Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Oletko tarkka autostasi?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Olen varmaan suhteellisen tarkka autostani..

Tupakoida ei saa, koska tunkkaisessa autossa on inhottava istua. Hajusaasteeksi lasken myös mitä ihmeellisimmän hajuiset wunderbaumit? Auton pitää haista autolle, ei tupakille tai teolliselle vaniljalle.

En anna autoa kovin helposti muille ajoon, koska en halua että sillä revitellään ympäri kyliä (se, joka särkee, saa myös maksaa ? helpompi olla antamatta avaimia eteenpäin). Ässällä ajaneiden määrä on laskettavissa yhden käden sormilla.

Kuraisille kengille ei aina voi mitään, matot kyllä saa putsattua. (Joskus tosin joku on vitsillä kysynyt, että pitääkö ottaa kengät pois ennen kuin menee autoon?) Sen sijaan penkeille ei kaadeta kaljoja tai ranskalaisannoksia, tai pesulalasku tulee perässä. Tämän sanon myös etukäteen, jos joku on ruuan tai juoman kanssa änkeämässä autoon.

Ovien paiskominen ärsyttää, joskus on varmaan tullut huomautettuakin asiasta. Enemmän tosin ärsyttää ovien/auton kylkien koluuttaminen autoon könytessä (?änkeänpä tästä autoon tavaroiden kanssa ? oho, kassi vähän kopsahti tuohon??)

Harvemmin kukaan nukkuu kyydissä, joten enpä tuota ole kokenut ongelmaksi. Sitä paitsi kyytiläisillä on yleensä sen verran puhdas tukka, ettei siitä nyt mitään limajälkiä ikkunaan jää. Jos tuollaisesta alkaa stressaamaan, niin ei kannata ottaa kyytiläisiä ollenkaan (ihostahan irtoaa hilsettä, vaatteista pölyä, irtohiuksia voi tarttua penkkiin jne.)

Comment

Nykyinen ajoneuvokalusto on siinä määrin jo toivottomia tapauksia, ettei niistä oikein ole väliä. Kun lapsia, eläimiä, työkaluja sun muuta kuskaa ja hiekkatien varrella asuu, ei mielenterveys kestäisi suurempaa pedanttisuutta. Parin vuoden päästä alkavat olla jo siistimmässä iässä. Siihen asti on hyvä tekosyy itsensä kiusaamiseen vanhoilla romuilla. Tupakointi on ehdottomasti kielletty silti. Skoda on ahkerasti käytössä myös ydinperheen ulkopuolella. Suvun opiskelijat ajavat naftapihillä mielellään, kun tarvetta on.

Haaveissa olisi isin oma työauto joka pidetään siinä kunnossa, että voi asiakkaan ottaa kyytiin suuremmin häpeämättä. Moottoripyörä on siitä hyvä kapine, ettei siihen saa kovin paljon ylimääräistä sälää kerättyä.

Aamulla tyhjensin autosta viime viikonlopun jäljiltä moottorisahan tykötarpeineen, pihkaisia työvaatteita, lasten leluja ja salaa nautettujen välipalojen jäänteitä sun muuta.
      Viimeksi muokannut Antti Määttä; 8.4.2009, 14:22.

Comment

Löytyypäs täältä paljon hengenheimolaisia. :)

1. Tupakointi ehdottomasti kielletty, nuuskaaminen täälläkin suotavaa. Kuskillekaan ei yleensä tarvi tarjota, useimmiten löytyy omasta takaa. :)

2. Autoa lainaan harvoin, mutta kyllä siihen listaan ketkä sen tarvittaessa saavat, sentään muutama henkilö kuuluu.

3. Talvella taas on tuo kuraisten kenkien vahtiminen jäänyt vähemmälle, loskanpaskaa tulee väkisinkin.

4. Itseäni myös ärsyttää tuo kyseinen ovien paiskominen, ja siitä myös aika kärkkäästi mainitsen.

5. Eikä ole minun kyytiin kovinkaan montaa nukkujaa sattunut, joten sitä en koe niinkään ongelmaksi. Nuo juoma/ruoka/sun muut roisketahrat on tietysti solkkaajan maksettavaksi lankeavia juttuja.
        Viimeksi muokannut ra.CE; 8.4.2009, 13:18.

Comment

1. Pitäisi kieltää lailla
          2. Harvoille ja valituille
          3. Kyllähän tuota joskus tulee katottua
          4. Ärsyttää, harva onneksi tekee sitä
          5. Rasvajäljet ärsyttää juu ja se kans kun joku pyyhkii huurtunutta lasia hanskalla yms.

Olen tarkka autoistani. Pesenkin auton lähes joka päivä, kaikki naarmut ja kiveniskut tuntuu kuin puukkoa käännettäs kylkiluitten välissä. Paskasella autolla ajaminen vituttaa.

Comment

Olen todella tarkka autostani ja varmasti tulevistakin yhtälailla.

Tupakoida ei saa todellakaan!

Autoani en ole lainannut enkä tule lainaamaankaan, varsinkaan näin kesävanteiden ollessa alla ja jos lainaan niin se on todellinen hätätapaus tai todella hyvä kaveri, joka lupautuu ajamaan kiltisti ja tarkasti.

Kyllä sitä hieman tulee katsottua millaisilla vetimillä sitä autoon oikeen ängetään, talviaikaan tuota vettä ja kuraa tulee muutenkin, joten silloin jää tarkistelut hieman vähemmälle.

Ovien ja takaluukun paiskominen ärsyttää, mutta tässä lähipiirissä kaikki tietävät kuinka kovaa sitä ovea pitää kiinni laittaa. Välillä kyllä paiskovia henkilöitä kyydissä käväisee ja se pistää kyllä hieman ärsyttämään, miksi sitä ovea pitää paiskoa kun eikö sitä voi laittaa vaikka hiljemmin ensin ja sitten hieman kovempaa jos ei mene kiinni, ei ovien kiinni laitto ole voimalaji :)

Nukkuvia henkilöitä harvemmin on kyydissä ollut, mutta talvella huurujen pyyhkiminen käsillä ottaa päähän ja siitä kyllä heti tokaisen, yleensä tämä tapahtuu juuri silloin kun kyydissä olija ei voi edes mainita ensin asiasta jos voin tehdä asialle vaikka jotakin vaan menee suinpäin itse pyyhkimään, minulla on kuitenkin lasit sisältä aina puhtaana ja pyyhkiminen vain yleensä pahentaa tilanneta ja huuru kerääntyy paljon helpommin pyyhittyyn lasiin. Myös rasvaisilla käsillä laseihin koskeminen ottaa myös hermoon.

Ruokaa ja juomaa autossani syödään melko usein, useimmin juomaa ja välillä tahroja ilmestyykin, höyrypesurillahan nuo lähtevät yleensä muutamassa minuutissa mutta kyllä se aina pistää ärsyttämään joka tapauksessa.

Itse pesen autoni vähintään kerran viikossa riippuen siitä paljonko ajan, joka viikko siivoukseen kuuluu myös sisustan imurointi ja tarvittavat puhdistukset kaikkialta autosta, niin sisältä kuin ulkoakin. Kyllä tuo auto on todella tärkeä ja ei todellakaan mikään pelkkä kulkine, se on hyvää ajanvietettä monessa asiassa.

Comment

saavatko kyytiläiset tupakoida?
              luovutatko avaimet muille helposti?
              tarkkailetko vaivihkaa kyytiläisten kenkien kuratilannetta?
              ärsyttääkö ovien paiskominen? -tai jonkun nukkuminen pää ikkunaa vasten jättäen ärsyttävän rasvajäljen????
              1. Ei todellakaan, jos yrittää matka loppuu siihen.
              2. Avaimia ei luovuteta, kuin perheen jäsenille ja luotettaville henkilöille, jos itse mukana.
              3. Pyydän joka kerta kopistamaan kengät.
              4. Ärsyttää, huomautan jos tapahtuu useammin, kuin kerran.
              5. Rasvajäljet ottavat päähän, mutta eipä tuosta huomauttaa viitsi, siivoamalla jäljet lähtee.
              6. Myös tietyt makeiset yms kielletty, kuten suklaa, suurinosa jäätelöistä. Limsaa/mehua saa juoda siististi pullosta. Alkoholia ei minun autossa oteta pisaraakaan.
              Viimeksi muokannut Cid; 8.4.2009, 15:55.

Comment

Pahinta mitä tupakoija voi tehdä on polttaa autossa. Oli se sitten omansa tai jonkun muun.
                Kyllä jos joku haluaa ajaa, yleensä saakin. Joskus joutuu pakottamaankin, kun yleensä noilla mun autoilla ei kukaan muu halua ajaa.
                En tarkkaile. Talvella vähän ärsyttää jos kovin paljon tuodaan lunta sulamaan lattialle.
                Kantin ovia joutuu paiskomaan, joskus saattaa vahingossa paiskoa muitakin. Jotkut vaan menee melkeen ittekseen kiinni. Sori :D Koitan varoa kuitenkin.
                Omilta jäljiltä omissa autoissa on penkinvälit ja lokerot täynnä kaikenlaista kauppakuittia, lappua, roinaa ja kesällä jätskipaperia. Ei se oo niin tarkkaa :)

Comment

Myöntäkää joku olevanne hullumpi kuin minä. Tupakointi jopa auton läheisyydessä on nounou silloin kun auton ovet ovat auki. Inhoan kenkien jälkiä kynnyslistoissa ja ovissa, huomautan myös niistä. Ovia ei paukuteta, eikä auton maalipintaan kosketa. Pyrin pysäköimään auton kauas muista jälkien pelossa. Kurakengillä ei autoon ole asiaa, ja pyrin välttämään takapenkkimatkustajia, koska he potkivat penkkejä ja muuta verhoilua. Takakontin mattoa suojaa parvekematto. Auton pesen viikottain, olen jopa pessyt lokasuojat sisältä koska kurakerros otti aivoon.... jne jne jne

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja Paavuli Näytä viesti
                    Myöntäkää joku olevanne hullumpi kuin minä. Tupakointi jopa auton läheisyydessä on nounou silloin kun auton ovet ovat auki. Inhoan kenkien jälkiä kynnyslistoissa ja ovissa, huomautan myös niistä. Ovia ei paukuteta, eikä auton maalipintaan kosketa. Pyrin pysäköimään auton kauas muista jälkien pelossa. Kurakengillä ei autoon ole asiaa, ja pyrin välttämään takapenkkimatkustajia, koska he potkivat penkkejä ja muuta verhoilua. Takakontin mattoa suojaa parvekematto. Auton pesen viikottain, olen jopa pessyt lokasuojat sisältä koska kurakerros otti aivoon.... jne jne jne
                    Ite harrastan kans tuota, että auto parkkeerataan semmoseen paikkaan ettei vaan naarmuja pääsis tulemaan toisten autojen ovista tms. Vituttaa kun jotkut ajaa viereen ja jättää semmosen pikku raon autojen väliin. "Normiovisissa" autoissa pääsis viel suht koht hyvin pujahtamaan omaan autoon, mut TT:hen ei noin vaan pujahdetakkaan. Muitakin TT:n omistajia varmaan löytyy joita vituttaa sama asia. :)

Meinasin saada slaagin ku töissä kuulin, että parkkipaikalle kuulemma lentää maalia tuulen mukana. Pulssi kuitenki tasoittui kun kyse olikin toisesta parkkipaikasta.

Comment

Tee muiden autoille niin kun toivoisit muiden autollesi tehtävän =)

-Omassa autossa ei tule koskaan eikä milloinkaan saatikkaan ikinä poltettua.
                      -En kyllä helpolla luovuta avaimia muille.
                      -Paskaantuu se kuitenkin, mutta ei suoraan pellolta autoon tulla!
                      -Autossa saa kyllä nukkua, mutta eipä kukaan ole vielä kerennyt :)

Comment

En anna tupakoida autossani, koska olen itse lopettanut, aikaisemmin lähinnä rohkaisin sytyttämään...
                        En juurikaan jännitä avainten luovuttamista, siihen tulee aina toisinaan tarve töissä, mutta vahinkoja ei ole sattunut. Sisätilojen siisteydestä ei voi stressata, itsekin joutuu aina kurasaappailla istumaan. Kaukalomatot ovat välttämättömyys työautossa.

Ovien sulkemisessa itseä ärsyttää lähinnä saamattomuus, siis se, ettei sitä uksea saada vielä kolmannellakaan yrityksellä kiinni, kun varotaan liikaa. Nuo kuitenkin toimivat aivan normaalisti. Samoin se, kun kysyn, tuliko se ovi nyt varmasti kiinni, vastataan kokeilematta "Joo".

Huurteen pyyhkiminen lasista johtaa välittömästi siihen, että pyyhkäisijä saa ikkunanpesuvehkeet kouraansa. Ikkunia _ei_ laapita. Nukkua saa, jos pystyy siihen, yleensä en ota tarpeeksi juopuneita kyytiin.

Comment

Autossa EI tupakoida.
                          Auton saa lainaan jos tarve niin vaatii.
                          En tarkkaile, koska siivoan joka tapauksessa auton viikottain. Ja kun on muovihelmat niin kopistelkoon niihin kuka tykkää.
                          Ovien paiskominen ärsyttää, useimmiten tulee paiskojaan luotua todella PAHA silmä.
                          Autossa saa nukkua jos siltä tuntuu. Itselläni on se paha tapa että helposti nukahdan jos en itse aja.

Autostani kyllä olen muuten tarkka niin ulkoisen kuin sisäisenkin siisteyden suhteen, mutta en jaksa stressaantua jos nyt johki sattuu naarmu tulemaan. Sitä varten minulla on pelit, vehkeet ja kemikaalit joilla auton saa loistamaan.

Rakastanko autoani? En, mutta minulla on intohimoinen suhde siihen kyllä.

Comment

..juu kyllä munki mielestä saa autos ilamnmuuta nukkua, MUTTA eikö sitä voi suorittaa vaikka niskatukeen nojaamalla eikä siihen vasta 3kertaa putsattuun lasiin!!

-ja kerran sain pienen hepulin ku työkaveri piirsi mun auton ikkunaan vit*uilumieles jotain HUULIRASVALLA!!! --->10 min vuorisaarna...

ite jätkä ajeli "perintökalulla" josta itse ei senttiäkään ollut maksanut.

sillon jurppi.

Comment

Duke, tarkista lääkitys!! No eikai, jokapäiväisestä pesusta jos saa tyydytyksen niin mikäs siinä.

-Autossa ei tupakoida!
                              -Autollani saa ajaa jos tarvetta ilmenee, muutoin sellä ajaa vain vaimo ja minä.
                              -En tarkkaile kurakenkiä, kaverit osaa kenkänsä kopsuttaa.
                              -Ovia ei sitten paiskota! Eikä takaluukkua! Oikeen hävettää joskus kun kaverin volvon ovea en saa koskaan eka nykäisyllä kiinni, tottunut nääs audin niin varoen sulkemaan;) Kaiken kaikkiaan olen tarkka autostani, joskin laiska pitämään puhtaana. Yhtään vikakoodia ei saa löytyä, ei palaneita polttimoita tai rikkinäisiä osia mistään. Kyllä, minäkin olen sairas! Onneksi kuulun tähän acf-tukiryhmään, täällä meitä hulluja piisaa...

Comment

-Tupakki, not.. vähemmästikin viedään saunan taakse ja NAKS tai POKS.
                                -Lainataan mutta harvalle ja vielä harvemmin. Jos on todella pakkotarve.
                                -Kyllä seurataan kenkiä yms, autossa ei mässätä mitää eikä juoda, tai ne saa jotka osaa syödä jo niikun aikuiset ;D
                                -Ovien paiskominen sitten yleisesti ottaa päähän kun tuntuu siltä että toiselta puolelta lasit pullistuu pihalle. Ymmärrän sen kyllä että joissain autoissa ei ovet mene kiinni aivan vain laittamalla mutta ainahan sitä voi uudestaa. Itse ainakin joutuu joskus muutaman kerran kokeilee uudestaa kun ei se mennykkään kiinni.
                                -Rasva ja vastaavat jäljet nyppii niikun oravaa talvella kun käpy on kinoksessa kiinni.
                                - Aika tarkka olen, ainakin tuosta vanhimmasta yksilöstä, viikottainen pesu, pari kertaa ajokautena vahaus yms puunaus. Ässä on vielä sen verran uus ja vaiheessa että se on luultavasti seuraava silmäterä. Ehkä pahempi kun tuo vanha vielä.

Ja tähän voisi lisätä vielä vaikka mitä, mutta tuntuu että duke ja zoikkeli on samoilla linjoilla itseni kanssa :D

Comment

1. Kukaan ei ole ollut niin tyhmä, että olisi yrittänyt.
                                  2. Eipä ole mitenkään exklusiivinen, joten miksei sillä voisi ajaa jos tarvetta on.
                                  3. Muuten kyllä, mutta metsästyskauden aikana ei viitsi, kun ensin on heittänyt konttiin kolme tuntia suolla rypeneen koiran ja itse on vyötäröstä alaspäin ravassa ja ylöspäin taas veriroiskeissa suolistuksen jäljiltä, sekä omissa kengissä muutama kilo savea.
                                  4. Ovien paiskominen ketuttaa ihan suhteettoman paljon, vaikka säästömalli kyseessä onkin.

Comment

Just katoin Pasilaa ja täytyy vain todeta että, LÄÄKKEETH! MISSÄ ON MUN LÄÄKKEETH! =)

Comment

a) Tupruttelija(t) joutuu niska-pers-otteella välittömästi pihalle. Siinä ei selittelyt auta.
                                      b) Jos joku tuttu sitä ajaa haluaa, niin kaikin käytettävissä olevin mokomin sen saa ajoonsa.
                                      c) En koskaan. Harmittaahan sitä sitten kankaisia mattoja hangata puhtaaksi jälkeenpäin, mutta en vahdi.
                                      d) Ovien paiskominen, nostaa verenpainetta yhtälailla autossa, kuin kotosalla. Tuota rasvajälkien jääntiä en ole koskaan havainnoinut, eli ärsytä..

Nuo kaikki kohdat käyvät yhtä hyvin kotona kuin autossa.. Varsinkin tupakointi ja ovien paiskominen.. aiheuttaa ajatusten synkkenemistä...ja miksei tottakai tuo kuratossut yhtä lailla.

Comment

1.Vittuuntuneessa tilassa / kaahaus kiireessä, joskus olen luvan tähän antanut.
                                        2.Ihmisille joihin luotan 100% ja tiedän heidän ajotaitonsa.
                                        3.En kyttää salassa, mainitsen kyllä asiasta jos tarvetta on
                                        4.ÄRSYTTÄÄ ja kontin myös! Mainitsen kyllä heti asiasta ja annan kuulla kunniansa.

Tällähetkellä kun itse on au di/to:ton niin huomaa kyllä kun ei mistään autosta tunnu ovet menevän kiinni :D. Viimeksi toissapäivänä kaverin matukan kyydissä onnistuin saamaan oven kunnolla kiinni neljännellä yrittämällä (eri oven avaus)

Comment

1. Ei tupakoida, ei kukaan eikä koskaan!
                                          2. Muutama henkilö saa ajaa, luotettavaksi tietyt kuskit jos olen itse mukana.
                                          3. Ei ole tarvetta, peltiset matot ^^
                                          4. Ketuttaa, harvoin kyllä paiskotaan, mutta jos näin käy niin saatan huomauttaakin.

Comment

- Kukaan ei ole koskaan yrittänytkään tupakointia autossani - ei ongelmia.
                                            - Nuoremmalle pojalleni lainaan mielelläni, kun ymmärtää auton päälle, vanhemmalle nihkeämmin. Vaimon soisin tekevän enemmän ja lähempää tuttavuutta autolla ajamisen kanssa.
                                            - Lumet kopistetaan kengistä ulkopuolella jalkoja yhteen lyöden, kura on hankalampi juttu. Käytän kumimattoja ympäri vuoden, mielestäni ne on helpompi pitää puhtaana kuin kangasmatot.
                                            - Alkoi ahistaa tuo ovien paiskomisjuttu. Vähän nolottaa tunnustaa, mutta vaimoni syyllistyy tuohon liian helposti. Olen yrittänyt neuvoa rakkaudella, mutta joskus ottaa koville...

Myönnän rakastavani autoani, vaikka se onkin ensisijaisesti käyttöesine. Auto on perheenjäsen, uskollinen palvelija, tärkeä osa arkea ja juhlaa. Kuulun niihin, joiden ei ole helppoa luopua autosta. Ehkä tunteetkin joskus ohjaavat järkevään käytökseen..

En pese autoa turhan usein, mutta koetan pitää sen siistinä niin sisältä kuin myös päältä. Talviaika on hankalaa, kun ei ole lämmintä pesupaikkaa.

Comment

1. Autossa ei todellakaan tupakoida
                                              2. En mielellään. Avaimet annan vain ihmisille joihin luotan 110%
                                              3. En juurikaan jos jalat pysyy matoilla :D Eli kyllä kurat aina pois saa...
                                              4. Rasvajäljet häiritsee vain vähän, mutta ovien paiskominen saa veren kiehumaan!

Ja kyllä, uskallan tunnustaa, että RAKASTAN autoani ;D

Comment

1.Autossa ei tupakoida
                                                2.En ihan kelle tahansa luovuta avaimia
                                                3.Ei liian tarkasti tule toisten kenkiä katottua, siivoan kuitenkin auton säännöllisesti
                                                4.Ovien paiskomisesta sanon kyllä suoraan ja rasvajäljet kyllä ahdistaa mut minkäpä niille mahtaa.

Auto on mulle kolmanneksi tärkein asia tällä hetkellä...

Comment

ärsyttääkö ovien paiskominen? -tai jonkun nukkuminen pää ikkunaa vasten jättäen ärsyttävän rasvajäljen????
                                                  1. EI HE****TI, ei tod
                                                  2. En
                                                  3. Kyllä
                                                  4. Kylläkyllä

Myöntäkää joku olevanne hullumpi kuin minä.
                                                  Mitään en myönnä, mutta:

Ite harrastan kans tuota, että auto parkkeerataan semmoseen paikkaan ettei vaan naarmuja pääsis tulemaan toisten autojen ovista tms.
                                                  +1

Tupakointi jopa auton läheisyydessä on nounou silloin kun auton ovet ovat auki.
                                                  +1

pyrin välttämään takapenkkimatkustajia, koska he potkivat penkkejä ja muuta verhoilua.
                                                  +1

Takakontin mattoa suojaa parvekematto.
                                                  +1 , vaikka siellä on alunperin jo kaukalomattokin...

Pyrin pitämään diudin siistinä ympäri vuoden, välillä auto on turhankin törkyinen, useimmiten EI!
                                                  Auto tulee imuroitua kohtuu usein, varsinkin jos koira on ollut kyydissä, tosin pyrin välttämään sitäkin tilannetta...
                                                  Ja nyt kun kelitkin alkaa kuivumaan, niin tuleehan tuo varmaan tiskattuakin kohtuu usein!

Comment

Ei kukaan eikä ikinä.

Autoihin on aina olleet vain kahdet avaimet, joista toiset on vaimolla eikä niillä ole koskaan muut ajellu.

Lasten kengät tulee tsekkattua aina kun autoon tulevat. Vähemmällä siivoamisella pääsee.

ärsyttääkö ovien paiskominen?
                                                    Ärsyttää, vaikka ei ne siitä rikki mene. :)

jonkun nukkuminen pää ikkunaa vasten jättäen ärsyttävän rasvajäljen????
                                                    Jos väsyttää ni sit pitää nukkua. Jäljet lähtee kyllä pois kohtuu helposti.

Comment

Ensimmäinen autoni, jossa edellinen omistaja ei ole polttanut. Joten ei he**etissä polteta, eikä ovia/ikkunoita auki, jos ulkona joku polttaa.

Saa ajaa muutkin. Yleensä avaimet saavat ihmiset ovat jo sen verran osaavia, ettei tarvitse kummempaa opastamista. Kutosvaihteesta tulee joskus huomautettua, sitä ei monet huomaa. Kerran olen napannut ESP:n takaisin päälle, kun ajettiin jäällä ja alkoi ranta lähestyä vähän liian lujaa.

Likaiset työvaatteet päällä en mene autooni itsekään, joten ei sinne silloin mene muutkaan. Rapaa tulee joskus kengissä väkisin, sille nyt ei mahda mitään. Kumimatot lattioilla ja kaukalomatto takakontissa auttavat. Juuei, ei matkusteta edes rapaisin kengin takakontissa ;-)

Tietyissä tilanteissa autossa saa juoda viinaa ja omistajallekin saa tarjota. Kuski ei koskaan ota ryyppyäkään ja jokainen käyttää turvavyötä!!

Ovia ei sitte tarvii paiskoa, prkl:een ladakuskit erikseen.

Comment

Totta ihmeessä olen...

1. Autossa EI polteta tupakkaa,en minä eikä kukaan muukaan,PISTE !!!
                                                        2.Aviomiehen anna ajaa...joskus
                                                        3.Talvella kopistellaan jalat lumesta.Kevällä ja kesällä on sitten vaan käytettävä imuria.
                                                        Remppavaatteilla en edes minä istu autoon.Ja ei sitten kukaan muukaan...Ja roskia ei
                                                        heitellä autoon,roskikset on sitä varten
                                                        4.Ovia ei tarvitse paiskoa, ne menee ihan paiskomatakin kiinni.

Ryypyn ryyppyä ei autossa oteta ja turvavyöpakko ON EHDOTON !!

Ja kyllä tykkään autostani...paljonkin

Comment

Tarkka jossain määrin..:D

1.Polttaa en anna itsekään en polta..
                                                          2.No kyllähän tuota on harvat saaneet koe ajaa mutta lainaan en kyllä antaisi sitten millään..ja varsinkaan uudempaa mobiilia..=) Perheen jäsenet sitten erikseen.
                                                          3.No imuri ja harja ovat siivoamista varten, mutta kyllähän se ottaa pattiin, jos joku niitä kenkiä ei välitä kopistaa, kun itse kuitenkin melkein joka kerta ne kopistan..
                                                          4.Prkl ne mitään ladonovia oo..!!:D
                                                          5.Kyllähän autoa tulee niin useasti pestyä kuin vain siihen likenee aikaa..yleensä vahapesu.

Tässä kun olen tuosta 80:sta audista nyt luopumassa, kun kahta autoa en tarvitse..niin kyllähän tuo kirpaisee syvältä. Autoista kun tulee pidettyä niin hyvää huolta kuin vain mahdollista itse kun ne huoltaa ja korjaa kaiken mihin vain omat kädet pystyy..
                                                          Sillä tulee tehtyä reissuja sinne ja tänne niin huvi kuin työ.
                                                          Pelko siitä, että seuraava auto ei olisikkaan yhtä luotettava vaikea luopua ehkä tästäkin syystä. Siihen liittyy monenmoista muistoa, jotenkin siihen vain kiintyy vaikkei pitäisi.
                                                          Joku joskus sanoi että " Autoon ei koskaan pitäisi rakastua" Mitä tuo rakkaus sitten pitääkään sisällään tuota auto kohtaan..:D
                                                          Eli ehkä välitän liikaakin minkäs sitä ihmis yksilö itselleen voi..:)

Ja ne lääkkeet..kyllähän minä ne muistan joka aamu ottaa jopa ne vihreätkin pillerit..;DD
                                                          Jaa vai pitiköhän ne ottaa vasta illalla..:D

Comment

En kait minä?
                                                            http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=74078

Kilometrin päästä kaupasta löytynee sopiva parkkipaikka johon luotan.=)
                                                            Helpommaksi on esim prismaan mennä tuolla kakkosauton virkaa toimittavalla 400tkm ajetulla 90vm primeralla.

Comment

1. Auto ei ole savustuskoppi. Syöpäkääryleen voi imeä ulkona. Oksettaa mennä sellaiseen autoon joka haisee vanhalle tuhkakupille.
                                                              2. Avaimia en hyvin herkkään luovuta muille. Muutamalle vastuulliselle kaverille uskallan luovuttaa, jotka ymmärtää hidastaa töyssyihin ja älyää kiertää kantit.
                                                              3. Oikein kuraisella kelillä ehkä. Mulla on kaukalot talvella ja kesällä ei niin paljon likaa tule. Siivota pitää kuitenkin.
                                                              4. Ärsyttäviä asioita:
                                                              -Ovien paiskominen.
                                                              -Kenkien potkiminen helmoihin.
                                                              -Toisilla on tapana kääntää niskatuet kampeutuessaan takapenkille sekä potkia tuhkakuppia ja etupenkkejä.
                                                              -Ja se säätimien, ilmasuulakkeiden yms. räplääminen ärsyttää...
                                                              -Jos appari käyttää keskikyynärtukea, kun ei mahdu vaihtamaan vaihteita yms.

Comment

Working...
                                                              X