tdi on ollut kesällä 8L ja nyt talvella 10.5L sis.webaston käyttöä tunti päivässä ja alla pyörii 255x19" nokian r kitkat.Rengastuksella on varmaan aika suuri merkitys kulutukseen.

              Comment


              • Jeeps. Tossa TDI:ssä on käyttövoimavero varmaan jotain 600€ pintaan?? Kovasti olis A8-kuume päällä, jos se nyt ei rivien välistä ilmennyt.. :D

                Comment


                  TÄ? aiot sä todella vaihtaa ikiliikujan anjoviksen multivikaiseen Audiin :D?

                  Comment


                  • Kyllä Avensis jäis taloon, Onhan se päästävä kauppaan silloin, kun haluaa eikä silloin, kun Audi toimii.. :D

                    Comment


                      Juuri tulleessa laskussa näyttis olevan 221.94€ x 4=887.76€ vuosi kaikkineen.Kokonais painoksi on laitettu 2540 kg. Bensassa taitaa olla jotain 400€ luokkaa?

                      Itselle ainakin toi diesel oli oikea valinta,tuo vääntö vaan on niin kivaa kun menee niin helpon tuntuisesti.....ja mulla on vielä ihan orggis-ohjelma ainaskin kesään asti.....

                      Comment


                      • Ohhoh, melko hurja vero kyllä..

                        Comment


                          [LEFT]No tossahan on siis käyttövoimavero ja käyttömaksu. Pitää ajatella paljonko se ero on vastaavaan bensa malliin eikä verrata johonkin pikku dieseliin,ja makselee neljässä erässä niin ei tunnu niin kovalta:)[/LEFT]

                          Comment


                          • Niinniin. Mä jo meinasin, että toi ois pelkkä käyttövoima, aivopieru multa. 3-litrasessa E-Mersussa mulla oli mustaakseni yhteensä jossain 760,- paikkeilla, oishan siitäkin pitänyt jotain osata päätellä.. :)
                            Viimeksi muokannut KuiKelo; 7.2.2013, 10:44.

                            Comment


                            • A8 (D3) kuljettajan ainoa vakavasti pohdittava ongelma on ettei oikein tiedä mihin vaihtaisi...Ihan oikeasti. EI OLE PAREMPAA!!! State of the art - huipulla ollaan... Itsekin olen miettinyt jopa luovasti, Jagge FX, S-sarja, 700-sarja... säälittävää... 20-40 tonnia lisää. niin ei löydy mitään.

                              Aina voi tietenkin päivittää vuosimallia mutta, kun on jo nyt käsin poimittu missä on kaikki (4,2QB, kessy with fingerprints, F1-flaps, remote-webasto, digi-Tv:t, DVD, 4-zone AC, kääntyvät etuvalot, tutkat, org.koukku, makasinit, navi, rear-enterment-pack, winter-pack, puhelin+bose extra-luurilla, jne jne) niin ei tahdo löytyä samoissa varausteissa versioissa mistä haluaa luopua ja kuitenikin sama auto. Vaikka kietältämättä mulla on pre-single-frame.

                              Ainoa vaihtoehto on kerätä hilloa A8 D4:ään...

                              Tuhlaa rahasi - vaikuta elämääsi - ja hanki jotain muisteltavaa eläkepäiviillesi!

                              Oma edesmennyt isäukkoni sanoi: "Auto ja akka pitää olla hyvä!". Itse vaihdoin molemmat enkä ole katunut.
                              Viimeksi muokannut Pennivasara; 10.2.2013, 03:57.

                              Comment


                                D3 S8?

                                Comment


                                • Kyselin tuossa yhdestä 4.0 TDI kasista ja ilmeni, että molemmat turbot oli jo vaihdettu kilsojen ollessa n. 140K€. Muutenkin kuulemma huollettu n. 30K€. Viimeisen 3 vuoden aikana. Onko tuollaisen ylläpito oikeasti noin kallista vai onko ollut vain huonoa tuuria..

                                  Comment


                                    Toivottavasti ei! :)

                                    Ilman sitä pikku vesivahinkoepisodia (prkl!) ei tohon lotjaan ole kolmessa vuodessa uponnut kuin muutama tonni korjauksiin. Tosin sitten on ostettu lisäksi renkaita ja vanteita ja jarrulevyjä ja -paloja, mutta nehän on kulutusosia kaikissa. Toisaalta nytkin vielä ACC-tutka odottaa huoltovuoroa. Tietenkin mtä enemmän leluja ruksittu tilattaessa, sitä suuremmalla todennäköisyydellä jotain porsii, mutta tuommoisen auton idea jotenkin kärsii namibia-varustuksella (=suomi-auto, suurella todennäköisyydellä).

                                    Comment


                                      Aivan varmasti maksaa, jos kaikki korjauttaa merkkiliikkeessä. Erikoisauto niin ei moni paikka edes suostu korjaamaan sitä.

                                      Comment


                                        Alkuperäinen kirjoittaja KuiKelo Näytä viesti
                                        Kyselin tuossa yhdestä 4.0 TDI kasista ja ilmeni, että molemmat turbot oli jo vaihdettu kilsojen ollessa n. 140K€. Muutenkin kuulemma huollettu n. 30K€. Viimeisen 3 vuoden aikana. Onko tuollaisen ylläpito oikeasti noin kallista vai onko ollut vain huonoa tuuria..
                                        Oliko ko.auto erikoiskilvellä? Joku J;llä alkava?
                                        Yhteen autoon on uusittu kone kahteen kertaan, toinen meni toki varaosatakuuseen. Kone maksoi muutama vuosi sitten rontti 20ke+työt.

                                        Comment


                                        • Tosiaan unohtui, että konekin oli jo vaihdettu. Eli se siis tuossa 140tkm. kohdalla, turbojen vaihtoajankohdasta ei tietoa, mutta vaihdettu kuitenkin. Erikoiskilpi on, mutta alkaa B:llä. Nettiautosta löytyy..

                                          Comment


                                          • Tuolla rengas / vanne -narussa kysyinkin jo tämän mallin vannekokoja. Ei löytynyt tietämystä. Entäs tästä ketjusta?

                                            Alkup. leveys ja et siis lähinnä haussa.

                                            Comment


                                              Mulla oli ostaessa alla 8,5x18" et 45 rengas 235x50x18" ja nyt on talvipyörät 8,5x19" et 45 ja rengas 255x40x19"

                                              Kesäksi meinasin 9.5x21" et 35 ja renkaaksi 285x30x21" pitäisi vielä löytää ne alustaan säädettävät väli-tangot niin sais kesäksi madallettua muutaman sentin.

                                              Comment


                                              • Alkuperäinen kirjoittaja Tolkkju Näytä viesti
                                                Toivottavasti ei! :)

                                                Ilman sitä pikku vesivahinkoepisodia (prkl!) ei tohon lotjaan ole kolmessa vuodessa uponnut kuin muutama tonni korjauksiin. Tosin sitten on ostettu lisäksi renkaita ja vanteita ja jarrulevyjä ja -paloja, mutta nehän on kulutusosia kaikissa. Toisaalta nytkin vielä ACC-tutka odottaa huoltovuoroa. Tietenkin mtä enemmän leluja ruksittu tilattaessa, sitä suuremmalla todennäköisyydellä jotain porsii, mutta tuommoisen auton idea jotenkin kärsii namibia-varustuksella (=suomi-auto, suurella todennäköisyydellä).
                                                Tosiaan tuntuu tuo ACC-huollon jonotusaika erikoiselta... Itsellä säädettiin tutka juuri tämän kuun viides päivä... Marraskuulta asti odottelin aikaa Marmorille... Täällä Hämeenlinnassa ei ole sitä säätömahdollisuutta, mutta kuulemma Tampereella ja Helsingissä on ainoat Marmoritiskit, jossa se voidaan tehdä. Oma kasi matkasi Tampereelle...

                                                Comment


                                                  Mainostivat viimeksi, että kalibrointi hoituu nykyään myös Turussa. Olen kyllä ajatellut jo Tallinnaa siihen puuhaan, en tosin ole vielä tarkistanut onko siellä tuo huolto mahdollinen, mutta toisaalta enemmän siellä kaseja liikenteessä on kuin Suomessa, joten luulisi, että onnistuu. Mitä tuo toimenpide nyt sitten TaNpereella maksaa?

                                                  Comment


                                                  • Alkuperäinen kirjoittaja Pennivasara Näytä viesti
                                                    A8 (D3) kuljettajan ainoa vakavasti pohdittava ongelma on ettei oikein tiedä mihin vaihtaisi...Ihan oikeasti. EI OLE PAREMPAA!!! State of the art - huipulla ollaan... Itsekin olen miettinyt jopa luovasti, Jagge FX, S-sarja, 700-sarja... säälittävää... 20-40 tonnia lisää. niin ei löydy mitään.

                                                    Aina voi tietenkin päivittää vuosimallia mutta, kun on jo nyt käsin poimittu missä on kaikki (4,2QB, kessy with fingerprints, F1-flaps, remote-webasto, digi-Tv:t, DVD, 4-zone AC, kääntyvät etuvalot, tutkat, org.koukku, makasinit, navi, rear-enterment-pack, winter-pack, puhelin+bose extra-luurilla, jne jne) niin ei tahdo löytyä samoissa varausteissa versioissa mistä haluaa luopua ja kuitenikin sama auto. Vaikka kietältämättä mulla on pre-single-frame.

                                                    Ainoa vaihtoehto on kerätä hilloa A8 D4:ään...

                                                    Tuhlaa rahasi - vaikuta elämääsi - ja hanki jotain muisteltavaa eläkepäiviillesi!

                                                    Oma edesmennyt isäukkoni sanoi: "Auto ja akka pitää olla hyvä!". Itse vaihdoin molemmat enkä ole katunut.
                                                    Tuo ongelma on helposti ratkaistu: vaihtaa johonkin mukavempaan ja hiljaisempaan. Alusta tossa on oikeasti aika epämukava. Pirun pintakova. Tuollaisessa autossa pitää alustan pystyä nielemään kaikki tien epätasaisuudet, niin ettei takapenkin massipäällikööllä viinilasi läiky. Varmaan ihan kiva ajaa, jos tiet on vedetty silitysraudalla. Saksan autobahnit? Kesällä se nyt toimii ihan ok, jos asvaltit kunnossa. Rengasmelu on myös melko kova, mutta ainahan sinne voi lisäeristyksiä lyödä. Omasta jaksamisesta kiinni. En tiedä, mutta elän siinä uskossa että Mercedes Benzin S-sarja on mukavempi, mutta ei välttämättä niin "hauska" ajaa. Ihan siitä siis kiinni, mitä haluaa.

                                                    Jahka taas auton vaihtaminen tulee ajankohtaiseksi, niin voipi olla että vaaka kallistuu Mercedeksen puoleen.. Ellei tuo uusi A8 sitten ole ajoltaan oikeasti h*lvetin mukava ja kilpilukykyinen verrattuna Mercedes Benziin. Ja vaikka olisi, niin vähän pelkään, että oikealla moottorilla olevaa yksilöä saa etsiä kissojen ja koirien kanssa. Ja BMW:hän ei ole vaihtoehto.

                                                    Tämä ei sitten ollut provo, vaikka varmaan saankin kohta saapasta forumilta tällaisten postauksien takia. :D En missää nimessä ole tyytymätön nykyiseen autooni. Ihan kelpo laite, voisihan se olla joku paljon huonompikin.

                                                    Comment


                                                    • Ajoin tänään nokkakolarin tolla omalla A8 audilla.nopeudet oli luojan kiitos pienet joten vauriotki aika kohtuulliset.1987 valmistettu nissan meni vähän enemmän kasaan.Kysyisin vaan että kannattaako viedä mualle ku Audi-centeriin laitettavaksi, varsinkaan ku sunnyn liikennevakuutus maksaa viulut.kiinnostaa vaan tuollaiseb alumiini auton korityöt.ei ainakaan hiace hitsaamo voi tehdä ja on siellä lauhduttimen putket saaneet vähän siipeen.
                                                      Viimeksi muokannut peeba; 17.3.2013, 22:26. Perustelu: lisätieto

                                                      Comment


                                                      • En mä ainakaan tossa tilanteessa viitsisi muita vaihtoehtoja miettiä..

                                                        Comment


                                                          Audicenter on oikea paikka.

                                                          Comment


                                                          • Myös täälä seurataan silma kovana D3:sten hintakehitystä. Uudempi A8 on saatava nykyisen tilalle lähi vuosina. Sen verta olen jo tuosta antiikkisestakin jo tykännyt.

                                                            Comment


                                                            • Tuo ongelma on helposti ratkaistu: vaihtaa johonkin mukavempaan ja hiljaisempaan. Alusta tossa on oikeasti aika epämukava. Pirun pintakova. Tuollaisessa autossa pitää alustan pystyä nielemään kaikki tien epätasaisuudet, niin ettei takapenkin massipäällikööllä viinilasi läiky. Varmaan ihan kiva ajaa, jos tiet on vedetty silitysraudalla. Saksan autobahnit? Kesällä se nyt toimii ihan ok, jos asvaltit kunnossa. Rengasmelu on myös melko kova, mutta ainahan sinne voi lisäeristyksiä lyödä. Omasta jaksamisesta kiinni. En tiedä, mutta elän siinä uskossa että Mercedes Benzin S-sarja on mukavempi, mutta ei välttämättä niin "hauska" ajaa. Ihan siitä siis kiinni, mitä haluaa.
                                                              Kirjoitit noin.. Uskotaanko nyt TM:n, Tuulilasin tai jonkun muun asiantuntijan "Keravalla asuvan, uransa lakipisteen ohittaneen , Saab 900:lla ajava, puoliksi alkoholisoituneen toimittajan" absolutista tottuuta? Vai kunkin kuljettajan omaa "mutu" tuntumaa? En väitä, että sinulla olisi puolalaisten tekemä kolmesta kolariautosta tehty "yhdistetty mällipeli" (tuontiauto?) tai mitään sellaista, mutta väittämäsi on ainakin omalla perstuntumalla outoja. 6 Corollan hinnalla ostettu auto (uutena) on yleensä joka pennin arvoinen muutaman vuoden jälkeenkin. Ei ole valittamisen sijaa kun 4E A8:lla ajaa! Tervetuloa ja laita privaa niin potkitaan renkaita. Näin autosi kerran Tikkurin parkissa.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X