Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Liskojen Yö

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Magnesium tabletit on kova sana niihin kramppeihin. Se tuo kunnon juhliminen on verrattavissa vaikka kovaan urheilusuoritukseen;) (tai, siis no joo...)

    Comment


      #32
      Liskoja odotelles.. Ihime on jos niitä ei rupia näkyyn.

      Comment


      • #33
        Sama vika. Vieläkin on havaittavissa pientä krapulaa.

        Comment


          #34
          Tänäänhän voi vielä vähän loivennella kun huominen on pyhäpäivä.

          Comment


            #35
            Liskojen näkemisestä on enää lyhyt matka deliriumiin.

            Comment


            • #36
              Keli tai kunto, mutta huomenna paraatia kattomaan. Panssarin ajaessa ohi tippuu ne liskotkin niskasta.
              Kerrankin paraati täällä meilläpäin;)

              Comment


                #37
                Omalla appiukolla oli muutama vuosi takaperin aika karmaiseva kohmelo, oltiin mökillä kattoa laittamassa ja ukolla jo parinviikon ränni alla, heräsin ite yöllä kun ukko yritti häätää veristämiestä mökinkuistilta.....

                Comment


                • #38
                  Jännä kun mulla ei (toistaiseksi) oo koskaan ollut tuollaista.
                  Mutta jos oon illalla ottanut "liikaa", saatan kävellä unissani ja tehdä vaikka mitä.
                  Mulle on kerrottu että oon käynyt kusella vaatehuoneessa, kussut keittiön pesualtaaseen, käynyt pihassa pyörimässä jne, enkä itse tiedä noista mitään :/
                  Selitykset "hiukan" vähissä tuollaisen jälkeen...

                  Comment


                  • #39
                    Viimeyönä taas oli sellaset tutinat, ettei aamulla tuntunu kyllä kovin heränneeltä.

                    Minut koitettiin tappaa tylsällä bambukepillä. Tämän jälken oli vaikea enää saada unenpäästä kiinni, kun pelotti laittaa silmät kiinni. Joitain muitakin sekalaisia unia näin, mutta nyt en niitä enää muista. Tuo tappohomma jäi vaan niin totisena mieleen.

                    Ainiin nyt muistankin sen toisen unen. Olin jossain etelänlämmössä ja hiekkarannalla olin tullu sokeaksi!! Siinä sitte joku paikallinen poppamies paranti minut ja kateltiin siinä kaverin kanssa kun ohi lipuu semmonen hieno merirosvomallinen laiva, joka teki semmosia turistipurjehduksia. No paikallinen siinä sitten sano, että tuonne ei kannata mennä, ku siellä ei ole muuta kun viinaa ja naisia tarjolla. Kaverin kanssa siinä sitten tuumittiin että käydäänhän lemmenlaivaristely alta pois.

                    Mentiin siinä sitten sisään ja ekana tuli kukkaseppeleet kaulaan ja kylmät kaljat kouraan. Sit lähetiin purjehtimaan. No eihän siellä sisällä ees mitään naisia ollu ku juoppo kippari, mutta onneks oli rommia ja kaljaa. Kun oltiin turvallisesti avomerellä, niin saatii kuulla että se reissu kestää pikkusen yli vuoden sitte ja saatte tehä hommia elääksenne. Pikkusen vitutti kuurata niitä kansia ja kaikkee muuta paskaa ku se juoppo kippari seilas merillä.

                    No sitten vuoden palvelus oli jo melkein ohi ja oltiin tulossa takasi satamaan, niin kerkesin jo ajatella että nyt meikä lähtee aika helvetin äkkiä takasi Suomeen eikä tule enää koskaan ulkomaille, niin alko myrskyämään ja semmonen helvetin iso aalto nielas sen koko paatin kitusiinsa ja hukuttiin koko sakki. Sitten heräsin sängystä hiestä märkänä ja henkeä (ilmaa) haukkoen.

                    Comment


                      #40
                      No nyt aletaan olemaan tutuilla tonteilla :) Jaksamista vaan päivään.

                      Comment


                        #41
                        En tiedä liittyykö liskoihin mut viime yönä näin unta et olin toverin kans mato-ongella tos läheisellä joella. Mulla sit tärppäs eikä se tahtonu nousta millään. Kiskoin vain lujempaa ja kampelahan sieltä tuli. Oli jääny "nenästä" kiinni niin ku unes tuumasin. Noh, päästettiin se takas jokeen ja hetken päästä nappas taas. Kaveri sano et täähän on sama kala ku tällä on nenä auki. Sit koukkua taas irrotettaes sille oli yhtäkkiä kasvanu turkki ja se rupes puhuun. Kampela tuumas vielä ku toisen kerran päästettiin se pois et "niskat on vähä puutunu".

                        Comment


                        • #42
                          Oudompi homma, heräsin ja ei mitään (paitsi krapula), myöhemmin huomasin että silmäkulmassa on ruhje ja poskipää on mustana. Samoin ranteessa punainen jälki jota aristaa.
                          Ei mitään hajua mitä on tapahtunut... Kuitenkin lompakko kortteineen on tallessa.
                          Vähän sellainen hölmö olo... :/

                          Comment


                          • #43
                            Viime yö oli taas yhtä h*lvettiä. Heräsin 3 kertaa kun näin unta taas kolarista ja joka kerta herään siihen kun alkaa puut olla lähellä. On se jännä että unissani olen nähnyt pätkiä kolarista lähinnä niistä asioista joita en muistanut. Lieneekö kuvittelua vai alitajunnassako koko tuo tapaus on jäänyt mieleen...

                            Comment


                            • #44
                              vasta tulossa,joten nou hätä.....

                              Comment


                                #45
                                Joulukun lähestyypi niin tämä ilta ajatuksella: juoppoja äidin oomme kaikki, siinää ja miinää, siinää ja miinää ;) kahtotaan sitä kohmeloa sitten huomenna.

                                Comment


                                • #46
                                  http://www.youtube.com/watch?v=0rp3BkN7OsY

                                  Comment


                                    #47
                                    Mun järki ei kestä kuunnella sekuntiakaa tuon tyylistä musiikkia. Täyttä paskaa.

                                    Comment


                                    • #48
                                      Viime yö tuli nukuttua kuulemma aika levottomasti ja mulla oli ollut naama tyynyssä eli olin hieman vaikeasti kuulemma hengittänyt, mutta tämän aamun herätykselle ei vedä mikään vertoja. Taloudessamme yksi kissoista tuli minut "herättämään" aamupäivällä. Se nousi kahdelle jalalle sänkyä vasten ja tökkäsi mua käpälällään todella varoen poskelle ja se naukaisi kaksi kertaa erittäin matalalla äänellä jollaista en ole koskaan kuullut ja se kuulosti oikein vertahyytävällä tavalla "herää, herää" Silmät kuin sain auki se kattoi mua sellaisella tyytyväisellä katsellaan ja otti ja hävisi. Seuraavaksi herää isäntä ku meikäläinen sinkoaa ylös sängystä iho kananlihalla. Puistattaa vieläkin.

                                      Saman kerroin myös anopille joka sanoi että ei ole kuulemma ennen kuulumatonta että kissa vaistoaisi että olisi "joku hätä" ja siksi tulisi herättämään. Mutta kun tuo paksu katti on juuri sellainen että jos talo syttyisi palamaan se ei varmasti siltikään liikkuisi sohvalta ylös saati että se kerran elämässään tuli käymään yläkerrassa asti. Toisesta kissaista olisin saattanut tämän uskoa mutta.....

                                      Comment


                                        #49
                                        Meidän kissa on oppinut kanssa tuon tassulla herättämisen. Jollain tapaa hienoa katsella kun kissa varovasti tassulla sipaisee herättääkseen. Minut kissa on aika hyvin oppinut jättämään rauhaan aamuisin. Ilmeisesti ötökkä ei tykkää kiihtyvyyden tunteesta eikä lentämisestä.

                                        Comment


                                        • #50
                                          Sakemannipentu ei herättele ihan noin varovasti. Hampaat irvessä tukkaan kiinni ja sata lasissa kiskomaan kohti ovea. Jokunen kirosana meinaa päästä heti aamutuimaan. Nykyisin olen jo aika nopea ja saan tungettua kitaan kalsarit tai jotain mitä nyt käteen sattuu osumaan.

                                          Comment


                                            #51
                                            Meidän nuorempi devon tyttökissa on niin nälkäinen aamuisin että se vispaa tavaroita vaimon yöpöydältä. Kivasti kolisee nurkissa kun sinne menee silmälasit, kirjat, korulipastot ja vekkarit.

                                            Vaimo saa syyttää itseään kun se tuon jälkeen antaa sille ruokaa, pavlovin mukaisesti se tekee sitten saman seuraavan kerran. Fiksuja vekottimia nuo kissat kyllä.

                                            Comment


                                              #52
                                              Sakemannipentu ei herättele ihan noin varovasti. Hampaat irvessä tukkaan kiinni ja sata lasissa kiskomaan kohti ovea.
                                              Eikä SeRoPi pentukaan tuon hellemmin herätä, aikasemmin hyppäsi etutassuillaan sängyn laidalle ja rupesi tassuillaan huitomaan. No nyt kun on kasvanut sen verran että jaloissa riittää voimaa, niin se hyppää sänkyyn, mun vatsan kautta, tulee viereen istumaan ja milloin huitoo tassuillaan ja toisinaan nappaa kiinni nenästä.
                                              "Pari" aamua takana joilloinka olen herännyt erittäin vihaisena... Ja tälläkin hetkellä oik. silmäkulmassa sopivan kokoinen naarmu.

                                              Comment


                                              • #53
                                                Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viesti
                                                Eikä SeRoPi pentukaan tuon hellemmin herätä, aikasemmin hyppäsi etutassuillaan sängyn laidalle ja rupesi tassuillaan huitomaan. No nyt kun on kasvanut sen verran että jaloissa riittää voimaa, niin se hyppää sänkyyn, mun vatsan kautta, tulee viereen istumaan ja milloin huitoo tassuillaan ja toisinaan nappaa kiinni nenästä.
                                                Joo heh, vekkulit on noiden pentujen naskalihampaat. Itelläkin jalat ja kädet kyynärpäitä myöten verinaarmuilla. Mutta pientä se on sen rinnalla, minkä ilon se koiruus taloon tuo! Onneks tukka on huomisesta eteenpäin mallia Kekkonen, niin loppuu koiralta aamuhupi. Kunhan se äkkää rouvan permanentin, niin saan minä vuorostani nauraa :D

                                                Comment


                                                • #54
                                                  Kyllä se koira tosiaan tuo iloa taloon. Varsinkin edeltävänä päivänä kun töiden jälkeen saavuin kotiin jossa tuo ihana Quattro oli syönyt mun uudet aurinkolasit, muijan rannekellon, mun läppärin laturin..

                                                  Kerrassaan ihania pikku vesseleitä.

                                                  Saatana.

                                                  Comment


                                                    #55
                                                    Alkuperäinen kirjoittaja haraldh Näytä viesti
                                                    Meidän nuorempi devon tyttökissa on niin nälkäinen aamuisin että se vispaa tavaroita vaimon yöpöydältä. Kivasti kolisee nurkissa kun sinne menee silmälasit, kirjat, korulipastot ja vekkarit.

                                                    Vaimo saa syyttää itseään kun se tuon jälkeen antaa sille ruokaa, pavlovin mukaisesti se tekee sitten saman seuraavan kerran. Fiksuja vekottimia nuo kissat kyllä.
                                                    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=w0ffwDYo00Q[/ame]

                                                    tää kuvaa aika lailla meidän kissan ruuan pyyntitapaa öisin :) Ensin nätisti silitellään poskee/pusketaan ja jos ei se auta on itse piru irti.

                                                    Comment

                                                    Working...
                                                    X