Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kesähinnoittelu?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Kesähinnoittelu?

Onko ilmastoinnilla varustelluissa vaihtoautoissa tähän aikaan vuodesta ns. kesähinta vai onko 2000-3000e hintaero ihan normaali?
    Viimeksi muokannut Anni2; 14.6.2009, 12:37. Perustelu: täsmennys

Ilmastointi löytyy ~kaikista vähänkin uudemmista autoista, joten sillä ei mielestäni ole ollut enää minkäänlaista erikoispainoa hinnoissa vuosiin.

Comment

Eipä sillä tosiaan näytä olevan kovin paljon merkitystä, jos on vähänkin uudemmasta autosta kyse.

Sivuhuomautuksena mainittakoon, että olen itse katsellut ostomielellä B7-korisia A4-malleja, ja hinnoissa näyttää olevan yllättävän suuria vaihteluja. En sitten tiedä, onko juuri tuon ikäisten (2006 - 2007) autojen hinta jotenkin liikkeessä, mutta hiukan epävarmuutta se aiheuttaa ostotilanteessa.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja jannes Näytä viesti
        Eipä sillä tosiaan näytä olevan kovin paljon merkitystä, jos on vähänkin uudemmasta autosta kyse.

Sivuhuomautuksena mainittakoon, että olen itse katsellut ostomielellä B7-korisia A4-malleja, ja hinnoissa näyttää olevan yllättävän suuria vaihteluja. En sitten tiedä, onko juuri tuon ikäisten (2006 - 2007) autojen hinta jotenkin liikkeessä, mutta hiukan epävarmuutta se aiheuttaa ostotilanteessa.
        Autoilla ei ole eroavaisuuksia malleissa 2006 ja 2007, noissa ehkä enemmänkin vielä on kyse varusteiden laajuudesta (S-Line,Sport Edition vai ihan perusmalli) tämän ikäisinä ja toki myös ajokilometreillä on suuresti merkitystä hinnassa.
        Yksi mikä myös näkyy alempana hintana on jos auto on "ei-metalliväri" eli perus punainen,musta,sininen tai valkoinen.
        Viimeksi muokannut Blodshed; 14.6.2009, 17:18.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja jasso Näytä viesti
          Ilmastointi löytyy ~kaikista vähänkin uudemmista autoista, joten sillä ei mielestäni ole ollut enää minkäänlaista erikoispainoa hinnoissa vuosiin.
          No näimpä minäkin kuvittelin mutta noissa saksan kansanautoissa (joihin harmikseni joutunen vaihtamaan) eroa näyttäisi olevan :/

Comment

Ilmastointi tuo mukanaan yleensä muutenkin paremman varustetason, erityisesti täysautomaattillinen. Toki tietenkin ilmastoinnilla varustettu auto maksaa enemmän kuin vastaava malli ilman, mutta mitään kausiluonteista mainosarvoa sillä ei mielestäni ole.

Comment

Tottakai, ihan niin blondi en minäkään ole ettenkö ymmärtäisi miksi ilmastoitu maksaa enemmän ;) Yllätyin vain siitä että 1) ilmastointi on edelleen pienissä keskiluokan autoissa jossainmäärin luxusta ja 2) pikavilkaisulla lähes identtisten autojen hintaero ilmastoinnista johtuen voi olla niinkin iso ja siitä heräsi mieleen kysymys mahdollisesta "sesonki"hinnoittelusta. Toki autot olivat eri paikkakunnilla ja eri liikkeissä joten pyynti/myynti voi olla eri senkin takia.

Comment

Working...
              X