Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Pelastushelikopterit - Haaste auttamaan

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Pelastushelikopterit - Haaste auttamaan

Olen itse tässä pari vuotta henkilökohtaisesti ja firman kautta antanut rahallista tukea pelastushelikopteritoiminnalle ja taas äsken soiteltiin, että haluaisinko tukea ja siinä sitten aina puhelun päätteeksi he kysyvät, mikäli tuntisin ihmisiä, joita voisi haastaa mukaan. Perinteisten sukulaisnimien lisäksi sitten päätin antaa muutaman Audiclubin edustajan nimenkin, pahoittelen jos puhelut ovat teille vain häiriöksi.

Tästä tuli sitten mieleeni, että koska audikuskit ovat olleet kovasti antamassa rahaa pelastuarmeijan joulupataan, niin ehkä joltain likenisi muutama penni tai siis sentti myös tähän tärkeään työhön. Itse tuen tällä hetkellä Itä-Suomen toimintaa, eli Ilmarista, mutta täältä voi kurkata muidenkin toiminta-alueet.

Tutustukaa Pelastushelikopteritoimintaan, voi niitä rahojaan antaa huononpaankin kohteeseen. Eikä sitä tiedä milloin sitä itse tarvitsee tien päällä nopeaa apua...

Vastahan nuo viimeviikolla pörräsivät täälläpäin etsimässä tieltä suistunutta ajokkia.

Ainoa hyväntekeväisyyskohde jolle lahjoitan rahaa on juuri tuo Ilmarinen. Syy tosin itsekäs kun satun asumaan pelastushelikopterin toiminta-alueella. Saattaa olla enempi hyötyä kun ulkomaan kikkaratukkien avustamisesta.

Comment

Savon alueella Ilmarin tukeminen on helpointa pullonpalautuksella, palautuskuitti siihen keltaiseen tynnyriin joita yleensä löytyy automaatin vierestä.

Comment

Working...
      X