Tässä olen yrittänyt pohtia miten auton käsinpesun saisi suoritettua mahdollisimman mukavasti. Pesutapa on löytynyt (Taxi Cleaner / Verry Berry), mutta kuivauspuolen viimeistely on ollut pohdinnassa jo jonkin aikaa. Nykyään siis aloitan silikonilastalla, jolla saakin melko hyvin auton kuivaksi, mutta tuohon viimeiseen silaukseen tarvitsee vielä jonkun. Kokeiltu on:
- Säämiskä, aito. (Ihan paska, tarttuu kiinni auton pintaan ja pitää "raahata reunoista perässä, että saa edes jotain tehtyä)
- Keinosäämiskä (Ei tunnu oikein imevän tuota vettä, jättää alleen märkiä ohuita rainoja)
- Mikrokuituliina - tuntuisi toimivan suhteellisen hyvin, mutta kun on kastunut ei oikein rutistettunakaan ime kunnolla. Pitänee käyttää useampaa tuollaista.
Millä olette itse suoriutuneet tehtävästä kivuttomasti?
- Säämiskä, aito. (Ihan paska, tarttuu kiinni auton pintaan ja pitää "raahata reunoista perässä, että saa edes jotain tehtyä)
- Keinosäämiskä (Ei tunnu oikein imevän tuota vettä, jättää alleen märkiä ohuita rainoja)
- Mikrokuituliina - tuntuisi toimivan suhteellisen hyvin, mutta kun on kastunut ei oikein rutistettunakaan ime kunnolla. Pitänee käyttää useampaa tuollaista.
Millä olette itse suoriutuneet tehtävästä kivuttomasti?
Comment