Eikö tota Meguiars kamaa saa nyt Suomestakin monesta paikasta. Kannattaako sitä enää ulkomailta tilata?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Osia/mitätahansa UK:sta?
Collapse
X
-
Tämmösenä auton nuohous friikkinä tuli tilattua puleerauskone laikkoineen ja aineineen enklannista. cleanyourcar.co.uk saa kyllä palvelusta täyden kympin. Ostin Meguiars G220 epäkeskokoneen, kolme megun laikkaa ja pari purkkia aineita sekä 3M rajausteippiä. 260e paloi siihen lystiin.
Comment
-
Tätä just viime vuonna ihmettelin kun kamat tulee englannista lento postilla halvemmaksi kun kymmenen kilsan päästä postiin.
Itse kanssa ostan tuolta kun ei suomesta saa läheskään kaikkea mitä tuolta, en ole ainakaan löytänyt.
Ostin Meguiars G220 epäkeskokoneen
Comment
-
Tulipahan tilattua ja maksettua 18" vanteet "sokkona" Wheelbasesta.
Noh..kohta tuli sähköpostiin viesti ettei ole 18" vanteita, mutta toimittavat 19" vanteet samaan hintaan! No minullehan se passaa ja on melko reilua, tosin vasta sitten kun näen vanteet omin silmin. Niin, ja toimituskustannuksia ottivat 80£. Katsotaan tuleeko koskaan mitään perille vai pitääkö ruveta anelemaan rahoja jotain kautta takaisin.
Comment
-
Ajattelin kokeilla, miten toimii Performance Alloys'in toimitukset. Mielessä on 16" BBS VF. Tarjoavat alle 600€ pakettia ja väittävät toimittavansa ilmaiseksi Eurooppalaisiin 'major' -maihin..
Comment
-
Juhana, mikä kone sulla on ollut aiemmin? Tulee varmaan myös itselle eteen että hommaa paremman, nyt on tollanen halpis kone.
Laitahan käyttö kokemuksia tänne sitten kun pääset ajamaan tolla megun koneella.
Comment
-
Mulla ei oo ollut omaa konetta aiemmin. Kaverin rupes merkkisellä oon vähän tehnyt, mutta enimmäkseen olen tähänasti keskittynyt käsin hinkkaamiseen. Tuon epäkeskon huono puoli on se, että se on hieman tehoton oikein pahaan kuntoon menneen maalipinnan myllytyksessä. Siihen perinteinen pyörivä on parempi. Toisaalta tolla ei tuu kovinhelposti pyöröjälkeä ja on muutenkin hellävaraisempi maalille.
Comment
-
www.hoica.de - tuosta osoitteesta löytyy autonmattoja useampaan makuun. Vuosi sitten tilasin sieltä omaani ja ihan ok matot tuli vaikka olivat halvimmat mallit. Tosin vuoden käytön jälkeen rupee kuskin matto olemaan uusinnan tarpeessa.
Matoissa oli vielä kiinnikkeetkin alkuperäisille paikoille kun muisti ne tilauslomakkeesta valita.
Toimitus sinänsä oli vähän ongelmallinen mutta tulivat kun kerran laittoi sposti kyselyä perään.
Comment
-
En mä ainakaan ole tavannut. Mutta sanakirjan ja babelfishin kanssa mäkin matot tilasin. Ja tuli kyllä just semmoset kuin ajattelinkin.
Mutta esim. tuollaisia sieltä löytyy:
https://hoica-onlineshop.de/hoica_sh...503esgcou3qqs7
Comment
-
-
Mutta esim. tuollaisia sieltä löytyy:
https://hoica-onlineshop.de/hoica_sh...503esgcou3qqs7
Vai oonko täysin väärässä? Vielä kun sais jonkun kielitaitoisemman tilaamaan... ;)
Edit: Eipä mulla mitään hajua noista materiaaleistakaan ole. Tuntuu alasvetovalikoissa olevan ties mitä lisämaksusta..
Edit2: Tuolla sivussahan olikin infopläjäystä fussmatteneista.
Comment
-
Täytyy nyt itsekin kehua Camskilliä.
Tilasin kyseisestä paikasta itselleni uudet levyt ja palat kummallekin akselille. Toimitus kesti n. viikon verran ja tuli kotiovelle asti.
Kaikki oli kunnossa, mutta lähettivät tavalliset levyt taakse eikä uritettuja. Lähetin asiasta tiedustelun. Ilmoittivat EBC:n lähettäneen väärät levyt heille ja, että saan pitää nykyiset levyt ja he lähettävät vielä uudet levyt postissa tulemaan. Ensi viikolla pitäisi päästä niitä asentamaan.
Ps. Tarviiko kukaan EBC:n uusia levyjä taakse? Koodi D1203
Comment
Comment