Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Sarjassamme tyhmiä kysymyksiä: Rekisterinumeron suttaaminen myynti-ilmoituksessa?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Itse en laita rekkaria esiin ikinään mihinkään, koska useammalta tutulta lähtenyt tavaraa sen jälkeen joko autosta tai tallista. Onko tapahtumilla yhteyttä en tierä varmaks, mutta aikamoista sattumaa.

Mutta tässäkin tapauksessa kukin tyylillään ja tavoillaan. Itseäni ei kiinnosta näkyykö rekkari vai ei. kyllähän sen sitten paikanpäällä näkee jos auton kerran haluaa ja silloinkin kerkee kaiken tarkistamaan.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja Touniks Näytä viesti
      Itse en laita rekkaria esiin ikinään mihinkään, koska useammalta tutulta lähtenyt tavaraa sen jälkeen joko autosta tai tallista. Onko tapahtumilla yhteyttä en tierä varmaks, mutta aikamoista sattumaa.
      Saahan ne nimet ja osoitteet puhelinnumerostakin selville, jos ei satu salaista numeroa olemaan.

Comment

Saahan ne nimet ja osoitteet puhelinnumerostakin selville, jos ei satu salaista numeroa olemaan.
        Meneepähän rosmot sitten työpaikan postilokerolle.

Comment

Eihän niitä osoitetietoja numeropalvelusta saa, jos niitä ei halua julkaista ja rekkarien peittely on sikäli turhaa, että onhan se auto liikenteessä tai kadun varressa parkissa rekkarit paljaana kuitenkin.

Comment

Harva varas vaan lähtee kuopiosta tampereelle etsimään audiani mikäli ei osoitetta tiedä :D Toki varmasti poikkeuksia on. Taas toi puhelinnumero homma on ihan siitä kiinni ootko salannu tietosi vai et. Itsehän olen.

(alempana valmiiks vastaus seuraavalle lainaajalle)
            Ja tottakai varas voi myös tulla katsomaan autoa kun on soittanut tiedän. Mutta karsii nyt ainakin noi perusnuuskiat pois kun pitää tiedot ominaan ennen todellista ostajaa.

Comment

Working...
            X