Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S6 C5

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • S6 C5

    No tämmönen nyt vähä polttelis. Onkos noissa mitään erikoista vrt. normi A6? Mitenkä ässän lisä 40hp on otettu vrt. normi V8 A6? Onko kaverien synkistely aiheellista vai aiheetonta. Kun tuntuu että kaikki on paskaa mitä saksasta löytyy?

    #2
    Kai tuo ylikokoökymoottori olis kannattanu tuoda maihin ennen aprillipäivää, niin olis saanut halvemmalla. Nythän tosta joutuu kärsimään kohtuuttomat sanktiot veroissa, eiks je?
    Joko möit ykskasitöön veks kun alko isompi kone puhutella?

    Comment


      #3
      erilaisilla nokilla lähinnä tuo lisäteho otettu => janoisempi kautta linjan.

      Manuaaliaskilla väistäis yhden mahdollisen ongelman. Alkupään pelit alkaa olemaan jo aika vanhoja...

      Comment


      • #4
        En oo vielä vanhaa myyny.

        Mitenkäs ikävästi veromuutos vaikutti näihin? Ei näissä autovero asioissa pysy kärryillä.

        Automaagiko on sitten ongelma? Se kun nimittäin houkuttelee manuaalia enemmän.

        Comment


          #5
          Tomaatti voi olla ongelma jos siihen ei ole koskaan öljyjä vaihdettu.

          Comment


            #6
            Nykyistä verotustahan kiristettiin päästöjen mukaan suuremmaksi. Mitä suurempi ja saastuttavampi moottori, sitä suurempi autovero.
            Tai sit mä vaan kuvittelen näin...

            Comment


            • #7
              Näinhän ne niitten verojen kanssa taas pelaa mutta taas lopulta häviävät EU-tuomioistuimessa, kun joku jaksaa taas nostaa kanteen.

              Selvennykseksi: Onko kenellekään C5 S6:n omistajalle tullut verolappua, jossa kerrotaan että sun autos veron määrä nousi, olet meille velkaa x €? Jaa ei vai? No ei sitten samanikäisestä tuontiautostakaan voi periä enempää veroa kuin samanlaisessa jo maassaolevassa on. Tämä pitää vaan taas kierrättää pitkän kaavan kautta ennenkuin kaikille uusille tuojille taas palautetaan rahaa muutaman vuoden päästä....

              Comment


                #8
                Niin co2-pohjainen verotus on ollut käytössä 2008 alusta eikä 1.4.

                1.4. siirrettiin kyseenalainen autoveron alv itse autoveron yhteyteen kun alv:n perimisestä tuli tuomio :)

                Comment


                  #9
                  Ainakin Avant-mallisen S6:n ilmoitetut Co2-päästöt ovat nykymittapuulla rehevät 346g/km, joten siitä sitten vaan veroprosenttia laskemaan...en nyt pysty laittamaan tähän hymiötä.

                  Comment


                  • #10
                    porkkis, viittasin juuri tuohon co2-pohjaiseen verotukseen, sori epäselvyys. Kukaan ei kai ole vielä jaksanut alkaa tuostakaan tapella..

                    Comment


                    • #11
                      Niin, onko se nyt sitten loppupeleissä mihinkään muuttunut tuo verotus 1.4 jälkeen....

                      Alkuvuodesta meni 00-mallisesta s6:sta veroa jotain 6ke luokkaa.

                      Comment


                        #12
                        Eikös se nyt näin mene, että vuosimallin 2001 ja sitä uudemmat yksilöt verotetaan päästöjen mukaan. Vanhempien vero lasketaan kokonaismassan perusteella tai veroilmoituksen jättäjän halutessa myös päästöjen mukaan, mikäli arvoista jokin todistus löytyy.

                        2001-mallisista ja uudemmista vaatimattomin veropäätös on ollut hieman yli 11ke, (lähteenä Ottoauto.de:n veropäätöstietokanta). Tilastoja kun tarkastelee, on näitä tuoreempia S6-yksilöitä tuotu Suomeen itse asiassa yllättävän vähän - vähemmän kuin esimerkiksi RS6:a.

                        Comment


                        • #13
                          Mitä minä kattelin tullin sivustolta viime vuonna tuotua S6:ia niin verot oli 5-6 tonnia. Nytkö ne sitte olis pompsahtanu yli kympin?! No jääpä sitte tuomatta tuo. 2001 vuotinen avantti olis ollu tyrkyllä.

                          Taas haaveet kaatuu, perkele. Minkäs minä sitten ostan?! B5 korista en halua toista, tehokkaampi ja mielellään isompikin kiinnostas. C6 korinen 3.0Tdi olis kova sana mutta menee likemmäs 30k semmosen hinta kilvissä.

                          Comment


                            #14
                            Alkuperäinen kirjoittaja Duke Näytä viesti
                            Taas haaveet kaatuu, perkele. Minkäs minä sitten ostan?! B5 korista en halua toista, tehokkaampi ja mielellään isompikin kiinnostas. C6 korinen 3.0Tdi olis kova sana mutta menee likemmäs 30k semmosen hinta kilvissä.
                            Selvästi alle 30 niitä jo saa Suomestakin ja eikös kaikki ole aina tuotuna halvempaa.

                            http://www.nettiauto.com/audi/a6/?id...engineFrom=3.0

                            Onko C5 S6:n kotimaan tarjonta liian vähäistä? Hinnat alkaen alle 21k. http://www.nettiauto.com/audi/s6/?yf...engineFrom=3.0

                            Comment


                            • #15
                              Ei oo mieluista kotimaan markkinoilta löytyny. C6 pitäs olla S-line. Kotimaiset on kaikki karvalakki penkeillä, hyvällä tuurilla ehkä nahoilla, mutta kummiski karvalakki penkeillä ja muutenki tahtoo olla kovin pappa varusteisia ja/tai ajettu 300tkm. Kolmen kympin autoon ei rahat riitä. 20t ja mitä enemmän alle niin sitä parempi.

                              Tuo S6 mikä oli kiikarissa ois kaikki varusteet mitä tarvis, väri miellyttäs, sisusta miellyttäs ja asialliset vanteet ja alustakin olis valmiina. Talvirenkaitten ostolla pääsis. Siinä äkkiä menee yks kymppitonni kun alkaa epämieluisasta tekeen mieluista.

                              Täsä matkan varrella sen verta viisastunu että osaan vaatia jo siltä lähtökohdalta paljon. Esim. nykyiseen aanelkkuun oon joutunu hommaan kaiken mieluisan kun suuressa autokuumeen kourissa ostin liian vähillä varusteilla olevan. Ei tullut halvaksi.

                              Comment


                                #16
                                No osta se sitten pois, maksa verot hammasta purren, ja valitus vetämään.

                                Comment


                                  #17
                                  Menisikö A8? Tai S8? Niissä voi vaikka valita, tarjontaa riittää etenkin A8:n osalta.

                                  Comment


                                  • #18
                                    Kohta poijaat Latviaan auto-ostoksille kun devalvoivat Latin. Just veikkailtiin talousuutisissa pikaista -20% Latin devalvaatiota ja vuodessa -50%. Saa nuita S6:akin halvalla Latviasta...

                                    Comment


                                      #19
                                      Latin devalvaatiota odotellessa...
                                      http://www.ss.lv/lv/transport/cars/audi/

                                      Comment


                                      • #20
                                        Onko sen seuraavan auton pakko olla kasin koneella?

                                        C5 korista, ja tehokkaampaa kuin mikä sulla nyt on, niin eikös 2.7btq olis aika kova sana?

                                        Vois ehkä olla yks tiedossakin..... ;) (no ei oikeasti ole)

                                        Ja yks S6 -00 olis myös tiedossa..... suomen kilvissä siis jo.

                                        Comment


                                        • #21
                                          Niin sekinhän on vaihtoehto, en tiedä vaan olenko lukenut liikaa 2.7bit:n vika topicceja =)

                                          Comment


                                          • #22
                                            Niin joo, unohdin että 1.8t koneissa, eikä v8 moteissa ole mitään vikoja. ;)

                                            Comment

                                            Working...
                                            X