Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audin myyntijohtaja Kiesi naisihanteistaan (Kaikki keskustelu aiheesta)

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Nainenhan on siinä tilanteessa tasa-arvon puolestapuhuja. Varmaankin vielä saanut palkankorotuksen.

En jaksa ymmärtää, että miten tästä on saatu näin suuri asia kasvatettua. Normaali mies vain kertoo oman mielipiteensä ja siitä tulee kenkää. Itsekin olen vielä töissä vaikka on tullut sanottua kaikennäköistä...tosin mun juttuja ei vaan julkaista missään, kun olen tavan duunari. Mitä eroa?

Ei sitten niin mitään...

Comment

Ja minuahan ei nolota ajella Audilla. Aion pukeuta entistä enemmän merkin tunnuksiin ja jos jollakin on pokkaa tulla päätään aukomaan, niin osaan kyllä annattaa takaisinkin :D

Comment

• Oiskohan mies saanut vastaavasta suoritteesta potkut. Tuossa tämän hetkinen tulema on, että tätiä varten perusteettiin uusi virka, johon hänet suostumuksellaan siirrettiin. Uudessa virassa hänellä ei ole alaisia. http://www.savonsanomat.fi/uutiset/s...i%C3%A4/401576

Comment

• Voi hyvää päivää. Kevyt ajojahti Kiesin perässä.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja urB0992 Näytä viesti
            Aamen.

Jos joku nyt tällä haluaa vielä revitellä niin minustakin olisi parempi tehdä se jossain muualla.

Edit : Lisäksi ehdotan että ACF:n hallitus / pj kiittää Clubin jäsenten puolesta Kiesiä hyvästä työstä Audilla ja viimeaikojen parantuneesta maahantuoja-yhteistyöstä.
            kannatan!

Comment

Kattokaa vaan, niin tänä syksynä tulee uusien Audien myynnissä piikki ylöspäin. Eli ollaan ihan hyshys tai kohta kaikilla on Audi.

Comment

• Miltäs kuulostaa : "Audi on tosimiesten kiesi" ?

Comment

Odotan edelleen uutta naispuolista myyntijohtajaa vapautuneen paikan täyttäjäksi, joka kertoo uudessa Anna lehdessä, kuinka nostaa Audin imagon tästä suuresta tragediasta. Ensiviikolla isot mainokset kadulla, "Audi uudistuu, business-naisen auto!". Ja kaikki lehdet kirkuvat samaa.

Comment

Eiköhän tämä asia liene jo riittävän perusteellisesti käsitelty.

Comment

Working...
                    X