Kaveri olis varmaankin hankkimassa tollasta peliä, kysymys kuuluukin että kuinka helppo tohon on saada lisäheppoja? Vakiona 140KW. Joku KKK:n ahdin ois varmaan paras, asennus ainakin helppo??? Tehoja pitäs kuitenkin saada 250-300HV, mutta konetta ei aukaista. Mitä muutoksia vaatinee ja eikös neliveto noissa kestä helpostikin kasvaneet tehot? Muutakin infoa autosta voi antaa, huomenna mennään katsomaan ja ehkä tekemään tarjousta.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 1.8T Quattro 2004 hankinta/viritys?
Collapse
X
-
Helppous on aina tekijästä kiinni. ;)
Lastullahan tosta saa jo kivasti tehoa irti (esim. BRS PPC 230hv/368nm) jolla pääsee jo kivasti eteenpäin. Vauhtipyörähän tosta autosta rupee pohjaamaan noilla lisääntyneillä väännöillä, eli kytkinpäivitys melkeimpä kannattaa tehdä jos tehoa alkaa lisäämään.
Tietenkin jos on pakko päästä sinne 250-300hepoisen välimaastoon, ni sit tosiaan alkaa jo ahdin/suuttimet/putkisto kaipaamaan vaihtoa...
-
Autossa jo lastu ja putkisto(BSR) vaihdettu, mutta pirteyttä kaveri kaipais lisää. Kukaan virittänyt kyseistä peliä ahdinta vaihtamalla ja vielä jos viitsis antaa infoa, vaikka YV:llä. Joo, tuo kytkinpuoli olikin jo tiedossa, mutta vähän yllätyksenä tuli, että jo noin aikaisin antautus.
Comment
-
Comment