Itse huomasin q:n hankittua ja talviradalla pöristelyn jälkeen, että se rentouttaa ja poistaa fiiliksen leikkiä liikenteessä. =)
Tuo valvonta kaatuu partioilla samaan miten kävi hansfree kyttäyksen kanssa, eli ihan samaan tapaan kuin nykyäänkin ajetaa. Toki kamerat räpsyy.
Se mikä rassaa on ns. possujuna periaate, että täytyy ajaa matkaa "kimpassa" puskuri vasten puskuria. Joukossa tyhmyys tiivistyy. 4 rekasta pääsee nopeemmin ohi kuin 3 henkilöautosta. Toinen on ajattelu tapa, että turhaa tässä vaiheessa enää ohittaa tuota edellä ajavaa hidastelijaa, kuinka ollakkaan siihen tulee yksi perään ja possujuna on valmis. Sitten kiroillaan itsekseen että mihinkäs tuolla kaaharilla on kiire, kun tämä tahtoo ajaa suurinta sallittua nopeutta ja tämä letka ajelee 100km/h alueella jopa 65km/h. Nämä siis asioita mitä liikenteessä huomaa.
Itsellä ei sakon sakkoa takana ja ohitustilanne nopeus ei nouse yli 15km/h sallitun. Sit ootellaan parempaan tilannetta.
Mainitaan nyt vielä, että ei ne ohituskaistat ole saksan autobaanoja. Näkynyt 3-5 auton letka jotka ajaa 100km/h alueella 60-105km/h, mutta ohituskaistalla katoavat horisonttiin ja alle km ohituskaistan jälkeen tulevat vastaan jarruvalot palaen.
Poikkeuksetta nopeuskameraa vastaan ajetaan nykyään alle 10km/h alle rajoituksen, ei se pure.
Veikkaus, että tuohon laskettuun 13 miljoonan euron vuotuiseen säästöön on laskettu myös Näitä "toleranssi ylinopeuksia", jotka siis johtuvat ylinopeudesta ihan selkeesti.
Tuo valvonta kaatuu partioilla samaan miten kävi hansfree kyttäyksen kanssa, eli ihan samaan tapaan kuin nykyäänkin ajetaa. Toki kamerat räpsyy.
Se mikä rassaa on ns. possujuna periaate, että täytyy ajaa matkaa "kimpassa" puskuri vasten puskuria. Joukossa tyhmyys tiivistyy. 4 rekasta pääsee nopeemmin ohi kuin 3 henkilöautosta. Toinen on ajattelu tapa, että turhaa tässä vaiheessa enää ohittaa tuota edellä ajavaa hidastelijaa, kuinka ollakkaan siihen tulee yksi perään ja possujuna on valmis. Sitten kiroillaan itsekseen että mihinkäs tuolla kaaharilla on kiire, kun tämä tahtoo ajaa suurinta sallittua nopeutta ja tämä letka ajelee 100km/h alueella jopa 65km/h. Nämä siis asioita mitä liikenteessä huomaa.
Itsellä ei sakon sakkoa takana ja ohitustilanne nopeus ei nouse yli 15km/h sallitun. Sit ootellaan parempaan tilannetta.
Mainitaan nyt vielä, että ei ne ohituskaistat ole saksan autobaanoja. Näkynyt 3-5 auton letka jotka ajaa 100km/h alueella 60-105km/h, mutta ohituskaistalla katoavat horisonttiin ja alle km ohituskaistan jälkeen tulevat vastaan jarruvalot palaen.
Poikkeuksetta nopeuskameraa vastaan ajetaan nykyään alle 10km/h alle rajoituksen, ei se pure.
Veikkaus, että tuohon laskettuun 13 miljoonan euron vuotuiseen säästöön on laskettu myös Näitä "toleranssi ylinopeuksia", jotka siis johtuvat ylinopeudesta ihan selkeesti.
Comment