Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi a4 1,8t -96

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi a4 1,8t -96

Terve.

Oon katellu keskusteluita, mutta päätin nyt tehä vielä oman missä itselle kaikki samassa paikassa ym.

Olisin aatellu ruotsista hakee tollasta audia eli 1,8 turbo quattro sedan ja -96 vuosmallia. Sillä on ajeltu joku 190 000 ja uutena rekisteröity ruotsiin. Kestääkö näissä siis koneet mitenkä hyvin ja turbo vai onko ihan susia? Vai kestääkö pitkään jos et jatkuvasti revittele ja öljyt vaihat aina? Ja miten vikaherkkiä nää audit on.

Mitenkäs takapää. Onko takana jotkut öljyt kun neliveto? Miten vaihdetaan, hankala vaihtaa ja miten tiuhaan? Mitenkäs turbon öljyt? Onko se joku oma öljynkierto vai? Isä tossa puhu että mieti kahesti ku vanhempi ato nii turbot alkaa olee ja ymymym alustavikoja sun muuta.

Ja jos vielä joku viitsisi vähän kertoa mitkä on ahtoputket ja mistä tulee? Ja minkälainen vapailmansuodatin siis kannattaa laittaa että äänet kuulumaa ku dumppi ja moottoriohjaus ei toisistaa tykkää.

Oha tossa pihassa yks farkku audi 1,8 vapari sedani -98 ja hyvin toimii. 120 000km ja tyytyväisiä oltu mut mites toi turbo q.

Epäilenpä sitä että olet pahemmin keskusteluita katellut. Vähän oma-aloitteisuutta niin löytyy vastaus ihan kaikkeen.

Comment

kyllä vain olen. Muttaku sattuu olee hajalla ihan kaikki niin olis nyt kiva että tähän vastataan yhteen topikkii nii ei tartte selailla montaa tuntia. Ja osassa viesteissä on jäänyt juttu "kesken" ja en ole saanut haluamaani vastausta mutta ihan miten vain.

"Ja jos vielä joku viitsisi vähän kertoa mitkä on ahtoputket ja mistä tulee? Ja minkälainen vapailmansuodatin siis kannattaa laittaa että äänet kuulumaa ku dumppi ja moottoriohjaus ei toisistaa tykkää."

^Siinä nyt yks juttu mitä oon toisista keskusteluista bongannu...

Comment

Ahtoputki lähtee turbon kompressorilta ja menee välijäähdyttimen kautta imusarjaan.

Laita vaikka Apexin kuiva filtteri.

Perässä on öljyt, siitä on täällä kyllä keskusteltu. Tuossa lyhyt ketju. Tässä myös. Haulla lisää.

Turbossa kiertää samat öljyt kuin moottorissa.
        Viimeksi muokannut okkim; 28.1.2009, 16:46. Perustelu: lisäystä

Comment

Working...
        X