Onnea Matin autokaupoille ja hyvää autonodotusaikaa. Et sitten ihan pysynyt alkuperäisessä budjetissa:)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 -08 (B8 korilla), 3.0TDIq vs 2.0TFSIq
Collapse
X
-
Kiitos kiitos. En oikein pysynyt en.. No kun mennään yli niin mennään sitten kunnolla (alkuperäinen arvio +13ke tms).
No tosiasiassa tämäkin oli ihan järkivalinta kun melko samoilla varusteilla oleva käytetty vm 08 olisi maksanut jotain 41ke luokkaa Suomessa. Uuden vm 11 saa kun laittaa ~7ke lisää (on urheilu alusta ja jakkarat, ym kivaa). Sanoisin että melko pienellä erotuksella saa tuon 3v pois vuosimallista sekä 40t km pois mittarista. Ja tietenkin sellaiset varusteet ja värin kuin itse haluaa.
Samaten tuli tuota saksan tarjontaa seurattua ihan huolella 6kk ja vanhemmat sattuivat siellä lomallaan myös katsomaan autoja paikanpäällä. Ei voi muuta sanoa kuin että hirmuisen huonokuntoisia oli siellä myytävät autot. Kun olin ostamassa autoa pitemmäksi ajaksi niin ei viitsi ottaa riskiä että ~40ke auto olisi kolhittu ja täällä suolakylvyssä sitten ruostuisi pois. Muutamia selvästi maalattuja tuli vastaan. Ja saksan audicentterin palvelu oli ala-arvoista.
Kirottu lemans tarjouskamppanja osui ja upposi! :) Ei voi kuin kiitellä Espoon Audicentterin palvelua kokonaisuudessaan. Teltta olisi puuttunut niin olisin melkein asunut siellä. Sen verran ahkeraan tuli käytettyjä sekä uusia katsottua kun olin lomalla.
Comment
-
Itse sain auton alle helmikuussa 2010 ja nyt on tullut mittariin vajaa 16tkm. Olen ollut valintaan todella tyytyväinen.
Vähän samoilla perusteilla tuli itsekin päädyttyä uuteen vaihtoehtoon, tosin tässä tapauksessa varusteisiin ei päässyt vaikuttamaan, kun oli liikkeen varastossa oleva auto.
Comment
Comment