Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi-tervehdys ?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Ei kyllä täällä sormet ihan tuolleen taivu ainakaan äkkiseltään :(

Comment

Melkoinen kumiräpylä. ;) Ei mulla kyllä sormet tommoseen asentoon mee.

Comment

Mulla meni ihan helposti...Mä taidan kuitenki tyytyä näyttämän 2 sormee "vajaaveto"

Comment

No jos lähtee kato tuolla automaatilla (Allroadilla) niin voi ne laittaakin, ei tartte vispata kepakkoa =)

Comment

Itsehän olen käyttänyt tuota perinteikästä käsi suorana levynä pienessä yläviistossa noin neljänkymmenen viiden asteen kulmassa kehoon nähden.

Viimeksi muokannut valtsu; 27.2.2010, 23:42.

Comment

Käytännössä olen törmännyt sellaiseen ilmiöön että aina kun Audikuskit tapaavat, niin ensimmäinen kysymys on "mites on Audi pelannut?". Pitäisikö tuo tulkita niin että asia ei ole mitenkään itsestäänselvä, kun sitä pitää joka kerran kysellä. ;)

Comment

Heh, osui ja upposi.

Ensi kerralla pitänee aloittaa keskustelu säästä, ja sen vaikutuksesta maalipintaan.

Comment

Tota "mites on Audi pelannut?" kuulee harva se päivä muilta kuin audikuskeilta. Ehkä ne odottaa sitä päivää, että täytyy sanoa ettei ole pelannut. Saavat sitten hihitellä mielessään.

Comment

Ja Audimies vastaa aina: "Ihan hyvin, ei siinä oo ihmeempiä ollu.... mitä ny (heitä tähän joku lempi vikasi esim. tukivarret, MAF vaihto, VP44 aivot sökönä, puola paskana, sihti tukossa -> öljyt pihalle jne.)

Comment

Working...
                    X