Kysytääs täällä että kuinka syvälle kuoppaan joutuu jos tommoseen ~200tkm ajettuu s4:een sekaantuu? Varsinni jos on vaihettu pienempää hihnapyörää yms. tehoa lisäävää modausta. Sen verta akuutti autokuume ja tommoset kummittelee kovasti yöunissa
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S4 B8 asiaa (varusteista ym)
Collapse
X
-
-
Suunnittelin, että huollan omani lähiaikoina ihan varmuuden vuoksi. Ajeltu nyt 156tkm eikä tietoa onko huollettu. Vajaan satasen tuohon nuo öljyt maksanee, kun pitää toinen purkki tilata / hakea marmorilta
Comment
-
Ja lisää kysymyksiä kun on nyt tullut kahlattua ulkomaisia foorumeja. Omassa yksilössä on se 75tkm mittarissa ja putkistosta heräsi kysymys noin yleensä. Lukeman perusteella näistä tuppaa catit menemään ihan vakionakin, saatika jos on softaa yms.
Mikäs on se paras tapa toteuttaa putkisto, jos suolestaa nuo orkkiskatit downpipesta? Tähän on sakemanni jostain syystä vaihtanut etummaiset pöntöt S6:sta ja ne on jotenkin modatut. Muuten täysin vakio putkisto. Ääntä en tarvi lisää tuosta omasta, eli täysin suorat putket voi jättää suosiolla pois, mutta hakusessa ois se fiksuin tapa toteuttaa putkisto ilman pelkoa kattien tukkeutumisesta ja sen myötä moottoririkosta. Mutta kuitenkin pitemmän ajan suunnitelmissa on ottaa tuosta tehoa enempi ulos, eli tämänkin puolesta ne katit ois käsittääkseni hyvä tyhjätä ja modata loppu putkisto sen mukaan.
Comment
-
Katit kestänee sen mitä ne kestää, odotusarvona on että ne pääsee seuraavaksi tekemään. Itelläkin täytyy tätä alkaa suunnittelemaan, nyt 3tkm ajeltu molemmat hihnapyörät kiinni, yhteensä 156, joista 142 täysin vakiona. Ei vielä ole ollut ongelmia.
Youtube täynnä nuita test pipe asennuksia, projektiosiosta löytyy yks versio jossa 200cel katit on alkuperäisellä paikalla. https://www.luisusgarage.com/p/audi-...lysaattorilla/
Myös tämmönen vaihtoehto tuli vastaan kun katsoin valmiita ratkaisuja: https://jhmotorsports.com/exhaust-do...-4-2l-fsi.html
Loppu putkisto varmaan sitten sen mukaan mitä sinne laittaa ja miltä äänet kuulostaa, sillä setupilla mihin päätyy. Paljon on youtubessa on pätkiä erilaisista setupeista ja ratkaisuista ja miltä ne kuulostaa
Comment
-
S4 b8 (-09) pomppasi ei e-merkittyjen kisakattien takia. Lieneekö kaikki katsurit kovin tarkkoja noiden e-merkkien kanssa ja onko tietoa kelpaako kisakatit joissa merkinnät löytyy, vai pittääkö olla jotain tyyppihyväksyttyjä? Alkuperäisten kattien hinta meleko suolanen. Auto pääkaupunkiseudulla tällä hetkellä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Cacce Näytä viestiS4 b8 (-09) pomppasi ei e-merkittyjen kisakattien takia. Lieneekö kaikki katsurit kovin tarkkoja noiden e-merkkien kanssa ja onko tietoa kelpaako kisakatit joissa merkinnät löytyy, vai pittääkö olla jotain tyyppihyväksyttyjä? Alkuperäisten kattien hinta meleko suolanen. Auto pääkaupunkiseudulla tällä hetkellä.
Comment
-
Tätä foorumia lukiessa ei varmaan kannattaisi edes harkita autoa s-tronicin laatikolla. Mutta, harkitsen silti, ikuisessa köyhyydessä eläminen on tuttua ja liian radikaali muutos olisi, jos jokaisesta palkasta ei menisi vähintään 1000e auton korjaukseen.
Täällä selvästi on ammattilaisia ja kokemusasiantuntijoita paikalla, joten kertokaas miten S4 b8 vuosimalli 2010-2011 toi laatikko kestää? Tai siis varmaan yhtä huonosti kuin muissakin, mutta onko täällä jollakin omakohtaisia kokemuksia?
Comment
Comment