Eli mistä lähtien nuo ysiysit ovat faceliftejä? Onko edes karkeata rajaa, vai onko sekasikiöitäkin liikkeellä? Jos on väliä koneellakin, niin 1.9TDI (81kw) kyseessä...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Illan pikainen: Missä kuussa (-99) vaihtuu A4 B5 faceliftiksi?
Collapse
X
-
Mulla oli facelift (81kw TDi) lähtenyt tehtaalta toukokuussa -99, muistelisin että olen joskus bongannut 4/99 -mallejakin.
Comment
-
Onkohan mahdollista että 3/99 olisi jo facelift. Kojelaudasta kun ei ole kuvaa niin en näe ilmastointilaitteesta... Valot on helppo vaihtaa, joten niistä on vaikea sanoa. Faceliftin valot kyllä on paikallaan. Kuvat ovat siis sellaiset, että itse en osaa päätellä onko kyseessä facelift vaiko ei. (Kun nuo valot on tosiaan voitu vaikka vaihtaakin)
Comment
-
Siinähän ne suurimmat muutokset faceliftiin tulikin jo lueteltua, eikä niistä oikeastaan mikään ole minusta asia, jonka takia jättäisin auton ostamatta. Okei, ilmastoinnin ohjainyksikkö taitaa olla jo vähän parempi ja valot mahdollisesti, mutta niitähän saa.. =)
Comment
-
Sivuvilkut on myös erilaiset, pre- pienet "neliskulmaiset" ja facelift- isommat/ "pitkänmalliset", samannäköiset kuin uudemmissakin esim. c5, b6, b7 jne. Jos nuo tahtoo päivittää niin loksutkin menee vaihtoon, tai ainakaan ilman kittipurkkia ja uudellen maalausta noita ei vaihda.
Comment
Comment