Rattiin ne on ainakin jälkiasentamalla paljon vaikeampi tehdä. Rattipylvääseen varmaan jotenkin tehtävissä mutta että ne olisi ns hollilla liipottimien pitäisi olla ratin kehän malliset ja aika pitkät että näpit osuu niihin silloinkin kun ratti ei ole ihan suorassa.
Mutta ei kai tuo teknisesti mitenkään mahdoton homma ole. Keppi tippipuolella se kytkenee vaihteita kepissä olevien kytkinten mukaisesti. Noista kytkimistä rinnankytkentä uusille läpyköille ja homman pitäisi ainakin teoriassa toimia. Ja läpykät toiminnassa kepin ollessa tippiasennossa, D menisi edelleen D asentona.
Mutta ei kai tuo teknisesti mitenkään mahdoton homma ole. Keppi tippipuolella se kytkenee vaihteita kepissä olevien kytkinten mukaisesti. Noista kytkimistä rinnankytkentä uusille läpyköille ja homman pitäisi ainakin teoriassa toimia. Ja läpykät toiminnassa kepin ollessa tippiasennossa, D menisi edelleen D asentona.
Comment