Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Lommo c-pilarissa, korjaaja Tampereella?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Lommo c-pilarissa, korjaaja Tampereella?

Joku päätti tuhota mun autoa taas vähäsen, tällä kertaa osui tuohon C-pilariin. Tekijästä ei tietenkään ole mitään tietoa mutta jollakin isommalla autolla tuohon on osuttu.

Kuva: http://www.aijaa.com/v.php?i=3873935.jpg

Kyseessä siis A4 B6. Kaskon kautta teetettynä hinnaksi tulee 150e omavastuu ja 20% bonusmenetys. Lommo on siis tuollainen melko laakea, tosin tuosta pokkauksen kohdaltakin on vähän pelti painunut. Maalipinnan naarmut eivät ole syviä.

Onko hajua missä tuollaiset vekit kannattaa Tampereella korjauttaa?

Eikös se Laakkosen korikorjaamo tuommoista korjaa? Ainakin minun entisen ässäni laittoivat kuntoon. Toki korjaus oli PALJON pienempi.

Comment

Miten ihmeessä tuohon on onnistuttu... isomman auton sivupeili tjsp? Millasella parkkipaikalla tuo tapahtunut?

Tampereen korjaamoista ei ole itsellä tietoa :)

Comment

Mites tuosta voi mennä boonuksia? Eikös tuosta kannattas tehä rikosilmotus ilkivallasta ni ei ainakaan menis boonuksia.

Comment

Mulla ei mennyt bonuksia ilkivallan takia. Kysäisepä omasta vakuutusyhtiöstäsi.

Ja sitten siihen kysymykseesi. Automaalaamo Arto Joki (Ruskossa) tekee hyvää jälkeä ja huomattavasti huokeammalla kuin Laakkonen. Äitin A3:n takaluukussa olleen lommon korjausrvio Laakkosella/Audi Centerissä oli 400-450 Eur ja Arto Joki laskutti 250 Eur.

Comment

Juu ilkivallan takia ei mene bonuksia, mutta tässä tapauksessa menee kun vahinko on toisen ajoneuvon aiheuttama. Vakuutusyhtiön tarkastaja tsekkaa tuon vielä mutta vähän veikkaan ettei sitä ilkivallan piikkiin saa...

Jos vakuutusyhtiön piikkiin tehdään niin vien varmaan Laakkoselle, tuossa listassakin on pieni painauma joten sen voisi mun puolesta vaihtaa uuteen..

En huomannut tuota vauriota heti (puusilmä), mutta todennäköisesti tapahtui Nekalan teollisuusalueella työpaikan edessä, siinä pyörii aika paljon kuorma-autoja ja jakeluautoja ym.

Comment

Eli tästä pitäisi kai oppia se, että jos haluaa ilkivaltaa tehdä niin kannattaa mässätä autolla toisen autoa, eikä vasaralla? :) vahinkohan tuo on, pitäisikö selvittää jos joku siellä vaikkaa tietäis? kuitenkin jos on jonkun kuljetusfirman auto niin on niilläkin vakuutukset..

Comment

Joo oon koittanu selvitellä mutta eipä noista yleensä ketään vastuuseen saa... Jos kuskia olisi asia kiinnostanut niin olisi varmaan lapun jättänyt tai jotain. Autoja liikkuu siinä päivittäin aika paljon. Voi olla että syyllinen ei ole edes huomannut koko asiaa, jos vaikka jollain rekan kontin takanurkalla on tuohon raapaissut. Katsotaan mitä tarkastaja sanoo..

Comment

Ei mene ilkivallan piikkiin, kuulemma selkeästi toisella ajoneuvolla tehty vaurio. Laakkosen korikorjaamo hoitaa auton kuntoon, mutta omavastuun lisäksi pieni bonusmenetys tuosta tulee maksettavaksi.

Comment

Bonusmenetys voi olla pieni vain jos ei ole kummoisesti niitä bonuksia. Kaikki on suhteellista toki. Maksanet tuon itse osamaksulla nyt joka tapauksessa.

Comment

Eli bonukset eivät siis häviä kokonaan, prosentti vaan alenee. Kaskon bonus tippuu 70% -> 50%, se palaa ennalleen parissa-kolmessa vuodessa. Toisaalta pitäisi taas muutenkin kilpailuttaa nuo vakuutukset, joten eiköhän tuo bonusmenetys jotenkin kompensoida :)

Comment

Working...
                      X