Kävipä nopeasti. Se vakuutuskäsitteliä soitti takaisin ja sano että tutkii tämän jutun. Jos käy niin että siihen audii olisikin saanut sen täyskaskon ja sitä ei mulle kerrottu kunnolla näyttää paremmalta kuulemma mun kannalta saada kerta korvaus audista. Samoin se väärä tieto kolari turvasta. Asiallinen ja mukava oli tämä nainen ja neuvoi vielä mitä muita korvauksia pystyn vaatimaan kolarin takia (vaatteet, aurinkolasit kotivakuutuksesta yms.)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Hinta-arviota...
Collapse
X
-
Arvatenkin kyseessä täysin sana-sanaa-vastaan tilanne joten voiton mahdollisuudet on aika pienet. Varsinkin kun olet vakuutusehdot saanut lukea ja allekirjoittanut paperit. En halua masentaa mut noi on yleensä monen vuoden tappeluita joissa menee sit kaikilta hermot ja terveys.
Muoks:
Ehditkin jo vastaamaan. Peukut pystyyn jos kerran tuollaista palautetta on kuitenkin tullut.
Comment
-
Eilen sitten kävin pohjolassa tekee vahinko ilmoiuksen itsestäni nyt ihan kirjallisena. Alkuun sanotaan että jäi p**** maku suuhun niitten toiminnasta. Asiat jota korvataan on lääkärinkulut,lääkkeet ja pysyvistä haitoista joudutaan neuvottelee?!? Mulla sattuu olemaan vielä voimassa pohjolassa myös oma tapaturma vakuutus ja se akka sanoi että siitä voit koittaa hakea sitten korvauksia jos jää pysyviä vaurioita. Korvaussumma on max 5000e pysyvästä vammasta ja hermovauriot ei kuulemma ole nii pahoja että siitä hirveesti maksettaisiin. Jos käy niin että en voi jatkaa omalla alalla nii pohjola maksaa uudelleen koulutuksen. Tästä kysyin niin he kuulemma arvioivat mihin ammattiin olen kykenevä. Eli en edes itse saa valita haluamaani alaa. Kiva. Niin ja sitten vaatteet jotka "tuhoituivat" siinä kolarissa on harkinnan alla jos niitä korvataan. Meni suht uudet farkut ja sinisalon uus mp takki. Molemmat veressä ei lähde pesussa ja reikiä/repeytyneet useasta kohdasta. Aurinkolaseja ei kuulemma korvata. Niin ja pakko oli kysyä jos ois henkilähtenyt paljon olis äiti saanut musta rahaa kun on lähiomainen kuulemma hitusen alle 9000e arviolta. Aika halpa on mun elämä.
Eilen illalla loppui sitten reseptilääkkeet ja kävin tänää tossa paikallisessa arvauskeskuksessa. Kyseinen hoitaja? vai oliko ihan lääkäri en osaa sanoa ei voinut uusia reseptiä mutta antoi 1kk kuurin 1000mg särkylääkettä (en muista nimeä) ja lisäksi vielä 600mg buranaa siihen päälle. Saan/pitää ottaa kumpaakin yhden samaan aikaa jos pahalta alkaa tuntuu. Tukivyö nyt päällä selkä todella kipee, huomaa heti ku lääkitys loppui. Tämä hoitaja/lääkäri suositteli uutta magneettikuvausta selästä ja hakeutumaan fysiatriseen hoitoon/kuntoutukseen. Hänenkään mielestä kaikki ei taida olla ihan ok. Tämmöstä tänään mitäköhän huomenna
Audista ei ole tullut vielä mitään päätöstä sen valituksen jälkeen.
Comment
-
Tuota buranaa tai vastaavaa ei kannata sitten oikeasti ottaan yhtään enempää tai kauempaa kuin on tarve. Ei sitä tietenkään särkyäkään kuulu kestää mutta nuo oikeasti kuivattaa elimistöä aika lailla ja aiheuttaa monenlaista kerrannaista vaivaa sit limakalvoille yms.
Mut jos toi 9k€ on tosiaan korvaussumma jos henki lähtee niin eipä paljon itsensä vakuuttaminen kannata. Mitäs jos olis elätettäviä?
Comment
-
Kaikki vaatimukset jne. kirjallisena, se tiskillä oleva henkilö ei kuitenkaan tainnut olla korvauskäsittelijä? eli odota vastausta käsittelijältä mitä korvataan ja miten ja mistä vakuutuksesta. Sen verran mainitsen että tuossa kirjoitamassasi tekstissä oli virheitä ja osa noista on korvattavia, mutta ei välttämättä siitä vakuutuksesta mistä itse olet niitä hakenut, yhtiön sisällä vaatimusten pitäisi löytää oikeat paikkansa josta sitten selviää korvattavuus.
Tapaturmavakuutuksen summat vaihtelee riippuen millainen vakuutus on itse tullut valittua.
Lukekaa niitä ehtoja sekä tuoteselosteita, moni väärinkäsitys ja ihmetys vältettäisiin kun tutustuu siihen millaisesta vakuutuksesta oikeasti maksaa. Tyhmää se on maksaa jostakin mistä ei edes tiedä mitä se korvaa, oletetaan että se maksaa kaiken, mutta kun oikeassa elämässä se ei mene niin...Viimeksi muokannut jjj84; 25.5.2010, 18:39.
Comment
-
Mitä virheitä? Kirjoitin noi korvaus jutut just niinkuin se virkailia mulle selitti. Juu en usko että oli ihan korvauskäsitteliä joten nyt vain odotellaan postia Pohjolasta. Eniten jäi mietityttää tuo "arvio" hermovaurioista. Ai lieviä? Juu kyllä joillakin voi olla toisilla taas ei. Fyssariin pääsen toivottavasti lähetteellä seuraavan magneetti kuvauksen jälkeen...
Comment
-
Eipä noista magneettikuvista hyötyä ole jos niitä ei valkonutut osaa lukea tai eivät halua niistä tulkita oikeita asioita. Ja tuo fysiatrinen hoito/kuntoutus nostaa jo sanana karvat pystyyn, nuo ne vasta oikeita puoskareita ovat.
En halua maalata pirua seinälle, mutta tuolta voi lueskella miten sutjakkaasti nuo vakuutusyhtiöt hoitelevat näitä kolaritapausten korvausjuttuja.
http://p3.foorumi.info/niskavamma/
Comment
Comment