Tuohon "trolliin", niin noita "mailmanomistajia" mahtuu ikävä kyllä tähän mailmaan, tälläkin hetkellä tappelemme yhden taloyhtiön osakkaan kanssa erinäisistä asioista ja hänellä aivan vastaava asenne. On kiva saada mm tappouhkauksia puhelimessa. Että ihan hyvä, että tommoset siivotaan heti pois, ja mieluusti pysyvästi...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Kuinka hyvin olet saanut tietoa tai ohjeita?
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja audiq Näytä viestiNäin oli näköjään minua "kiitetty".
Tuo varmasti lämmitti taas mieltä :(
Ja itse aiheeseen. Eipä täällä ole paljoa vielä tullut kirjoiteltua, mutta luettua sitäkin enemmän. Ja uskoisin täältä apuja saavan kunhan antaa hyvät taustatiedot ja edes vähän yrittää ensin hakea. Ja itseäni ainakaan ei häiritsisi linkattu ketju juuri edellä mainituista syistä :) Oppiipahan lisää autostaan kun lukee laajempia topicceja :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja J-M Koopikka Näytä viestiTuohon "trolliin", niin noita "mailmanomistajia" mahtuu ikävä kyllä tähän mailmaan, tälläkin hetkellä tappelemme yhden taloyhtiön osakkaan kanssa erinäisistä asioista ja hänellä aivan vastaava asenne. On kiva saada mm tappouhkauksia puhelimessa. Että ihan hyvä, että tommoset siivotaan heti pois, ja mieluusti pysyvästi...
OT:na sen verran, että olen itsekin huomannut, kuinka joidenkin yksityisten henkilöiden kanssa on mahdotonta päästä yhteisymmärrykseen joistain asioista. Tuntuu, että he vain haluavat olla eri mieltä.
Yritysten kanssa ongelmat on helpompi ratkoa ja niistä päästä yhteisymmärrykseen, koska heillä ollaan paremmin perillä lakipykälistä ja ymmärtävät helpommin, missä kohdin kannattaa antaa olla toisen oikeassa.
Tappouhkaukset kannattaa nauhoittaa ja kiikuttaa tallenne poliisilaitokselle. Olettaisin, että mieleltään suht terve ihminen oppii valitsemaan sanansa jatkossa tarkemmin, kun kerran käy laitoksella kuulusteluissa uhkailuistaan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja nomoreford Näytä viestiMinulla on kaksi syytä pysyä VAG konsernin autoissa. Toinen on VCDS ja toinen on tämä foorumi. Tämä vastauksena alkuperäiseen kysymykseen.
Comment
-
Näin oli näköjään minua "kiitetty".
Itse olen toisinaan ihmetellyt miksi sorrun audeihin kerta kerran jälkeen vaikka voin sanoa että ne ovat olleet ehkäpä ongelmallisimpia ajoneuvoja (pois lukien nokka merkkinen harvesteri) joita olen omistanut. Jokin niissä vain vetää puoleensa, ehkäpä se onkin se yksi osa sitä harrastusta, autot itsessäänhän hurmaavat omistajansa kädenkäänteessä, vaikka järki sotisikin vastaan :)Viimeksi muokannut sfk78; 28.8.2010, 10:14.
Comment
-
AhtiL
Palataksi alkuperäiseen kysymykeen.
Erittäin hyvin teki yksi foorumin moderaattoreista hetki sitten selväksi, että en ole tarpeeksi Audi-yleissivistynyt kommentoidakseni tällä foorumilla.
Noh, se oli minulle hyvä tieto. Nyt ymmärrän paremmin pitää turpani kiinni, koska en todellakaan tiedä Audeista kaikkea!
Kiitos tälle nimeltämainitsemattomalle moderaattorille. Ny olen taas hieman viisaampi.
Jatkossa ehkä vaan kirjoitan viestiketjuun, "joo tiedän vastauksen tuohon kysymykseen, pistä yv:tä... täällä en viiti vastata, koska tulee vaan OT vittuilua"
Tsori, tämä on minun käsitykseni tästä foorumista, vaikka olenkin paljon auttavaa infoa löytänyt täältä.Viimeksi muokannut Vieras; 31.8.2010, 16:06.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja WikipediaVitsailu
Vitsailu on huumoripitoinen viestinnän muoto, jonka tarkoitus on tehdä ihmisiä iloisiksi, naurattaa ja purkaa jännitystä. Vitsailussa oletetaan, että vitsin vastaanottaja tulee siitä iloiseksi ja siksi vitsi on tarkoitettu hauskaksi. Jos toinen kuitenkin pahoittaa mielensä vitsistä, on syytä pyytää anteeksi, tai muuten viestin kertoja syyllistyy verbaaliseen kiusaamiseen.
Comment
-
Erittäin hyvin teki yksi foorumin moderaattoreista hetki sitten selväksi, että en ole tarpeeksi Audi-yleissivistynyt kommentoidakseni tällä foorumilla.
Noh, se oli minulle hyvä tieto. Nyt ymmärrän paremmin pitää turpani kiinni, koska en todellakaan tiedä Audeista kaikkea!
Kiitos tälle nimeltämainitsemattomalle moderaattorille. Ny olen taas hieman viisaampi.
Jatkossa ehkä vaan kirjoitan viestiketjuun, "joo tiedän vastauksen tuohon kysymykseen, pistä yv:tä... täällä en viiti vastata, koska tulee vaan OT vittuilua"
Tsori, tämä on minun käsitykseni tästä foorumista, vaikka olenkin paljon auttavaa infoa löytänyt täältä.
Comment
-
Niin...kynnys on keiltämättä korkea jos jotain pitää kysyä...sitä miettii aina ekana että en kehtaa,tää on ihan tyhmä kysymys.Ja sit kun on vielä nainen...:)
Mutta toisaalta ,mistä muualta sen avun saat kun täältä ?Olipa se sitten kysymys jostain viasta joka ilmenee autossa,remppaan liittyvää tai kenties varaosa kyselyä.Eipä siinä sillon auta muu kun kysästä,kehtasit tai et.
Pääasiassa yritän ite ettiä haulla ja jos ei tärpää niin sitten kysytään.
Ja asialliseen kysymykseen on vastattu asiallisesti.Ja aina on neuvoja ja apua löytyny !
Paljon on opittu ja paljon on vielä oppimatta...ainakin mulla !
Kyllä täällä joka päivä tulee käytyä ja selailtua eri osastoja...mielenkiintoisia juttuja...
Comment
-
Millään et opi kaikkea kerralla, tieto on pieniä rihmoja joista koostuu kokonaisuuksia. Niistä muodostuu uudelleen suurempia kokonaisuuksia. Ajan myötä oppii ymmärtämään jollakin lailla riippuvuuksia asioiden kesken, jos oppii.
Moderaattoreille, listaveljille ja -siskoille iso kiitos vuosien mittaan saaduista neuvoista ja avuista, kuin myös pähkäilyistä jos varmaa tietoa ei ole omaan ongelmaan heti ollut saatavilla. Jopa merkki- tai varaosaliikkeen tiskillä on harrastettu "arvataan-mikä-osa"-peliä, kun tieto oikeasta osasta olisi ollut saatavilla tältä foorumilta.
Asialliseen kysymykseen saa asiallisen vastauksen. Tokihan täällä (esim. ratapäivä)tuttujen kesken tuttavallisesti sanaillaan, mutta rohkeasti vaan keskusteluun mukaan.
Comment
-
Tältä foorumilta ei paljon muuta saakaan kuin hyviä neuvoja. Aina on joku, joka on perillä asiasta ja kertoo. Apuakin saanut useaan kertaan. Justiinsa eilen mietin taas hienoa apua saatuani, että on se harvassa nykyään tällainen aito toisten ihmisten elämän helpottaminen. Audikerhoon liittyminen on ollut yksi elämäni parhaita päätöksiä.
Comment
-
-
Huippusivusto. Ilmeisesti osa on tyytymätön, että painopiste on siirtynyt virityksestä yleisen kohinan puolelle. Mutta täältä löytyy pirusti tietämystä muiltakin tekniikan alueilta kuin virittämisestä. Itse lueskelen mielelläni projektiosiota ja muita korjausohjeita, oma osaaminen on vain niin lapsenkengissä ettei voi oikein auttaa ketään.
Comment
-
Vanha aihe mut jatketaan. Itte oon ainaki hyvin tyytyväinen ollu foorumilta saamaan tietoon, oli kyse autosta tai jostain muusta. Ei voi kyllä moittia. Keep up :)
Hieman DIY henkeä siis täytyy olla, jos kyselee neuvoja.
Hauskoja ovat threadit, joissa arvuutellaan miksi auto ei käynnisty yms. Useimmiten ei edes vikakoodeja ole luettu tai pystytä lukemaan. No lottoominenkin on hauskaa, jos vaikka joskus sattus kohalle.
Comment
-
Kyllähän tuo totta on että pikkusen pitää osata pitää vehkeitä kädes ku rupee kyseleen neuvoja. Jämerästi sitä oppii "tunteen" tää porukkaa jokka pystyy/osaa tehdä autollensa ite jotain. Ja kyllähän aloittelijoitakin neuvoo mielellään kunhan kysymys ei oo tyyliin "mihin suuntaan väännän sytytystulppaa että saan sen auki?". Joillekki se auto on vain liikkumisväline jota huolletaan vain sillon ku siihen tulee vika. Omalta kohdalta asia ei oo näin, eikä varmaan kovin monen muunkaa tällä foorumilla.
e: Tuosta DIY:stä tuli mieleen se sarja joka joskus tuli JIMiltä. Bruce Bonebrake siinä nuljas kaikkee turhaa niihin romuihin. Repesin sillon heti jo tuolle äijän nimelle :)
Comment
-
Upataanpas tätäkin, alkanut itsestä tuntua välillä siltä että on aika turhan oloista antaa näkemyksiään joidenkin dilemmoihin. Vaikka avun haluaja saattaisikin olla kiinnostunut ajatuksesta niin kanssa neuvojat osaavat kyllä välillä torpata aika tylysti, vaikka neuvo perustuisikin omaan kokemukseen ja on vieläpä auttanut. Mielestäni asioita voi esittää monin tavoin ja siihen olisi toisinaan hyvä kiinnittää huomiota kuinka asian esittää, vaikkakin jonkun kysymys tai vastaus ei aina vaikuttaisikaan loogiselle saattaa siinä toisinaan olla silti se tieto mitä tarvitaan.
Aiheuttaa vain useasti monelle pahaa mieltä vaikka tarkoitus perät ovatkin olleet hyvät, jos oma ajatus torpataan sillä "ainoalla ja oikealla", ja toki useasti se oma neuvo voi väärä ollakin, mutta se miten asian esittää on jo taito itsessään. Nokatusten keskusteluissa muiden klubilaisten kanssa olen huomannut että joitain muitakin aihe hieman kaivelee. Eikä tämän ei ole tarkoitus olla mikään huomautus kenellekään sikäli, vaan ainoastaan huomio suunnasta viestien sisällössä toisinaan.
Yleisesti uskon että suurin osa itseni mukaan lukien on saanut täältä kallis arvoista apua, mutta muistetaan myös niitä avun antajiakin että kiinnostus heilläkin pysyisi yllä :)
Comment
Comment