AFN on sieltä kestävimmästä päästä laitteita. Jakajapumpputekniikkaa, ei pumppusuuttimia. Noilla kilometreillä voi olla kaikenlaista kuluvaa menossa rikki, mutta ei sen enempää kuin missään muussakaan kulkineessa.
Semmoinen ikuisuusjuttu on että karsta pakopuolella jumittaa turbon säätömekanismin, mutta näppärä kaveri putsaa itse ilman kustannuksia. Olen ehkä joskus 2010 kirjoittanut tänne ohjeetkin siitä. Turbo itsessään saattaa alkaa olla tiensä päässä noilla kilsoilla tai sitten ei. Automaattiaskista ei ole kokemusta. Kaksi manuaalilaatikkoista on ollut. Eihän se tykki ole ainakaan vakiona, viritettynä alkaa kulkea ihan mukavasti.
Semmoinen ikuisuusjuttu on että karsta pakopuolella jumittaa turbon säätömekanismin, mutta näppärä kaveri putsaa itse ilman kustannuksia. Olen ehkä joskus 2010 kirjoittanut tänne ohjeetkin siitä. Turbo itsessään saattaa alkaa olla tiensä päässä noilla kilsoilla tai sitten ei. Automaattiaskista ei ole kokemusta. Kaksi manuaalilaatikkoista on ollut. Eihän se tykki ole ainakaan vakiona, viritettynä alkaa kulkea ihan mukavasti.
Comment