Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audin jälkimarkkinointi jne...

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Tuohon päälle uusi huoltoneuvoja, joka ei tiedä ihan kaikkea, niin voi tulla aika tyly vastaus.
    Mutta tosiaan tekijöitä on niin monia, ettei noista kannata vetää isoja johtopäätöksiä suuntaan tai toiseen, eikä tässä kasvattaa raivoa vajaavaisilla tiedoilla.

    Comment


      #32
      Auto sitten lähti maanantaina hinausauton lavalla Audicenter Airporttiin, koska perämurikka roiski öljyt ympäri auton pohjaa. Koko homma tuli huomattua puolivahingossa ja ilmeisesti roiskiminen oli alkanut jo edellisellä ajokerralla, joten en uskaltanut ajella huoltoon autolla.

      Tiistai-iltapäivällä auto olisi jo ollut haettavana, mutta en ehtinyt sitä kuin vasta tänään hakea. Koko ajan minulla oli ilmaiseksi käytössä Q5, palvelu oli erinomaista ja minut pidettiin ajantasalla koko ajan.

      Kustannukset? 0 euroa. Hinauksen ja sijaisauton tarjosivat Audin liikkumisturva, mutta ei ollut ihan pikkujuttu tuo vian toteaminenkaan, siinä kuitenkin koko perä käytettiin alhaalla ja tutkittiin tarkemmin. Vuoto muuten tuli oikealta puolelta vetarin juuresta.

      Merkkihuollossa käyttämisellä on näköjään puolensa.

      Edit:

      Lisättäkööt, että annoin myös positiivisen palautteen kuulua tiskillä. Ovat sen ansainneet. Kuten myös suklaarasian jonka sinne vein :)

      Comment


      • #33
        Pakko heittää OT. Arvostan todella, että kerrankin joku oikeasti ilmaisee tyytyväisyytensä tuolla tavalla suoraan asian hoitaneeseen liikkeeseen. Yleensä kun kuulee palautetta, niin on käyty raivoamassa ja roikkumassa huoltomiesten/esimiesten kauluksissa :D

        Comment


        • #34
          Lisää OT:ia Itse lahjustelen huoltomiehiä Jägertee-putelilla.. :D

          Comment


            #35
            Toimii! Joskus vein 12 viinipulloa eräälle Centerille...

            Comment


            • #36
              Käytin audin huollossa Laakkosella H-linnassa ja olen tyytyväinen palveluun. Kyselivät kauhesti, tarvitsenko huollon ajaksi sijaisautoa. En tarvinnut, koska kotimatka olisi tehnyt sellaisen tunnin per sivu. Eikä siinä huollossa juuri paljon pidempään mene. Täytyy ottaa asia uudelleen mietintään seuraavan huollon yhteydessä.

              Kovin vaatimattomalta vaan näytti se valikoima uusista audeista. Olikohan yksi A6 ja pari A4:ää. Sitten nurkassa oli yksi A1, lopputila oli A3 -malleja. Tosin kyllä sitä A3:a on viime aikoina rummutettukin niin viimeisen päälle ja joka tuutista. Olisi ollut noloa mennä liikkeeseen kyselemään kyseistä mallia, jos siellä ei olisi edes yhtä näytekappaletta.

              Niitä audilehtiä näkyy kolahtelevan laatikkoon aina silloin tällöin.

              Comment

              Working...
              X