Missähän puljussa onnistuisi hyvin, ja mielellään halvalla? Laakkoselle soitin, niin heillä hinta on 60? pelkkä tarkastus ja sit siihen vielä tuntiveloitus käytetyn ajan mukaan! Nej tack. Luotto Varkauden nyrkkipajoihin on mennyt, joten jostain muualta olisi löydettävä osaava suuntaaja.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Nelipyöräsuuntausta Kuopiossa?
Collapse
X
-
Kallantien Vianor on ainakin osannut hyvin mitä olen käyttänyt. Säätämässä oleva Mika on Audi-miehiä itsekin ja tietää auton nähdessään missä ongelmakohdat on. Hinnoittelu on muistaakseni 30 euroa tarkastus ja siihen sitten säädöt päälle. Oliko molempien akselien tarkastus säätötoimenpiteineen 90 euroa jos ei tarvitse pillin kanssa alkaa lämmitellä paikkoja..
-
Savonlinnassa Karikon Autotalo teki aikoinaan hyvää työtä. Kokeneempi äijä vaan suuntaamaan. Auto-Forum oli mun suosikki silloin, kun se oli vielä toiminnassa. Siellä oli asentaja, joka ajoi ralliakin. Parasta suuntauspalvelua, mitä koskaan sain. Pystyi jopa Opelin kulmien säätötarvetta silmämääräisesti suht tarkasti arvioimaan.
Comment
-
Leväsen Shellillä on itse tullut käytettyä. Hinta 69EUR kun nuita profiilin quattroja olen käyttänyt säädättämässä. Palvelu mielestäni ok, tosin viimekerralla jäi ratti vähän vinoon. Jos paikat on pahasti jumissa, niin säätö ei välttämättä onnistu kerralla. Itselläni toimenpide on jäänyt kahdesti kesken jumiutuneiden säätöjen takia. Tosin viimekerralla hinta ei noussut vaikka kahdesti autoa säädettiin.
Comment
-
Kuten Jussi tuossa jo mainitsi niin Kallantien Vianor ja sieltä etsii käsiinsä tuon kaverin nimeltä Mika K.
Heppu yleensä pyytää ensimmäisenä asiakasta itse herkistelemään säätötangot ennenkun tuo auton pajalle. Mikäli kyseessä on tuollaisella alustaratkaisulla varustettu ja kyseisen ikäluokan Audi. Säästyy paljon aikaa itse säätötoimenpiteessä ja asiakkaalta rahaa kun ei tarvitse maksaa tuntitaksaa siitä, että yritetään väännellä jumittuneita säätötankoja irti.
Tokihan he hoitavat koko hommankin, mikäli asiakas haluaa. Mutta jos tietää että osaava harrastaja kyseessä niin suosittelee itse hoitamaan nuo esivalmistelut niin saavutetaan yhteistä hyvää molemmille osapuolille.
Noissa on kuulema lähes poikkeuksetta säädöt niin jumissa ettei purkamatta saa säädettyä. Niin oli mullakin, vaikka apurunkoa puslia niveliä tai jotain muuta vaihdettu yhtenään.
Mutta sulla jos on tosiaan rämpätty useaan otteeseen lähiaikoina niin luulisi säädön onnistuvan.
Tuolla kallantiellä on hyvät laitteet ja kaveri tietää useasta laitteesta ihan autokohtaisesti minkälaiset on passelit säädöt. Ja saa myös stanu asetuksista poikkeavat säädötkin oman mieltymyksen mukaan, jos vaikkapa harrastaa rata-ajoa tms tai omistaa hieman rankemman madalluksen.
Comment
Comment