Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A8/S8 ostamassa.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Toivotaan parasta, pelätään pahinta. Se on tuo tuontiauton ostaminen sokkona aina hieman jännää. Mutta se kannattaa muistaa, että saksalainen liike kyllä maksaa selkeät vikojen korjaamiset. Tässä tietysti on poikkeuksia ja turkkilaisilta ostetut on sama kuin ostaisi yksityiseltä.

    Toivotaan, ettei sunnuntaille iske mitään -30 pakkasia. Kyllä saksassakin käytetään samoja sekotuksia jäähytinnesteessa, mutta aina se on hyvä tarkistaa kuitenkin.

    Comment


      Lempäälästä tarvis mennä hakemaan sunnuntaina.
      Kuka täällä tuontiautoja välittää?

      Comment


      • Eli jos on ollut samalla 5vuotta niin pitäisi vanha brief löytyä. Eli aihetta epäillä paskapuheita jollei löydy..

        Hyvä että löytyi.

        Comment


        • Toivotaan parasta, pelätään pahinta. Se on tuo tuontiauton ostaminen sokkona aina hieman jännää. Mutta se kannattaa muistaa, että saksalainen liike kyllä maksaa selkeät vikojen korjaamiset. Tässä tietysti on poikkeuksia ja turkkilaisilta ostetut on sama kuin ostaisi yksityiseltä.
          No enpä nyt niinkään sanoisi. Tuollainen juttu kun siinä on väliträjä välissä, ei ole mitään takeita siitä vaikka hän olisi ostanut auton liikkeessä, ja tingannut hinnasta sen vakuutuksen hinnan joka kattaa nämä takuut.

          Comment


            No tietysti jos ostat auton suomalaiselta välittäjältä niin se on eri asia, mutta jos välittäjä voi ostaa auton sun nimiin suoraan.

            Näin mun viimesin auto tuli, eli se tuli suoraan mun nimiin. Tosin se tuli häkkifirmasta, joten se siitä "takuusta"

            Kuluttajasuoja ei ole sama asia kuin vakuutus.

            Comment


            • Kuluttajasuojasta en tiedä mutta saksassa autoliikkeet ostavat vakuutuksen itselleen, joka korvaa yrittäjälle mahdolliset takuukorjaukset. Kertomalla liikkeessä ostavansa auton vientiin tms. saa hinnasta vakuutuksenhinnan pois n 700e. Mutta luultavasti myös kauppakirjaan kirjataan ettei ole takuita toimivuudesta.

              Comment


              • Tää S8 tulee tuollasesta kuin PersAukisten-Tuonti :) ei maar taitanee liittyä itse tuojan nimeen tuo PA. Itse tuontitavasta syvää luottamusta loi se etten ole maksanut vielä penniäkään, enkä allekirjoittanut paperiakaan. Joten kaipa he ovat tuotteesta niin varmoja että saavat ainakin omansa pois jos jostain syystä en siihen ole lainkaan tyytyväinen. Ja tuosta heidän välityshinnasta joka omasta mielestä on hyvinkin alhainen voidaan varmaankin päätellä että on menetelty juurikin niin jottei takuuta tule(ei kyllä LFCars myöskään mitään takuita antanut vaikka 1000€ kalliimpi tuonti). Audi ostettiin Frankfurtista ja ajettiin Berliiniin mikä jo matkana on aika hyvä koeajo(600km). Isoa plussaa myös toimiva kaukosäädöllinen webasto, mitä ei suomen yksilöissä ollut, eikä muuten monessakaan saksan pelissä. Laivat muuten telakalla uudenvuoden aikoihin. Vasta keskiviikkon toimitus....odottavan aika on muuten aivan saatanan pitkä etenkin jos sitä vielä lisätään useilla päivillä :D

                Comment


                • kiitos!!sopiiks noi audi s8 puskurit a 8 suoraan??

                  Comment


                    Ainakin maskin kanssa pitää olla tarkkana. Jos on tutka-cruise, niin tarvitaan "tutka-maski", sekä ässässä, että namibia -mallissa. Sinänsä käsittämätöntä, että tuotakin lotjaketta on myyty ilman cruise-tutkaa...luulisi tuohon hintaan jo tutkan saavan vakiona...

                    Comment


                    • Käykö nuo facelift-mallin ajovalot -> pre-faceliftiin ? Olisi kiinnostusta rakentaa nuo jenkkiparkit.

                      Mikäs nappi tuossa B-pilarin alareunassa on, vieressä jokin summeri ? Mitään funktiota en tuosta saa päälle, ainostaan pysähdyksissä ollessa sitä painaessa saattaa takasumarin kytkimeen syttyä punainen valo.. Outoa? Käyttöohjekirja ei paljastanut, mikä on kyseessä. Takapuskurissa ei ainakaan peruutustutkan antureita löydy..

                      Comment


                        Summerin näköinen nappi disabloi sisätutkan hälystä jos jättää vaikka lapsia tai muita eläimiä autoon. Toinen lienee takaluukun avaus sähöllä.

                        Comment


                        • Noni S8 alla ja kiva peli. Tuntuu toimivan melkeen kaikki varusteet. Kuskin penkinlämmitin ja kummankin etujakkaran niskatuen säätö rikki. Toistaiseksi keski-euroopan kitkat alla ja ne vasta liukkaat ovatkin(5mm pintaa), huomenissa sitten nastat alle. Koriltaan nätti, oikeastaan vain yksi ilkeä naarmu ja etumaskissa iso kiveniskeämä. Kaikenkaikkiaan tyytyväinen autoon, ehkä uskaltaa jatkossakin tilata ulkomailta.

                          Comment


                          • Tässä muutaman kuukauden kasilla kurvailtuaan ja eläessään useammanlaista menopeliä omistaneena ja ajaneena täytyy ihmetellä mikä alemmuuskompleksi tuosta mallista oikein on. Nettiauton hinnat alkaen on 5000 euron luokkaa ja vaikka tietenkin on eri tavoin ylläpidettyjä autoja aliarvostus tuntuu käsittämättömälle.

                            Verrattuna melkein mihin tahansa ns peruskakkulaan tuo on ihan eri planeetalta. Peruskakkulalla tarkoitan näitä yleisiä perhekäytössä pyöriviä Passat / Octavia / Golf / Avensis tyyppistä katiskaa.. Ja silti vehkeet maksaa sen 5-12k. Toki vakuutukset on aika kalliit ja ylläpito, varsinkin jos ei itse voi / halua / osaa tehdä, hintavaa mutta eikai se voi kaikkea selittää?

                            Comment


                            • 200tkm ja laatikko porsii. Se on sen toiset kuustonnia.
                              Kuten sanoit, ylläpito ei ole halpaa. Samat ihmiset nuo jättää kuleksimaan jotka ajavat uudella autolla ja ihmettelevät miten muilla on varaa ajaa ison kulutuksen kärryillä. Mene ja tiedä.

                              Asiasta kuudenteen;

                              http://www.bumsteer.com/steerhorns.htm

                              Mitenkä nyt olisi mielikuva että nuokin ovat aivan laittomat täälläpäin maailmaa. Sieluni silmin näkisin kyllä kasin keulalla moiset. :)

                              Comment


                                Hinnat alkaen on Hinnat alkaen, niin Saksassa kuin Suomessakin. Saksasta on haettu kaikki halvat paskat tänne ja huomattu kuukauden päästä, että ompa kallista kun kaikki pitää rempata ja bensaakin vie enemmän kuin 1.6l corolla. Tämä on suurin syy miksi halpoja yksilöitä on paljon myynnissä. Kunnossa olevan ja huolletun auton hinta onkin sitten vähän muuta.

                                IMO D2 kasi on edelleen erittäin tyylikäs auto ikäisekseen ja kantaa ikäänsä tyylikkäästi. Vaikka uutta autoa taas odotellaan, tuskin luovun omasta kakkosauto-kasista ihan helpolla, jo siitä syystä että käyttöarvo on huomattavasti suurempi kuin myyntiarvo ja vanhus tarjoaa erittäin miellyttävää kyytiä kohtuullisella suorituskyvyllä

                                Comment


                                • 200tkm ja laatikko porsii. Se on sen toiset kuustonnia.
                                  Miten niin..?? Ei laatikkoremppaan saa millään menemään kuutta tonnia.

                                  Comment


                                  • Varmaan meinaa uutta lootaa.

                                    Comment


                                    • Ja mihinkä on painettu että laatikko porsii 200tkm? Aika monta A8:sia on rullattu 300tkm ja ei tietoakaan laatikko vioista. Antaa happea vaan ja korjataan sitten jos hajoaa.

                                      Comment


                                      • Juu. Eikä sitä uutta askiakaan kannata alkaa ostamaan jos entisestä on edes kuoret jäljellä. Vahvistettuna se on parempi kuin tehtaan jäljiltä ja hintaa tulee edelleen vain hieman yli puolet tuosta kuudesta tonnista.

                                        331tkm mittarissa eikä askiongelmista hajuakaan.

                                        Comment


                                        • Alkuperäinen kirjoittaja SR Näytä viesti
                                          Hinnat alkaen on Hinnat alkaen, niin Saksassa kuin Suomessakin. Saksasta on haettu kaikki halvat paskat tänne ja huomattu kuukauden päästä, että ompa kallista kun kaikki pitää rempata ja bensaakin vie enemmän kuin 1.6l corolla. Tämä on suurin syy miksi halpoja yksilöitä on paljon myynnissä. Kunnossa olevan ja huolletun auton hinta onkin sitten vähän muuta.

                                          IMO D2 kasi on edelleen erittäin tyylikäs auto ikäisekseen ja kantaa ikäänsä tyylikkäästi. Vaikka uutta autoa taas odotellaan, tuskin luovun omasta kakkosauto-kasista ihan helpolla, jo siitä syystä että käyttöarvo on huomattavasti suurempi kuin myyntiarvo ja vanhus tarjoaa erittäin miellyttävää kyytiä kohtuullisella suorituskyvyllä
                                          Metka homma että esim. 7-sarjan Bemarit ovat kovemmissa hinnoissa vaikka sama pätee niihinkin + vetotapa on soveltumaton talviajoon.
                                          Surku meinaa tosiaan tulla kun katselee, millaisia autoja sillä rahalla saa jonka tästä kasista todennäköisesti myytäessä saa. On todella asiallinen auto, mutta vielä kun olis ilman kattoluukkua ja lang-malli niin voisin pitää kauemminkin.

                                          Comment


                                          • Onhan tämä todella miellyttävä auto ajella. On vain alkanu himottamaan tuo v12 malli. Josko alkais kesällä semmosia katteleen saksanmaalta.

                                            Comment


                                            • ilman kattoluukkua
                                              Mikäs kattoluukussa harmittaa..?

                                              On vain alkanu himottamaan tuo v12 malli.
                                              Radiossa just sanottiin että bensa nousisi kesällä 1,80?/litra...mutta samapa tuo.

                                              Comment


                                              • Ei ne kaikki lootat hajoakaan 200tkm. Eikä se aina maksa sitä kuutta tonnia.
                                                Te tiedätte sen. Katsokaapa osoitetta missä kirjoitatte kommenttejanne.
                                                Miksi aliarvostettu ja näkyy hinnassa. kts. edellinen.

                                                Comment


                                                  Kattoluukku on oikeasti pitkälle ihmiselle saatanasta.

                                                  Comment


                                                    Eipä ne seiskasatku buimurin laatikot ole yhtään sen parempia, mitä kaverilta kuunnellut. Ovat muuten ihan samaa ZF:n laatikkoperhettä kuin Kasinkin ;)

                                                    Kysymyshän on siis siitä, että tuon ikäinen audi on aika persoonaton noin tavan tallaajalle, meille harrastajille taas ennemmin ajaton. Hopean harmaan kun pistää D2 korin lähiön kadun varteen parkkiin ilman mitään merkkejä ainoat ohikulkijan antipatiat tulee siitä, että se on audi, eli pakolla "premium" ja sehän toyota penalty kuskia harmittaa ;)

                                                    Comment


                                                    • Niinpä, eipä näy silti 7-buimurin arvostuksessa, että on sama tippilaatikko, joka siis porsii kun mittarissa on 200000.1km. Saman ikäiset S-mesetkin on selvästi kalliimpia, vaikka noissa olen nähnyt jo ihan kunnon ruostekuplia. Kasista on vastaava ilmiö vielä havaitsematta. ;)

                                                      Jokin ei kyllä täsmää kun vuoden tuoreemmasta mutta 30tkm enemmän ajetusta 330 sedanista pyydetään samaa hintaa kuin oli oman alumiinilossin pyynti. Siinä tuskin edes käyttökulut paljon heittää.

                                                      Ehkä tuo jakohihna pelottaa joitakin (aiheetta).

                                                      W12 olisi kyllä miehekäs sleeper, mutta siinä alkaa huoltokulut jo pelottamaan itseäkin. Niissä jos joissain on arvostus alhaalla Saksan maalla - saa käytännössä 4.2:n hinnalla. Mutta kaikki ovat 2001-> eli co2-veroa ihan simona.

                                                      En tosin valita, kun omakin auto oli halvempi hankkia kuin käyttöarvo. Just oli tuore VW Polo laina-autona, mikä oli se vaihtoehtoinen järkivalinta kasia hankkiessa, ja ei tuntunut yhtään pahalta palauttaa kotteroa.

                                                      Comment


                                                      • Seppo Kuisma, ei tuo kulutus/bensan hinta niin haittaa kun vuodessa tulee n. 8000km.

                                                        Comment


                                                        • Kommenttia muutamaan edelliseen kirjoitukseen. Aliarvostusta (hinnan muodossa) olen itsekin ihmetellyt, mutta en suinkaan harmitellut. Toki 7-bemu tai S-mese olis hienoja nekin, mutta niistä vaan puuttuu se tärkein varuste. Onko edes rahalla saanut? Tiedätte kyllä mitä tarkoitan.

                                                          V12 konetta ei A8:iin ole koskaan tainnut saada?

                                                          Laatikko voi porsia 200 000 km tai sitten ei. Mutta ei varmasti maksa 6 tonnia laittaa kuntoon jos ei vie marmorille. Mutta oma käsitys on että yhtälailla ne porsii muistakin autoista eikä kuitenkaan ole merkittävästi edullisempia korjata. Edellisestä autosta (joka maksoi 1800 e) meni laatikko 310 000 km kohdalla ja olisi maksanut saman 1800 e korjata. Meni osiksi...

                                                          Nokkahihnan + hilujen vaihto maksaa paikallisella pajalla 800 e 4.2:een. Tai olisi maksanut n. vuosi sitten kun kysyin. Voihan se silti jotain pelottaa, omasta mielestä ei paha tikki kerran neljään (vai viiteen) vuoteen.

                                                          Sepä oliskin ihme jos alumiinissa näkyisi ruostekupla.

                                                          Käyttöautossa "harmaus" (niin muotoilun kuin värinkin suhteen) on ihan OK. Näyttö... eikun harrasteautot sitten erikseen.

                                                          Comment


                                                            Entisen työnantajan 2001 S400CDI marsuun vaihdettiin 80tkm mennessä molemmat ahtimet, laturi ja 105tkm kohdalla kaikki jakopään hilut. Mikään em ei mennyt takuuseen ja oli uutena vehosta ostettu Suomiauto (Enkelikuoro laulaa)

                                                            Kuka reppana sen yksilön saa käytettynä, varmaan kusee hunajaa maksettuaan sen 15-25k€.

                                                            Sanompa vaan...

                                                            Comment


                                                              Tuo teron pasteema kasi on kyllä jotain pornoa, vielä ku olis ollu sporttijakkarat, niin täyden kympin auto. Tuo väri yhdistettynä toho sisustaan on kyllä hieno :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X