Tälläinen pamahti duunin sähköpostiin:
Hyvä vastaanottaja,
Yhtyneiden Kuvalehtien perinteikäs Anna-lehti teetti media- ja markkinointivaikuttajille räätälöidyn erikoisnumeron, joka on päällisin puolin kuin tavallinen Anna. Audin myyntijohtaja Esko Kiesi esittelee erikoisnumerossa avoimesti mielipiteitään.
Kiesin mielipiteistä on aiheutunut mediamylläkkä, joka on nostanut pintaan monenlaisia tunteita ja keskustelua. Haluamme selvittää, mitä kohusta todella ollaan mieltä.
Pyydämme ystävällisesti, että käyttäisit noin kymmenen minuuttia aikaasi ja antaisit meille arvokasta tietoa liittyen mediamylläkkään, maineeseen ja sen hallintaan sekä mielipiteiden vaikutusarvoon.
Tutkimus toteutetaan sähköisellä pikakyselyllä, johon voit vastata viimeistään torstaina 3.9. Vastaamaan pääset tästä linkistä:
Oli kuulemma henkilöt valittu kyselyyn työn tehtävänimikkeen mukaan....
Hyvä vastaanottaja,
Yhtyneiden Kuvalehtien perinteikäs Anna-lehti teetti media- ja markkinointivaikuttajille räätälöidyn erikoisnumeron, joka on päällisin puolin kuin tavallinen Anna. Audin myyntijohtaja Esko Kiesi esittelee erikoisnumerossa avoimesti mielipiteitään.
Kiesin mielipiteistä on aiheutunut mediamylläkkä, joka on nostanut pintaan monenlaisia tunteita ja keskustelua. Haluamme selvittää, mitä kohusta todella ollaan mieltä.
Pyydämme ystävällisesti, että käyttäisit noin kymmenen minuuttia aikaasi ja antaisit meille arvokasta tietoa liittyen mediamylläkkään, maineeseen ja sen hallintaan sekä mielipiteiden vaikutusarvoon.
Tutkimus toteutetaan sähköisellä pikakyselyllä, johon voit vastata viimeistään torstaina 3.9. Vastaamaan pääset tästä linkistä:
Oli kuulemma henkilöt valittu kyselyyn työn tehtävänimikkeen mukaan....
Comment