Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Haaste tee-se-itse miehille!

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Haaste tee-se-itse miehille!

Ette varmasti saa vaihdettua b3 korimallin kasikymppiin etuiskareita kuudessa tunnissa! 150? lupaan sille joka tuon tekee. Mulla on sopiva yksilö tuossa pihassa.

pystyy tekemään kun on oikeat työkalut.

Comment

Taitaa olla työtarjous..

Comment

onko kenties kaikki pultit ruostunu pysyvästi kiinni? ;)

Comment

Jos on oikeet vehkeet eikä oo pultit ruostunu niin järjestyy..

Comment

En ole edes itse kokeillut kun ei ole työkaluja eikä tuol lumihangessa oikein viitsis muutenkaan. Uskoisin kyllä että aika tiukassa saattaa olla kun kuitenki 18 vuotta olleet iskarit kiinni. Tai muistaakseni huoltokirjassa ei ollut merkintää iskarien vaihdosta. Vähän työtarjouksena mä tän pistin. Vianorille ja Uudelle Autokorjaamolle mä pistin kanssa tarjouspyynnöt. Saa nähdä minkälaisia summia ne sieltä sanelee.

Comment

Kyllä nyt 6h:n aikataululla vaihtaa etuiskarit. Jos pultit meinaa olla tiukassa niin kaasupilleillä saa joka pultin lämmitettyä ne niin että aukeavat. Tuo autos mun pajalle niin näet miten homma tehdään alle kuuden tunnin :)

Comment

Kyllähän ne kuuteen tuntii vaihtaa varmasti joku, mutta tässä taisikin olla ideana se että ne pitää vaihtaa sataanviiteenkymppiin.

Comment

Se on nimenomaan se haaste...

Comment

Ei kai siinä mitään ihmeellistä oo? Vähän reilu tunnin homma niin laskutus on sielä 75e paremmalla puolella. :) Vai pitääkö tuohon rahaan saada osatkin?

Comment

Jäi sanomatta että kyllä ne tuohon 150€ hintaan vaihtaa. Tai itse ainakin vaihtaisin....

Comment

Coupe S2:een neljän äijän voimin kaikki iskarit ja jouset 1.5 h. Uskoisin, että tuo nyt onnistuu. :)

Comment

Vertailun vuoksi S40-Volvoon vaihdettiin joulukuussa kahteen mieheen etutolpat ja jouset pari tuntia per puoli. Ja ulkona vaihdettiin, tosin käytössä oli suht hyvät paineilmatyökalut ja pilli :)

Comment

Joskus ihan kokeilumielessä otin aikaa miten pitkään meni 80:n etutolpan irrottamiseen, jotain alla 15 min se oli.

Nykyisin ei enää ole niin harjaantunut noihin autosäätöihin.

Mersuun kyl vaihtais iskarit tuohon aikaan ja pitäis vielä hyvät ettoneet päälle.

Comment

Working...
                            X