Tarkoitus olisi hankkia auto Saksasta lähiaikoina ihan itse hakemalla. Miten muut ovat hoitaneet maksupoliitiikan? Itseä ei houkuttelisi lähteä useampi kymppitonni taskuissa tallaamaan. EU alueella kun kerran ollaan niin ilmeisesti ainakin pankkikortti (credit/debit) pitäisi toimia ihan suoraan. Onko kenelläkään tästä kokemusta? Auton hinnasta riippuen voi tuota maksuosuutta tehdä vaikka kahdelle kortille erikseen (esim. oma ja vaimon) mikäli 16te ei riitä yhdeltä kortilta.
Itse jos järkeilisin niin tämä olisi 'turvallisin' keino. Voit ostaa nähtyäsi ja koeajettua auton. Ei etukäteen maksamista. Ei odottelua että rahat siirtyvät Suomesta Saksaan. Ei pelkoa että joku kähveltäisi rahat matkalla. Ainakaan Nordean ei pitäisi myöskään ottaa mitään ylimääräisia kuluja maksusta kun maksu tehdään euroissa.
Kokemuksia, kommentteja?
Itse jos järkeilisin niin tämä olisi 'turvallisin' keino. Voit ostaa nähtyäsi ja koeajettua auton. Ei etukäteen maksamista. Ei odottelua että rahat siirtyvät Suomesta Saksaan. Ei pelkoa että joku kähveltäisi rahat matkalla. Ainakaan Nordean ei pitäisi myöskään ottaa mitään ylimääräisia kuluja maksusta kun maksu tehdään euroissa.
Kokemuksia, kommentteja?
Comment