Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Quaife-torsen kimppatilaus ?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Quaife-torsen kimppatilaus ?

    Kiinnostaako porukkaa kimppatilata Quaifen torsen-lukkoja etu- ja/tai taka-akselille? Tuollahan saadaan pito juurikin sille pitävälle pyörälle, yleensä siis ulkokaarteen puolelle.

    Mikäli tilaukseen saadaan yli 20 kpl niin hinnat asettuvat tälle tasolle (sis. rahdin mulle asti sekä alv22%, vaihteistokoodit viitteellisiä):

    - Pitkittäiskoneiset audit (012, 016, 01E) (QDF4Q, 6Q, 8Q) 980eur per akseli
    - Poikittaiskoneiset etuvedot (02J, 02M) (QDF10R, 13R, 16R) 750eur
    - Poikirtaiskoneiset etuvedot (020, 02A) 695eur
    - Poikittaiskoneiset nelivedot (02M 121C) (QDF10R) 830 eur

    audiclubin jäsenille noista hinnoista ennakkotilaajille -5%

    Mikäli sitovia osallistujia ei saada tarpeeksi tarkoittaa se noin 15% korkeampaa hintaa.

    Myös muihin merkkeihin järjestyy. Täältä voi katsoa lisää http://www.quaife.co.uk/shop_categor...tegory_id/1274

    Tavoitteena saada homma noin kuukaudessa kasaan. Päivittelen tänne väliaikatietoja. Mikäli olet vakavissasi kiinnostunut ja raha moiseen olisi olemassa niin pistä postia.

    teppo.kalske@iki.fi

    #2
    Mahtaako tuo A4 perän lukko käydä ässään?

    Laatikkoon näyttää ainakin löytyvän.

    Comment


      #3
      Pitää miettiä tota etutorsenia. Harvemmin etupää alkaa sutiin ja taakse mulla on jo stasis LSD.

      Comment


        #4
        Kyllä tuo nelosen perän lukko minun nähdäkseni sopii lähes kaikkiin muihinkin.

        Comment


          #5
          Ola, ei se pelkkä suttaus, mutta mitäpä jos saat lykättyä ulkopuolen renkaalle enemmän voimaa ;)

          Comment


            #6
            Jos pito pysyy samana (ei sudi) niin voimakin jakautuu tasan.

            Tiedä sitten kääntyiskö esim affen varikon u-mutka paremmin/vauhdikkaammin kun siinähän esim pito on kokoajan kaasulla säädettävissä ja ensimmäisenä antautuu juuri sisäpuolen renkaat.

            Teppo. Yhdistä jotenkin hämärästi tähän laatikon korjaussarjakimppa kun laatikkoa pitää kuitenkin purkaa tässäkin.

            Comment


            • #7
              Toimivasta lukosta on apua jo ennenkuin pyörät sutii oikeasti ja varsinkin ahveniston tyyppisellä mikki hiiri radalla lukko auttaa melkein joka paikassa. Se varikon kiertävä mutka on ehkä paras paikka huomata miten paljon lukko auttaa.

              Comment


                #8
                tietysti jos samalla tilaa synkat ja lakrut niin saa nekin sopuhintaan :)

                Comment


                • #9
                  Mitenkäs tuollainen toimii yhdessä ESP:n kanssa?

                  Comment


                    #10
                    Vähemmän töitä sille kun vähemmän luistoa....

                    Comment

                    Working...
                    X