Yritin kerätä tänne kaiken keskustelun, kun softabugi iski pahaan paikkaan kesken lukkojen, siirtojen ja linkitysten. Jos vaikka nyt pysyisi kasassa.
- jasso
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lähde: Esko Kiesin haastattelu Anna-lehdessä jota Ilta-Sanomat repostelee. Muitakin mielenkiintoisia kommentteja näytti olevan kuten tämä:
Luulen että tuo kertoo enemmän Kiesistä henkilönä kuin yleisesti Audilla ajavista mutta kyllähän nuo aika mielenkiintoisia kommentteja ovat.
Edit: Hesarikin noteerasi tämän. Sekä IS:n että HS:n keskustelupalstalla on aika reilusti kommentteja aiheeseen liittyen..
- jasso
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Millainen on Audi-miehen ihannenainen? Vastaus: koulutettu, korkeita korkoja käyttävä paidansilittäjä, joka pitää miestä hyvänä, mutta ei pärjää johtajana.
"Tarvitsen naista yhä enemmän sellaisiin asioihin, joihin nainen on tarkoitettu, kuten pitämään miestä hyvänä ja olemaan haluttava. Nykyään minulle on hyvin tärkeää, että minulla ja naisellani on paljon yhteistä, esimerkiksi samantasoinen koulutus ja arvomaailma. Arvostan myös suuresti sitä, että nainen silittää paitani, tässä eleessä on paljon symboliikkaa", hän kuvailee.
Edit: Hesarikin noteerasi tämän. Sekä IS:n että HS:n keskustelupalstalla on aika reilusti kommentteja aiheeseen liittyen..
Comment