Heräsi kysymys arvon palstalaisille.
Miten mielestänne audi hoitaa jälkimarkkinoinnin? Lähinnä tuntumaa siitä loppuuko palvelu sillä hetkellä kun muste saavuttaa kauppakirjan pinnan allekirjoituskohdassa vai saako tämänkin jälkeen palvelua?
Lähinnä mieleeni tulee siis merkin omien pisteiden (eli marmorien) hoiva huolto yms. ongelmissa sekä toisakseen maahantuojan harrastama merkin markkinointi erilaisten mainosten, kamppisten ja infomateriaalin muodossa mitä postilaatikosta pukkaa.
Kokemuksianne kaipaisin koska itsellä kovasti mietityttää onko ko. merkillä mitään tapaa kannustaa audismin valtaan joutuneita käyttäjiä kiesinsä pitämiseen (kiesillä autoa tarkoitin, ei sitä herraa ;)
Miten mielestänne audi hoitaa jälkimarkkinoinnin? Lähinnä tuntumaa siitä loppuuko palvelu sillä hetkellä kun muste saavuttaa kauppakirjan pinnan allekirjoituskohdassa vai saako tämänkin jälkeen palvelua?
Lähinnä mieleeni tulee siis merkin omien pisteiden (eli marmorien) hoiva huolto yms. ongelmissa sekä toisakseen maahantuojan harrastama merkin markkinointi erilaisten mainosten, kamppisten ja infomateriaalin muodossa mitä postilaatikosta pukkaa.
Kokemuksianne kaipaisin koska itsellä kovasti mietityttää onko ko. merkillä mitään tapaa kannustaa audismin valtaan joutuneita käyttäjiä kiesinsä pitämiseen (kiesillä autoa tarkoitin, ei sitä herraa ;)
Comment