Laiska kun olen niin en jaksa näitä satoja eri ketjuja kahlailla läpi etsien tietoa jokaisesta yksityiskohdasta. Eli kakkosaudia olen katsellut ja muutama mielenkiintoinen vaihtiehto on pyörinyt mielessä.
Haussa on siis Audi merkkinen kulkine ja vähintään 4 ovinen sellainen, miksei jopa farmarikin. Ilmastointi on toiveissa myös. Itelle kun mittaa on kertynyt tuo +190cm ja painoakin reilusti yli neuvolan puntareiden, niin auton suuri koko ei todellakaan ole miinusta, vaikka se pääsääntöisesti eukon ajoon tuleekin.
Myynti-ilmoituksia kun olen selaillut niin 100/A6 korisia (92-97) on aika kivasti ja hinnatkin on kohdallaan. Aika moni on varustettuna 2.6 V6 moottorilla? Onko koneessa muuta perustavaa laatua olevaa vikaa kuin suurehko kulutus? Olisiko 2.0 parempi vaihtoehto? Ajettu pääsääntöisesti 300tkm molemmin puolin. Mites näissä mekaanisia/sähkövikoja ollut?
Joitain uusi korisia A6:sia on myös ollut houkuttelevasti tarjolla, koneet yleensä 1.8T tai 2.4 V6? Kumpiko parempi? Näissäkin ajomäärät 250-350tkm. Tukivarsijumppa on ihan tuttua profiilin kulkineesta.
Sittenhän on tietenkin näitä pienempiä vaihtoehtoja 80/A4. Noissa moottorit sitten yleensä 1.6-2.0. Onko jokin tietty moottori jossa enempi onglemia kuin muissa? Näistä ei sen enempä kokemusta ole, mitä nyt A4 vaatii taas noita tukivarsien vaihtoja tietyin väliajoin.
Hinnat olisivat parhaiten sopivia noissa 80:ssä, mutta tarkoitus olisi nyt kuitenkin ostaa käyttöautoa jokapäiväistä työmatka-ajoa varten pidemmäksikin aikaa. Eli varmasti hiukan enemmän sijoittamalla saa myös paremman(?) pelin.
Vai pitäisikö sitä vaihtaa suosiolla Passattiin tai vajota jopa vielä alemmas ja hommata Seat/Skoda?
Haussa on siis Audi merkkinen kulkine ja vähintään 4 ovinen sellainen, miksei jopa farmarikin. Ilmastointi on toiveissa myös. Itelle kun mittaa on kertynyt tuo +190cm ja painoakin reilusti yli neuvolan puntareiden, niin auton suuri koko ei todellakaan ole miinusta, vaikka se pääsääntöisesti eukon ajoon tuleekin.
Myynti-ilmoituksia kun olen selaillut niin 100/A6 korisia (92-97) on aika kivasti ja hinnatkin on kohdallaan. Aika moni on varustettuna 2.6 V6 moottorilla? Onko koneessa muuta perustavaa laatua olevaa vikaa kuin suurehko kulutus? Olisiko 2.0 parempi vaihtoehto? Ajettu pääsääntöisesti 300tkm molemmin puolin. Mites näissä mekaanisia/sähkövikoja ollut?
Joitain uusi korisia A6:sia on myös ollut houkuttelevasti tarjolla, koneet yleensä 1.8T tai 2.4 V6? Kumpiko parempi? Näissäkin ajomäärät 250-350tkm. Tukivarsijumppa on ihan tuttua profiilin kulkineesta.
Sittenhän on tietenkin näitä pienempiä vaihtoehtoja 80/A4. Noissa moottorit sitten yleensä 1.6-2.0. Onko jokin tietty moottori jossa enempi onglemia kuin muissa? Näistä ei sen enempä kokemusta ole, mitä nyt A4 vaatii taas noita tukivarsien vaihtoja tietyin väliajoin.
Hinnat olisivat parhaiten sopivia noissa 80:ssä, mutta tarkoitus olisi nyt kuitenkin ostaa käyttöautoa jokapäiväistä työmatka-ajoa varten pidemmäksikin aikaa. Eli varmasti hiukan enemmän sijoittamalla saa myös paremman(?) pelin.
Vai pitäisikö sitä vaihtaa suosiolla Passattiin tai vajota jopa vielä alemmas ja hommata Seat/Skoda?
Comment