Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kusetusta Ebay:ssa

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Kusetusta Ebay:ssa

Onko kellään kokemusta vastaavasta?Eli tilasin alusta sarjan autoon ja ns firman tiedot ebaysta ei ollut huonoja kokemuksia...no kysyin toimitus ajan johon vastaus tuli n.2-3 pvää+rahti maksoin suoraan "firman"tilille omalta kun luotin tyhmänä ilman korttia yms.takausta vaikka tiesin että on riski!!No nyt kun rahan oli saanu ilmoitti että palauttaa rahat kun ei pysty toimittamaan kun 2-3kk päästä!!!Varmistin vielä ennen maksua että onko toimitus aika sama vastasi että on.Nyt olen odottanut rahoja vkon ja kysynyt pankista niin ei ole edes ulkomaan maksuissa näkyvissä että olisi edes tulossa vaikka sanoi että maksoi tiistaina.Tiedän että voi kestää useita pviä mutta...

Olisiko kellään mitän neuvoa miten voisi toimia jos ja kun ei tule kuitenkin suht iso summa 1400e!Voisin tietysti sanoa että laitan ebayhyn kaupasta ilmoituksen tai jotain.Hölmöä kun firmalla minusta ihan ok sivut.

Firma ebayssa loba-motorsport.

tän vois varmaan liittää tuohon aiempaan Ebay ketjuun ?

http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...highlight=ebay

Comment

Kyllä mä uskon että ne alkuviikosta pompsahtaa tilille. Tuntuu noi maksu viiveet vaihtelevan aika rutkasti jos ei maksa paypallilla vaan ihan normaali tilisiirrolla.

Comment

Tässähän oli pääsiäiset välissä ja mutenkin toi raha liikkuu todella hitaasti saksasta ulospäin. Jos ei viikossa oo kuulunut, niin ei siitä kannata suurempia johtopäätöksiä vielä vetää. Oottele toinen viikko ja jos ei sittenkään kuulu niin sittenkannattaa alkaa selvittelemään.

Comment

Niinpä.

On kyllä ihmeellistä vielä kun varmistin niin sanoi tänää saa tavaran...Ja rahojen maksun kanssa sanoi että ti maksoi...no ei auta kun odotaa,miten sitten edetä jos ei ens vkolla kuulu ainakin "firmassa"on numero mutta tiedä sitten.Joku oli ottanut jonkun saksan lakimiehen tai vastaavan,voi ilmeisesti uhata petos syytteellä jos ei palauta rahoja.On kaikki mailit tallessa jos niistä jotain apua.Kiitos neuvoista.

Comment

Jos on tiistaina maksellu saksasta niin ei millään siirry pe mennessä rahat suomalaiselle tilille tietäen saksalaisten pankkien järjestelmät ja rutiinit... Jotta odota vielä viikko ennenkuin hypit seinille...

Comment

Ei kannata vielä hikeentyä, rahojen siirtyminen tuntuu oleva välillä todella hidasta. Varsinkin, kun myyjä on itse informoinut noin hyvin tavaran viivästymisestä. Toiset eivät muista kertoa tavaran loppumisesta / viivästymisistä ennen kuin itse kysyy kamojen perään.

Comment

Kyl toi Loba on aiemmin ollut tosi rehti. Olen siltä jollain 15 donalla tavaraa ostellu ja aina suoraan tilille.

Odottele rauhassa viikon verran ainakin. Mullakin tais kerran kestää 8teurin satsi reilusti kauemmin kuin piti mutta paketti painoikin sitten lähemmäs 300 kiloo ja oli pikkuauton kokonen.

Comment

Varmasti pitää paikkansa että rahojen siirto kestää olen itseki kyllä maksanut jonkin verran,kaikki epäilys lähti siitä kun varmistin että tavara on jo myyjällä olin jo maksanut 400e enakkoon 1kk sitten että olisi kerkenyt sen hakkia,kyse oli bilsteinin b16 coilovereista ilmeisesti jotain toimitus vaikeuksia kun oli muillakin sama?Yksi ilmoitti että hyllyssä mutta en enää luottanut vaan tilasin KW suomesta.Ainakin ovat vastanneet kyselyihin niin ei siitä huolta ja firmakin ollut jo kauan niin luulen että menee hyvin..

Comment

Itselle on Saksasta tullut rahaa toisinaan tilisiirrolla ja kyllä siinä on helposti mennyt vähintään se viikko, varsinkin jos viikonloppua ja muuta välissä. Melkeen kannattaa 10-14 päivää odotella ennen kuin hikeentyy.

Comment

Palautus.

Tuli rahat tänään tilille oli ollut jotain epä selvyyksiä pankin kanssa.?No kuitenkin hyvä mieli kun sai rahat takaisin vaikka alusta jäi saamatta.Muistaa tästä lähtien maksaa kortilla niin on ainakin helpompi olla jos tavaraa ei kuulu.

Comment

Joo tuota en ymmärrä, miks ei voi kortilla maksaa kun on turvallisempi.

Tuntuu, että varsinkin vanhempi kansa karsastaa tuota kortilla maksamista. Muistan kun aikoinaan kaverit pelas noita maksullisia online pelejä, niin joidenkin kaverien vanhemmat eivät suostuneet internetissä maksamaan! Sitten oliko jonkun tyypin vapaamielinen isä tai isoveli joka maksoi omalla kortilla ja sitten sai tililleen muiden tyyppien vanhemmilta rahat.

Tuolloin hieman huvitti.

Comment

Working...
                        X