Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Harkinnassa Audi V8

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Mun mielestä V8:n nokkalle ei kelpaa muut valot tekemättä isompia muokkauksia myös konepeltiin jne.
    200:sta on muutettu V8 noukalle kyllä, mutta se vaatii peltien vaihdon. Tämä Mutua.

    Comment


      Konepelti, etuloksut ja maski menee valojen lisäksi (lamput, kulmavalot jne.) vaihtoon, jos meinaa sotkea V8:n ja 200:n osia. Henk. koht. pidän V8:n keulalookista enemmän kuin 200:n, eli oma valintani olisi alkuperäiset umpiot. Niitä vaan on vähän vaikea saada..

      Enkä muuten ihan satavarmaksi osaa sanoa puskurien istuvuutta ristiin, erilaiset ne ainakin on.

      Edit:

      Löytyi kuva viimekesän lötkömiitistä Jämsästä. Kuvassa ensimmäisenä 200 johon on vaihdettu V8:n konepelti. Tuosta saa jotain osviittaa. Vieressä alkuperäisen näköinen keula. JA nyt kun tarkemmin katsoo, puskirikin muistuttaa V8: puskuria. Oiskohan se nyt mennyt kuitenkin niin, että V8:n on eksynyt 200:n valot..
      Attached Files
      Viimeksi muokannut arto s; 1.11.2010, 11:51.

      Comment


        10v:n puskin on aika lähellä V8:n 220V:ssä on sitten toi "rimpulauskin" :)

        Comment


        • Juu no etuvalot onkin hyvät :) lähinnä meinasin noita takavaloja päivittää vähän "uudemman" näköisiksi jos se olisi jotenkin kätevästi onnistunut. . .

          Auto on siis vuoden 91 ja omaan silmään auton takavalot ei oikein siihen sovi, maku asia tämäkin tietysti

          Comment


            V8:n takavalopaneli on ollut perineisesti melkein must juttu muihin lötköihin. Jos harrastajapiireissä meinaa erottua, joutuu melkein vaihtamaan jonkin muun panelin. =)

            Custom Auto Craftilta löytyy erilaisia variaatioita tuohon. Sieltä voi hakea vaikka vinkkiä.

            Comment


            • Minkä auton öljynsuodatin tähän käy tai mistä tähän saa Öljynsuodattimen? Ainakaan paikallisessa motonetissä eivät edes tunteneet autoa :D

              Auto siis edelleen 3.6 litranen :)

              Comment


                Eikös merkkiliikkeestä saa? Hinta on sama tai halvempi ja saat oikean osan. Motonet kannattaa kiertää kaukaa jos Audin tarvikkeita aikoo hankkia. Myyvät sujuvasti mm. V8:n ilmansuodatinta A8:n suodattimena, koska molemmissahan on V kone... Ja jos yrität selittää että kyseessä on ihan eri autot, vastaus on "Sulla on kuitenkin joku tuontiauto, ne on ihan erilaisia, Suomi-autoihin tämä käy".
                Nämä kokemukset muutaman vuoden takaa, lieneekö sitten tilanne muuttunut?

                Comment


                  Kannattaa ehkä mennä johonkin varaosaliikkeeseen Motonetin sijaan. Sieltä saa kyllä kiinalaisia kumppareita ja muuta paskaa mutta aika heikosti laadukkaita varaosia.

                  Comment


                  • Itse kävin tänään laakkoselta 4.2 AEC:n suodattimen, 35,40e makso..
                    Sama käy 3.6 (PT)

                    Comment


                    • Laakkoselta itse käyn myös suodattimen hakemassa. Hintaerosta tarvikeliikkeisiin en tiedä, mutta tässä asiassa luotan marmoriin että saa rahalle vastinetta.

                      En tiedä onko tähän muunlaisia, mutta V8:n suodattimessa pitää sitten olla se kuusiokanta pohjassa. Muuten voi vaihto olla vähän haastellista...

                      Comment


                        Nykyään putsarien hinnat olleet kyllä monesti ihan tarvikkeen tasoilla.

                        Comment


                        • Audi V8:n osto!

                          http://www.nettiauto.com/audi/v8/3493308
                          Terve kaikki!
                          Tuon Audin ostamista harkitsen.
                          Kysynkin neuvoja mihin tulee kiinnittää huomiota kun menen katsomaan autoa.
                          Vinkkejä, itse en juuri audeista tiedä mitään.
                          Onko hintapyyntö kohtuullinen, mitä kysymyksiä myyjältä kannattaa kysyä jne.
                          Kiitos jo etukäteen.

                          Comment


                            Ilmoituksessa väriksi kerrotaan punainen ja auto on musta kuvissa mun mielestä?
                            Toivottavasti on vain fiba käynyt ilmotuksessa. Ei kyllä luottamusta nosta moinen kuitenkaan.
                            Ryhdikkään oloinen kuvissa. Penkit on hyvän näköiset, mutta nykyään saa aineita millä saa huonotkin nahkapenkit näyttää kuin uusilta.

                            Laatikko noissa on se mikä tarkistaa tarkastaa. Pitäs vaihtaa isompia nyppimättä ylös ja alas.
                            Ja voimansiirron&koneen öljyvuodot kannattaa tsekata.

                            Hyvä olisi, jos tuon saisi pistää kylmänä käyntiin muualla kuin hallissa niin sekin kertoisi koneesta jotain.

                            Comment


                              Jarruja tuohon joutuu päivittelemään. Ufot näyttäisi edelleen olevan kiinni. Itseänikin tuo kiinnosti hetken aikaa, siis projekti mielessä, mutta otetaan nyt yksi kerrallaan.

                              Comment


                              • Käyköhän tuo uusi e10 bensa -91 V8 audiin, kun tuolla e10 nettisivuilla lukee vain että vuodesta 92 eteenpäin käy audeihin . . .

                                Jotenkin tuntuu hölmöltä ettei muka kävisi, vaikka tuota 3.6 litraista on viellä valmistettu vuonna 92, vai muistanko väärin?

                                Comment


                                • Ite en päätä tuolla vaivaa. 98:a vaan koneeseen ja kovaa ajoa. Semmoinen mielikuva että tuo 98 olis jopa se suositeltu bensa...

                                  Comment


                                    http://www.nettiauto.com/audi/v8/3493308

                                    Kellähän valopäällä auto ollut, kun pitänyt hondan lattiamatto laittaa vänkärin kohdalle?

                                    Comment


                                      Uskaltaako ketään tunnustaa, että haki pois tuon Honda mattoisen =)

                                      Comment


                                      • Ohjekirja osaa kertoa että e10 soveltuu 3.6 ja 4.2 koneille.

                                        "Blend of gasoline and ethanol (grain alcohol or ethyl alcohol)
                                        -Anti-knock index must be 87 or higher.
                                        -Blend must not contain more than 10% Ethanol"

                                        Nämä tiedoksi niille jotka kamppailevat näiden vaikeiden asioiden äärellä.

                                        Comment


                                        • Kiitos stin tuosta! Oman auton mukana ei tullut ohjekirjaa joten ei tuollaista näe.

                                          Tämä nyt saattaa jollekin tuntua todella tyhmältä kysymykseltä mutta koska ei tosiaan tuota ohjekirjaa ole eikä ole viellä paljoa kokemuksia autoista tai ainakaan tälläisistä, niin kysyisinkin että mistä tuo öljynpaine mittari kertoo tai lähinnä että milloin se kertoo jotain sellaista että siitä kannattaisi huolestua? Ja miten se käyttäytyy normaalisti?

                                          Kiitos jos joku viitsii selventää amatöörille :)

                                          Comment


                                            Moottorin öljynpaineesta se öljynpainemittari kertoo.
                                            Moottori lämpösenä tyhjäkäynnillä sellanen noin 2bar ja kylmänä se huitelee siellä 5bar luokassa. Jos siis muistan oikein.

                                            Alarajapaine taisi olla 0.9 vai 1bar, jollon öljynpaineesta hälyyttävä valo ja summeri alkaa huutaan. Sitten kannattaa jo pysäyttää.
                                            Yläpainerajasta en muista, enkä sitäkää että oliko sille edes anturia. Mutta liian korkea painekkaan ei hyvää tee pitemmän päälle.

                                            Comment


                                              Nyt olen hommaamassa Audi V8 Unkarista kun tänne eksyin. Tyttöystävä on unkarilainen ja lupasi auttaa kaikessa mahdollisessa, vaikkei autoista ymmärräkään. Olen jo tutustunut kahteen paikalliseen Audiclubilaiseen joten taustajoukot alkavat olemaan kuosissa.


                                              3.6 -93 kustantaa 1800€. Tuolla ajettu 206tkm (kait). Google translatella voi kääntää aina:

                                              http://www.hasznaltauto.hu/auto/audi...ro_3.6-4289978

                                              Comment


                                                Tuohon jos saan oman mielipiteen heittää, niin osta suoraan 4.2. Sellanen mukava ero tuossa kulkupuolessa ;)

                                                Ainiin, joko on porukka käyttänyt tuota uutta kurabensaa kasissa ja onko ollut huomattua mitään erikoista?

                                                Comment


                                                  Esson baarissa huhuilivat, että ero 4.2:lla 98:lla ja 95:lla ajettaessa ei olisi järin suuri kustannuksiltaan. Eli 95:sta menee enemmän ja vähemmän tehoa.
                                                  Mikä on todellisuus niin en tiedä, mutta itse ajelin ja ajelisin 98:lla vastakin.

                                                  Comment


                                                    Joo, noita 4.2 ei oo täällä myynnissä kuin yksi ja siinä on aika paljon laittoa. Se on kyllä varmasti totta että kulutuksessa ei koneiden välillä oo hirveesti eroa, mutta potkua on isommassa väkisin enemmän

                                                    Mites noissa polttoaineissa tuo V-power. Siis näähän on V-koneita, heh heh

                                                    Ai, niin Ville onko sulla se beige/harmaa/valkonen en muista tarkalleen V8 siinä Varkauden Kauppakadun alapäässä? Pari kertaa oon siinä nähny semmosen parkissa?
                                                    Viimeksi muokannut Audiowille; 3.1.2011, 13:47. Perustelu: lisäys

                                                    Comment


                                                      Joo valkoinen kasi on, Varkaudessa ja kauppakadulla... Varkaudessa on toinen erivärinen V8, mutta se ei ole nyt talvella liikenteessä tietääkseni.

                                                      Comment


                                                      • Itse olen vähän erimieltä noista moottoreista. Molemmat hyvin samaantyyppisiä, ja varsinkin automaatilla joka hukkaa parhaimman terän, samanarvoista lipumista ja hyrinää saa molemmilla moottoreilla.
                                                        Jos haluaa repiä ja rykiä otsasuonet repeämispisteessä niin suosittelen manuaalia, ehkä jopa 220vt tai S4/S6 (D11 6gang ei riitä jokaiselle).

                                                        Vaikkakin todettava että manuaali pilaa auton fiiliksen. Automaatilla nyt tullut ajeltua ja sitä mieltä että se on ainoa oikea etenemistapa tällä kopalla.

                                                        Enemmän pitäisin silmät auki siitä minkälaisen sisustan,varusteet ja maalipinnan saa. Saahan niitäkin vaihtaa mutta helpoimmalla pääsee kun ostaa juuri sellaisen kun haluaa.

                                                        Eli esimerkiksi mieluummin priima itseämiellyttävä 3.6 kun karvalakki/huonokuntoinen 4.2

                                                        Comment


                                                          Komppi täältä edelliselle. Isolohkon parempi vääntö tuntuu kyllä menossa, mutta itse en sen takia ylenkatsoisi pienempää konetta. Ei se ero ainakaan V8:n tapauksessa ole SE juttu.

                                                          V8 on isojen teiden luksusjahti, jolla ei ole tarkoituskaan ryöhätä miljoonaa kortteleissa. Kyllähän eliittilötkölläkin kovaa pääsee, mutta se on tehty kulkemaan nopeasti isolla tiellä. Sinne se sopiikin kuin hauki kaislikkoon.

                                                          Comment


                                                          • Tänään katsastus konttorin pihassa alkoi Audi heilua siihen malliin että taisi yksi sylinteri tippua pelistä, no katsastukseen kumminkin menin ja päästötkin olivat niin korkealla että siitä luultavasti kyse. Aloitan vaihtamalla tulpat kun ei tiedä milloin on viimeksi vaihdettu mutta onko jollain muulla muita ideoita? :)

                                                            Comment


                                                              Arton ex-V8:n (3.6 PT) kyydissä olleena yllätyin siitä vaivattomuudesta jolla se lähti ohituksiin ns. lennosta. Ei rakettina mutta nimenomaan vaivattomasti ja moneen kohtaan hyvinkin riittävällä kiihkeydellä. Numeroarvot on numeroarvoja mutta "kulun tuntuma" on iso juttu sekin. :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X