Huumekuski pudotti puusaunan Lahden moottoritielle. Ei tulisi ensiksi mieleen, jos kertoisin jollekkin. (HS)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Ja ainakin luulit nähneesi kaiken.
Collapse
X
-
Avainsanat: Ei mitään
-
Tämä juttu on totta. Paikka Tallinna v.-90 tai jotain. Päätin lähteä sieltä Varsovaan junalla. Lipunmyynnissä sairas jono ja seinä näytti, että juna lähtee illalla. Ei kun johonkin, eli paikallisjunaan. Menin johonkin lähiöön, aikani sekoilin ja takaisin. Junassa tasan 2 tyyppiä, minä ja kuski. Mulla pullo vodkaa, joka maistui ihmeen hyvältä. Menin juttelee kuskille, jolta alkoi ikeniä kiristämään mun vodkan juominen, joten sekin alkoi ottaa pari huikkaa(kerrallaan) Lopputulos: Tallinnaan päin mennessä oli yksi vaihde, jonka olisi pitänyt olla eri suunnassa. Ei kun yhdestä hiekkakasasta läpi. No, juna pysähtyi siihen hiekkakasaan, muttei liikkunut sitä mihinkään. Joten lapioimaan. Aikani lapioin, kunnes huomasin, ettei kuskia näy. Ei ihme, koska poliisit seisoi selän takana ja ihmettelivät, mikä hiton juna varas. Ja putkaan. Lopulta selvisi kuka on oikea syyllinen, mutta silloin oli "hauska" selvittää, minne mä olisin kaahannut siilä pöllityllä junalla.
Comment