No tämmönen nyt vähä polttelis. Onkos noissa mitään erikoista vrt. normi A6? Mitenkä ässän lisä 40hp on otettu vrt. normi V8 A6? Onko kaverien synkistely aiheellista vai aiheetonta. Kun tuntuu että kaikki on paskaa mitä saksasta löytyy?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S6 C5
Collapse
X
-
Näinhän ne niitten verojen kanssa taas pelaa mutta taas lopulta häviävät EU-tuomioistuimessa, kun joku jaksaa taas nostaa kanteen.
Selvennykseksi: Onko kenellekään C5 S6:n omistajalle tullut verolappua, jossa kerrotaan että sun autos veron määrä nousi, olet meille velkaa x €? Jaa ei vai? No ei sitten samanikäisestä tuontiautostakaan voi periä enempää veroa kuin samanlaisessa jo maassaolevassa on. Tämä pitää vaan taas kierrättää pitkän kaavan kautta ennenkuin kaikille uusille tuojille taas palautetaan rahaa muutaman vuoden päästä....
Comment
-
Ainakin Avant-mallisen S6:n ilmoitetut Co2-päästöt ovat nykymittapuulla rehevät 346g/km, joten siitä sitten vaan veroprosenttia laskemaan...en nyt pysty laittamaan tähän hymiötä.
Comment
-
Eikös se nyt näin mene, että vuosimallin 2001 ja sitä uudemmat yksilöt verotetaan päästöjen mukaan. Vanhempien vero lasketaan kokonaismassan perusteella tai veroilmoituksen jättäjän halutessa myös päästöjen mukaan, mikäli arvoista jokin todistus löytyy.
2001-mallisista ja uudemmista vaatimattomin veropäätös on ollut hieman yli 11ke, (lähteenä Ottoauto.de:n veropäätöstietokanta). Tilastoja kun tarkastelee, on näitä tuoreempia S6-yksilöitä tuotu Suomeen itse asiassa yllättävän vähän - vähemmän kuin esimerkiksi RS6:a.
Comment
-
Mitä minä kattelin tullin sivustolta viime vuonna tuotua S6:ia niin verot oli 5-6 tonnia. Nytkö ne sitte olis pompsahtanu yli kympin?! No jääpä sitte tuomatta tuo. 2001 vuotinen avantti olis ollu tyrkyllä.
Taas haaveet kaatuu, perkele. Minkäs minä sitten ostan?! B5 korista en halua toista, tehokkaampi ja mielellään isompikin kiinnostas. C6 korinen 3.0Tdi olis kova sana mutta menee likemmäs 30k semmosen hinta kilvissä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Duke Näytä viestiTaas haaveet kaatuu, perkele. Minkäs minä sitten ostan?! B5 korista en halua toista, tehokkaampi ja mielellään isompikin kiinnostas. C6 korinen 3.0Tdi olis kova sana mutta menee likemmäs 30k semmosen hinta kilvissä.
http://www.nettiauto.com/audi/a6/?id...engineFrom=3.0
Onko C5 S6:n kotimaan tarjonta liian vähäistä? Hinnat alkaen alle 21k. http://www.nettiauto.com/audi/s6/?yf...engineFrom=3.0
Comment
-
Ei oo mieluista kotimaan markkinoilta löytyny. C6 pitäs olla S-line. Kotimaiset on kaikki karvalakki penkeillä, hyvällä tuurilla ehkä nahoilla, mutta kummiski karvalakki penkeillä ja muutenki tahtoo olla kovin pappa varusteisia ja/tai ajettu 300tkm. Kolmen kympin autoon ei rahat riitä. 20t ja mitä enemmän alle niin sitä parempi.
Tuo S6 mikä oli kiikarissa ois kaikki varusteet mitä tarvis, väri miellyttäs, sisusta miellyttäs ja asialliset vanteet ja alustakin olis valmiina. Talvirenkaitten ostolla pääsis. Siinä äkkiä menee yks kymppitonni kun alkaa epämieluisasta tekeen mieluista.
Täsä matkan varrella sen verta viisastunu että osaan vaatia jo siltä lähtökohdalta paljon. Esim. nykyiseen aanelkkuun oon joutunu hommaan kaiken mieluisan kun suuressa autokuumeen kourissa ostin liian vähillä varusteilla olevan. Ei tullut halvaksi.
Comment
-
-
Comment