Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi huoltoa Mikkelissä?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi huoltoa Mikkelissä?

Uutena "audistina" olisin kysellyt onko Mikkelissä mitään pajaa joka olisi erikoistunut VAG tuotteisiin ja lähinnä tietenkin audeihin? Muukin kuin Savilahden auto...

Vaimon sisko liittyi VAG perheeseen vajaavetoisen Yetin omistajana. Opeteltiin vikakoodien luku, mutta vaikka jonkin verran diagnosointia pystyykin tekemään etänä, niin huollot ja remontit on vielä nykytekniikalla hieman hankalia.

Siispä kaivattaisiin vihjeitä osaavasta ja mielellään järkihintaisesta VAG erikoistuneesta pajasta Mikkelissä.

Comment

Ei yhtään mihinkään

Comment

Eipäs nyt olla nuin negatiivisia... ;)

Käsittääkseni Autohuolto Pöntisellä https://www.autohuoltopontinen.fi/ on/on ollut jotain tietoa VAG-laitteista, ainakin minulle sitä joskus suositeltiin. Kerran käyttänyt johonkin pieneen homman vuosia sitten.
        Itse olen käyttänyt Gas Sport Oy:tä kun ovat tuossa kävelymatkan päässä, tekivät minulle B6 S4:sen jakopään joku vuosi sitten. Eikä pahaa sanottavaa firmasta.

Comment

Juu spontaanisti aika jyrkkä tuomio. Perustuu vain valitettavasti omiin kokemuksiin niistä korjaamoista joita olen käyttänyt.

Jos nyt joku ihan kelvollinen pitäisi mainita niin paikallinen Öljypiste on onnistunut öljyn vaihdoissa.
          Kerran jättivät haldex pumpun sihdin puhdistamatta mutta sekin oli oikeastaan ihan hyvä koska sanoivat että pumpun pultti on niin tiukassa että katkeaa varmaan avattaessa. Heillä ei olisi ollut työvälineitä kaivaa natsaa pois. Ja katkesihan se sitten kun avattiin.

Comment

Working...
          X