Millaisena näette Audin kojelaudan ja ratin kymmenen vuoden päästä? Täytyykö sähköposteihin pystyä vastailemaan aamuruuhkassa istuessa vai pysyykö kuljettajan lähiympäristö yhä vain ja ainoastaan ajonautinnon temppelinä? Varsinkin japanilaisvalmistajien ratit alkavat hiljalleen vaikuttaa playstationin ohjaimilta. Lisääkö tämä turvallisuutta kun käsiä ei tarvitse nostaa ratilta, jos haluaa vaihtaa radiokanavaa? Vai muuttuuko homma vaarallisemmaksi, kun auton "tietokone" on kokoajan houkuttelevasti käden ulottuvilla?
Todettakoon että allekirjoittanut on tällä hetkellä tekemässä tuotekehitysprojektia Audille (opiskelijana, ei työntekijänä:)) ja kävimme tiimimme kanssa viime kuun Espoon tapahtumassa vähän nuuhkimassa mielipiteitä. Tehtävämme on Audin MMI systeemin uudistaminen tulevaisuuden tarpeita varten ja olemme aihetta sivuuten tehneet pienen kyselyn http://fredrik.hollsten.fi/ME310/functions/?lang=fi. Käykäähän täyttämässä jos tekee mieli ilmaista oma mielipide siitä mitä kaikkea (ajamisen lisäksi) Audin ratilla pystyy kymmenen vuoden päästä tehdä.
Toivottavasti tästä viestistä ei tullut spämmifiilis. Vaikka projektia tehdäänkin, ulottuu kiinnostus aiheeseen reilusti työajan ulkopuolelle ja mielipiteitä on aina hauska kuulla :)
Todettakoon että allekirjoittanut on tällä hetkellä tekemässä tuotekehitysprojektia Audille (opiskelijana, ei työntekijänä:)) ja kävimme tiimimme kanssa viime kuun Espoon tapahtumassa vähän nuuhkimassa mielipiteitä. Tehtävämme on Audin MMI systeemin uudistaminen tulevaisuuden tarpeita varten ja olemme aihetta sivuuten tehneet pienen kyselyn http://fredrik.hollsten.fi/ME310/functions/?lang=fi. Käykäähän täyttämässä jos tekee mieli ilmaista oma mielipide siitä mitä kaikkea (ajamisen lisäksi) Audin ratilla pystyy kymmenen vuoden päästä tehdä.
Toivottavasti tästä viestistä ei tullut spämmifiilis. Vaikka projektia tehdäänkin, ulottuu kiinnostus aiheeseen reilusti työajan ulkopuolelle ja mielipiteitä on aina hauska kuulla :)
Comment