Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 1.8T Quattro 2004 hankinta/viritys?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi A4 1.8T Quattro 2004 hankinta/viritys?

    Kaveri olis varmaankin hankkimassa tollasta peliä, kysymys kuuluukin että kuinka helppo tohon on saada lisäheppoja? Vakiona 140KW. Joku KKK:n ahdin ois varmaan paras, asennus ainakin helppo??? Tehoja pitäs kuitenkin saada 250-300HV, mutta konetta ei aukaista. Mitä muutoksia vaatinee ja eikös neliveto noissa kestä helpostikin kasvaneet tehot? Muutakin infoa autosta voi antaa, huomenna mennään katsomaan ja ehkä tekemään tarjousta.
    Viimeksi muokannut porkkis; 6.10.2009, 09:50.

  • #2
    Helppous on aina tekijästä kiinni. ;)
    Lastullahan tosta saa jo kivasti tehoa irti (esim. BRS PPC 230hv/368nm) jolla pääsee jo kivasti eteenpäin. Vauhtipyörähän tosta autosta rupee pohjaamaan noilla lisääntyneillä väännöillä, eli kytkinpäivitys melkeimpä kannattaa tehdä jos tehoa alkaa lisäämään.
    Tietenkin jos on pakko päästä sinne 250-300hepoisen välimaastoon, ni sit tosiaan alkaa jo ahdin/suuttimet/putkisto kaipaamaan vaihtoa...

    Comment


    • #3
      Autossa jo lastu ja putkisto(BSR) vaihdettu, mutta pirteyttä kaveri kaipais lisää. Kukaan virittänyt kyseistä peliä ahdinta vaihtamalla ja vielä jos viitsis antaa infoa, vaikka YV:llä. Joo, tuo kytkinpuoli olikin jo tiedossa, mutta vähän yllätyksenä tuli, että jo noin aikaisin antautus.

      Comment


      • #4
        Haulla löytyy paljon juttua tuon 1.8 t:n virityksestä.

        Comment


        • #5
          Ei taida käsitellä juurikaan nuo 140KW mallia, onko eroja? Sellasta bolt-on ratkaisua etsitään, eli turbo+(pakosarja?)+ohjelma? Tarviiko suuttimet? Ja mistä osat edullisimmin?

          Comment


          • #6
            Aikalailla samat osat niihin pitää vaihtaa oli kyse mistä tahansa 1.8T versiosta kun haettava teho on 300 pinnassa.

            Comment


            • #7
              Korjataan, sanotaan 260-280HV, eikös noihin tehoihin riitä muukin kuin diskopottu?

              Comment


                #8
                Kyllähän niihin riittää monikin ahdin. Silti, jos ahdinta alkaisin vaihtamaan olisi kuulalaakeriturbo kyllä korkealla listalla. Sen verran rivakasti se herää kaverinkin 1.8T:ssä...

                Comment


                  #9
                  Eipä herää kuulis sen kummoisemmin. "Herkempiä" ovat kyllä.

                  Turbopuolelta 1.8t viritystopiceja lukemaan ettei turhaan täällä speksata pyörää uudelleen.

                  Comment

                  Working...
                  X