Onko ilmastoinnilla varustelluissa vaihtoautoissa tähän aikaan vuodesta ns. kesähinta vai onko 2000-3000e hintaero ihan normaali?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Kesähinnoittelu?
Collapse
X
-
Eipä sillä tosiaan näytä olevan kovin paljon merkitystä, jos on vähänkin uudemmasta autosta kyse.
Sivuhuomautuksena mainittakoon, että olen itse katsellut ostomielellä B7-korisia A4-malleja, ja hinnoissa näyttää olevan yllättävän suuria vaihteluja. En sitten tiedä, onko juuri tuon ikäisten (2006 - 2007) autojen hinta jotenkin liikkeessä, mutta hiukan epävarmuutta se aiheuttaa ostotilanteessa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jannes Näytä viestiEipä sillä tosiaan näytä olevan kovin paljon merkitystä, jos on vähänkin uudemmasta autosta kyse.
Sivuhuomautuksena mainittakoon, että olen itse katsellut ostomielellä B7-korisia A4-malleja, ja hinnoissa näyttää olevan yllättävän suuria vaihteluja. En sitten tiedä, onko juuri tuon ikäisten (2006 - 2007) autojen hinta jotenkin liikkeessä, mutta hiukan epävarmuutta se aiheuttaa ostotilanteessa.
Yksi mikä myös näkyy alempana hintana on jos auto on "ei-metalliväri" eli perus punainen,musta,sininen tai valkoinen.Viimeksi muokannut Blodshed; 14.6.2009, 17:18.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jasso Näytä viestiIlmastointi löytyy ~kaikista vähänkin uudemmista autoista, joten sillä ei mielestäni ole ollut enää minkäänlaista erikoispainoa hinnoissa vuosiin.
Comment
-
Tottakai, ihan niin blondi en minäkään ole ettenkö ymmärtäisi miksi ilmastoitu maksaa enemmän ;) Yllätyin vain siitä että 1) ilmastointi on edelleen pienissä keskiluokan autoissa jossainmäärin luxusta ja 2) pikavilkaisulla lähes identtisten autojen hintaero ilmastoinnista johtuen voi olla niinkin iso ja siitä heräsi mieleen kysymys mahdollisesta "sesonki"hinnoittelusta. Toki autot olivat eri paikkakunnilla ja eri liikkeissä joten pyynti/myynti voi olla eri senkin takia.
Comment
Comment