Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Oletko tarkka autostasi?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

1. Röökaaminen on p*rseestä, varsinkin autossa.

2 Avaimien luovuttaminen on kyl aika tuskasta vaikka parhaalle kaverille (eukkoa/eukkokokelasta ei ole vielä tuhoamassa autoa) .
    Faija on varmaan ainut kenelle uskaltaa antaa avaimet, kun sillä itellään on tehokas auto joten ei tarvii mun autoa kokeilla miten liikkuu.

3 Empä silleen seuraa kura tilannetta (muovimatot) ku itelläni tulee aina likaa työkengistä. Talvella kyllä kopistelen lumet kengistä

4. Jos väsyttää niin antaa nukkua, kuhan on turvavyö kiinni ja istuu penkillä.

5:Kyllä mä "rakastan" autonani.

Aina teen nopean tarkastuksen, jos olen julkiselle paikalle pysäköinyt auton.
    Vanteet tallella ja kumit ehjät. Autossa kyljet kolhimattomat ja maalipinta tallella.
    Näitäkään ei tarvitisi tehdä JOS tämä maailma ei olisi niin täysi kateellisia mulkkuja/välinpitämöttömiä ihmisiä.
    On se kumma juttu et jotkut 30-50v äijät on meikäläiselle kateellisia tosta autosta.
    Emmä sille voi mitään, jos ryyppäsitte nuorena rahanne.

Comment

Tupankointia en autossa hyväksy. Jos pysähdytään matkalla huoltoasemalle, niin tupakit vedetään ennen kahveja, jotta haju ehtii haihtua.

Vaimo ei autollani ajele, vielä. Tilanne ehkä muuttuu ensi kesän aikana (vaimon mielestä ehkä-sanan voisi poistaa tuosta lauseesta).

Muistuttelen varsinkin lapsille kenkien kopistelusta, aikuisille en viitsi huomautella (oletan että ovat niin fiksuja, jos aikovat vastaisuudessakin päästä kyytiin).

Hankin niskatyynyt autossa nukkujille. Pää sivulasissa voi saada jopa kasvohermon halvauksen, mutta ainakin niskat kipeäksi. Harvemmin kukaan nukkuu pää lasissa.

En varsinaisesti rakasta autoa, mutta jos ja kun siinä sattuu olemaan kohtuullinen rahasumma kiinni, niin sellainen lämmin huolenpitosuhde autoon kyllä on.

Tosiaan, appiukko vei nyt autoni pääsiäislomareissunsa ajaksi. Nyt ajelen viikon verran opelilla. Huoli päällä volkkarista ja kova ketutus opelista. Varovasti muistuttelin volkkarin huolenpidosta, mutta vaimo sen sijaan piti kunnon muistutussaarnan. Taitaa vaimo rakastaa tuota meidän autoa enemmän kuin minä. =)

Comment

Kyllähän sitä aika tiiviissä parisuhteessa tuon auton kanssa on :)

- Auto tulee pestyä/siivottua/vahattua säännöllisesti käsin eikä se yleensä kovin monia päiviä likasena kerkiä olemaan.
        - Röökin polttamista autossa en todellakaan ymmärrä eikä sitä varmasti tee kukaan minun autossani. Pussinuuska on ok mutta irtokamaa ei mielellään.
        - Kenkien kopistelu on yksi tärkeä asia mielestäni ja se unohtuu valitettavan monelta. Takakontissa suojamatto sekä kesä- ja talvimatot erikseen.
        - Eipä niitä avaimiakaan tule ihan jokaiselle luovutettua. Riippuu toki tilanteesta. Tilanteen pakosta voin tehdä kompromisseja :)
        - Ovien paiskominen uudessa autossa on myöskin rasittavaa
        - Koira tykkää tahria kuonollaan ikkunoita eikä ihan aina millään jaksais alkaa niitä putsailemaan. Ja kyllä tuommonen pikkukoira aina välillä matkustaa autossa mutta suojavilttien kanssa. Tämä on hieman ristiriitainen tilanne muita periaatteeita kohtaan :)
        - Takapenkkien ja tuhkakupin potkiminen on huomion herättävä asia
        - En tykkää että auto toimii roskakorina eli kuitteja,papereita,juomapulloja tai muita roskia löytyy muualta kuin oven sivukotelosta väliaikaisesti.
        - Sipsien ja suklaan syöminen myös ei sallittavaa.
        - Muistilla olevat penkit/peilit valitettavasti puuttuvat omasta autosta. Ärsyttävää alkaa etsimään niitä omia "asetuksia" sen jälkeen kuin 20cm lyhyempi on ajanut aikaisemmin.

Tuossa niitä ensimmäisenä mieleen tulleita asioita. Lisäillään jos unohtui jotain :)

Comment

Minä itse ainoastaan saan polttaa autossani tupakkaa jos siltä tuntuu. Ikinä ei niin kiire ole että autossa tarvitsisi polttaa. Kyytiläiset eivät saa polttaa.

Autoa en lainaa muille kovin mielelläni. Ketään juuri kortinsaaneita en ässän rattiin laske, vaikka se nyt ei mikään hullu tykki olekaan.

Räpylät kopistellaan autoon mennessä. Pitäisi olla itsestään selvyys.

Ovet menee kyllä kiinni ilman paiskomistakin.

Comment

Oletko tarkka autostasi? Kyllä
            Rakastatko autoasi? Kyllä

Comment

vähä mahtava pinta helmutti!!!!!

Comment

.............
                Viimeksi muokannut _jone_; 24.7.2009, 03:43.

Comment

Working...
                X