Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ilmoituksen poisto

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Ilmoituksen poisto

    olen pyytänyt toimituksen ( helpdesk)apua osto/ myynti-ilmoituksen poistotekniikasta mutta parista pyynnöstä huolimatta sitä ei ole annettu. Sensijaan pyynnöstäni poistettiin turha ilmoitus , josta kiitos ja kumarrus. Onko katsojissa sellaisia ,jotka osaavat poistaa turhat ilmoitukset etteivät ne turhaan roiku sivuilla?

  • #2
    Eikös se mennyt niin, että pyydettiin "voiko helpdesk poistaa ilmoituksen".

    Joka tapauksessa ilmoituksen voi itsekin poistaa seuraavalla tavalla:
    Avaa oma viesti -> Työkalut alasvetovalikko -> Poista aihe -> Suorita
    toiminto.

    Pitäisikin tehdä omat testikäyttäjätunnukset, koska laajemmat käyttöoikeudet omaavalla nuo jutut eivät näy niin kuin normikäyttäjällä.

    Comment


      #3
      Muokkaa -> laajennettu kirjoitustila kautta olen itse päässyt poistamaan.

      edit: eipäs ollutkaan nyt. Vaihtelee varmaan sen mukaan onko vastauksia vai ei? Jos on vastauksia ei enää pysty poistamaan.

      Comment


        #4
        Kyllähän poisto ainakin vielä tänään onnistui ihan Haraldin kirjoittamalla tavalla. Ei perusilmoituksen poistoon siis ylläpitoa tarvitse apuun huudella, toisin kuin monilla muilla foorumeilla.

        Comment


          #5
          Sain viimeviikolla yleisen kysymyksen jostain foorumin käyttöön liittyvästä joltain käyttäjältä. Olin matkoilla koko viikon ja näin viestin vasta 5-6 päivää sen saapumisen jälkeen, joten en enää lähtenyt siihen vastaamaan. Tämä siksi, että oletin jonkun muun moderaattorin siihen jo tuossa ajasssa varmasti vastanneen.

          Eli anteeksi, jos joku ei ollut siihen vastausta saanut lainkaan. Muuten kyllä vastaan asiallisiin kysymyksiin, mutta nyt en siis käynyt foorumilla päälle viikkoon.

          Viestiä ei normaali käyttäjä pääse poistamaan, ainakaan jos joku on ehtinyt kirjoittaa ketjuun uusia viestejä.

          Oman myynti-ilmoituksensa voi jokainen poistaa Akin kertomalla tavalla.

          Comment

          Working...
          X