Muutenkin "jalommat juomat" on hellempiä seuraavaa päivää ajatellen.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Sunnuntaiaamut
Collapse
X
-
Kyllä se on pojat niin että mitä vanhemmaksi tulee sen pidempi ja pahempi on krapula. Kyllähän sitä vielä parikymppisenä pojankloppina oli ihmeissään aamulla kun ei ollut darrasta tietoakaan vaikka muistikuvat edellisestä illasta oli todella heikot. Nykyään kun käydään tukevasti kohti neljääkymppiä, riittää pari lasillista punaviiniä tuomaan aamuksi mojovan päänsäryn.
Täällä krapulaa hoidetaan ennaltaehkäisyn elkein eli edellisenä iltana tuoppi vettä silloin tällöin, sapuskaa ja burana ennen nukkumaan menoa. Joskus toimii, aina ei kuitenkaan. Krapulapäiviä vähentääkseni olen vähentänyt alkoholin juomista. Se on se paras lääke.
Comment
-
Kyllä iällä on merkitystä, kele. Hankalinta on, kun ei tuollaista perinteistä kankkusta (päänsärky, oksennus) ole koskaan kokenut. Väsymystä ja turtumusta vaan iskee päälle entistä enemmän. 40 näyttää olevan ainakin omalla kohdalla rajapyykki, sen jälkeen jokainen ikävuosi on fyysisesti pahempi sunnuntaiaamuisin.
Unta tarpeeksi, raitista ilmaa ja aiemmin mainittu riittävä veden juonti illan aikana helpottaa kummasti. Ei se känni siitä kärsi, vaikka välillä jonkun desin vettä juo.
Comment
-
Mitenköhän paljon sitä vettä olis pitänyt juoda että olis viimekertaisena kanuunasta selvinnyt. Kolmatta päivää ympäri vuorokauden kestäneitä 30-vuotisjuhlia takana, tuntuu että sunnuntai meni vielä yllättävän kivuttomasti. Maanantain ja tiistain vastaiset yöt oli vähintään mielenkiintoisia... Ei ole taas pitkään aikaan nähnyt sellaisia perkeleitä kun makuuhuoneen varjoissa liikkui.
Comment
-
Ehdottomasti kannattaa kokeilla juoda 2 sellasta isoa lasia sokerivettä, ennenkö sammuu sänkyyn, tai vessaan. Mulla on ainaki toiminu lähes aina, ku on muistanu ottaa :)
Comment
-
Joo ei se aina toimi, ku välillä tuntuu, että vaikka söis rapalan uistimia, niin ei nekään pysyisi sisällä. Vielä eileen oli sellanen olo, ettei ruoka maistu, ku hirtti vähäsen rikastin kiinni ja korjaus-sarjan ottaminen johti baariin ja siitä vielä jatkoille ja olin maanantaina vähä yhdeksän jälkeen kotona :D
Comment
-
Ei tuo minusta aivan hirveen hintanen ollut. 120 EU-rahaa tuosta joutui köyhtymään. Jos ei sitä nyt vielä aivan mustilaiseks alkaisi. Passattiin jo ahdinkin tuli tällä viikolla ja ens viikolla toivottavasti lisää... Pitää nyt sen verran kameleita koittaa saada että pääsee sitä Rainerin mersua karkuu jos se suuttuu kun mulla onkin isompi mora :D
E: Niin ja tän päivän koistinen on selätetty perinteisellä roskaruoka, toimintaleheva ja huonot jutut "hyvässä" seurassa metodilla.
Comment
-
Yleensä vaimon avustuksella kun itse ei ehkä enää kykene ajattelemaan että se saattaisi auttaa seuraavana aamuna.
Jos tämä kuitenkin unohtuu, niin aamusauna/suihku, aamuseksi ja aamujaffa tekee taas elämisestä himpsun mukavempaa.
Mulla vanhalla ukkomiehellä tuntuu nuo pari sanaa samassa lauseessa olevan yleensä kielteisessä/yhteenkuulumattomassa muodossa. Jos ei sitten soolos... *plääh* :-D
Olin sitten kuulemma tilannut yhdeltä kyläsepältä puolimetrisen puukon tässä joku lauantai pubissa. No onhan aikuisella miehellä hyvä puukko olla...
Hiukan ihmettelin kun tuli soitto "se olis nyt valmis, tuonko tänään?". MIKÄ on valmis???
Noh, onhan se tavallaan ihan hieno tuolla autotallin hyllyllä.
Tulinen ruoka auttaa itsellä sekä ennaltaehkäisevästi, että aamupäivällä/iltapäivällä jos ei mitään meinaa alas saada.Viimeksi muokannut cancermann; 7.2.2010, 23:49.
Comment
-
Unohin tuossa aamupirteenä mainita sen, kun nyt on vappupäivä, niin pakko kuunnella sitä sillivoileipää syödessä Vapaa Venäjä ja sen jälkeen ikäänkuin vastapainoksi Sielunveljien On mulla unelma.
Kummasti helpottaa, ettei ihan hirteen tarvii mennä;)
Vaimo tuossa just lähti ulkoiluttamaan "lunta tunkiolla" paikalliselle terassille, mie en vaan jostainsyystä jaksanut lähteä tälläkertaa mukaan.
Väsyttäskö ne työväenlaulut, tai sitten hektinen viime yö?
No vappu on kerran vuodessa ja tilipäivä onneks kerran kuukaudessa;))
Pasille tuohon ylös senverran, että vaatii varmaan vahvaa luonnetta, kateeks käy jollaintavalla;)
Comment
Comment