Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Osia/mitätahansa UK:sta?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Eikö tota Meguiars kamaa saa nyt Suomestakin monesta paikasta. Kannattaako sitä enää ulkomailta tilata?

Comment

• Saa toki, mutta katso ja vertaa hintoja niin ymärrät miksi..

Comment

17 puntaa vs. 26€ ei se ero nyt niin suuri ole. 8€?

Comment

• Niin emmä sillä, yleistäen kuitenkin puolet halvempia..

Ite tilasin parinsadan rojut kuudellakympillä, mielestäni kannatti.
          Muut voi tehdä päätöksensä itse..

Mielestäni kyllä toi 8€ on jo aikapaljon

Comment

• Harmaatuonti.fissä on jotkut megutuotteet halvempia kuin tuolla sivustolla, mutta jotkut taas kalliimpia huomattavasti.. Ja postikuluthan kai noihin harmaatuonnin tuotteisiinkin tulee. Kaikkia tuotteita ei löydy edes harmaatuonnin valikoimasta.

Comment

Tämmösenä auton nuohous friikkinä tuli tilattua puleerauskone laikkoineen ja aineineen enklannista. cleanyourcar.co.uk saa kyllä palvelusta täyden kympin. Ostin Meguiars G220 epäkeskokoneen, kolme megun laikkaa ja pari purkkia aineita sekä 3M rajausteippiä. 260e paloi siihen lystiin.

Comment

Tätä just viime vuonna ihmettelin kun kamat tulee englannista lento postilla halvemmaksi kun kymmenen kilsan päästä postiin.

Itse kanssa ostan tuolta kun ei suomesta saa läheskään kaikkea mitä tuolta, en ole ainakaan löytänyt.

Ostin Meguiars G220 epäkeskokoneen
                Tuolta tulisi hinnaksi 150£ ja kaupan päälliseksi yksi laikka.

Comment

Niinpä. Yks liike olis myyny suomessamulle ton koneen -50% alennuksella 200e hintaan ilman ensimmäistäkään laikkaa... On taas suomilisää pikkasen. Mä otin sen G220 mequiars kitin ja tosiaan pari rullaa rajausteippiä.

Comment

• Tulipahan tilattua ja maksettua 18" vanteet "sokkona" Wheelbasesta.

Noh..kohta tuli sähköpostiin viesti ettei ole 18" vanteita, mutta toimittavat 19" vanteet samaan hintaan! No minullehan se passaa ja on melko reilua, tosin vasta sitten kun näen vanteet omin silmin. Niin, ja toimituskustannuksia ottivat 80£. Katsotaan tuleeko koskaan mitään perille vai pitääkö ruveta anelemaan rahoja jotain kautta takaisin.

Comment

Kyllä ne tulee. Mä oon tehny varmaan 60 ostosta visalla ebaystä ja muutamasta nettikaupasta ja aina on tullut perille.

Comment

Ajattelin kokeilla, miten toimii Performance Alloys'in toimitukset. Mielessä on 16" BBS VF. Tarjoavat alle 600€ pakettia ja väittävät toimittavansa ilmaiseksi Eurooppalaisiin 'major' -maihin..

Comment

• Veikkaisin äkkiseltään että Suomi ei kuulu noihin ´major´ maihin.. Ennemmin Manner-Euroopan maat, sanoisin. Mutta toivottavasti olen väärässä, jotta säästät euron jos toisenkin ;)

Comment

Juhana, mikä kone sulla on ollut aiemmin? Tulee varmaan myös itselle eteen että hommaa paremman, nyt on tollanen halpis kone.

Laitahan käyttö kokemuksia tänne sitten kun pääset ajamaan tolla megun koneella.

Comment

Mulla ei oo ollut omaa konetta aiemmin. Kaverin rupes merkkisellä oon vähän tehnyt, mutta enimmäkseen olen tähänasti keskittynyt käsin hinkkaamiseen. Tuon epäkeskon huono puoli on se, että se on hieman tehoton oikein pahaan kuntoon menneen maalipinnan myllytyksessä. Siihen perinteinen pyörivä on parempi. Toisaalta tolla ei tuu kovinhelposti pyöröjälkeä ja on muutenkin hellävaraisempi maalille.

Comment

Yritin ostaa performancealloysta vanteet, rahti olis ollu £100 niin jäi ostamatta.

Comment

Josko ne olisi siitä oppineet.. :)
                                  Laitoin kyselyä noista toimitusmaksuista jne. Saa nähdä mitä vastaavat.

Comment

Keksikääpä joku linkki mistä löytyis B5 koriseen kangasmatot? Aika tyhjää tuuttaa eBayssa.
                                    S4 mattoja ei lasketa, puuttuu yksi konsonantti.

Comment

• www.hoica.de - tuosta osoitteesta löytyy autonmattoja useampaan makuun. Vuosi sitten tilasin sieltä omaani ja ihan ok matot tuli vaikka olivat halvimmat mallit. Tosin vuoden käytön jälkeen rupee kuskin matto olemaan uusinnan tarpeessa.
                                      Matoissa oli vielä kiinnikkeetkin alkuperäisille paikoille kun muisti ne tilauslomakkeesta valita.
                                      Toimitus sinänsä oli vähän ongelmallinen mutta tulivat kun kerran laittoi sposti kyselyä perään.

Comment

Niin lähellä, niin kaukana.
                                        Ei taivu sit millään saksa niin paljon, että löytäisin omaan autooni sopivat matot tuolta =(
                                        Saittia ei ilmeisesti saa mistään englanninkieliseksi?

Comment

• En mä ainakaan ole tavannut. Mutta sanakirjan ja babelfishin kanssa mäkin matot tilasin. Ja tuli kyllä just semmoset kuin ajattelinkin.

Mutta esim. tuollaisia sieltä löytyy:
                                          https://hoica-onlineshop.de/hoica_sh...503esgcou3qqs7

Comment

Orkkis kangasmatot ovat kyllä ebayn heikko lenkki. Bemariinkaan niitä ei löydy edes saksan ebaystä. Englannista on turha katsoa, kun eivät sovi. Reilu satkun tais tosin maksaa bemarin alkuperäiset ja ne kestää helposti 5-6v. Ei se enää oo kovin paljon vuotta kohden.

Comment

Saittia ei ilmeisesti saa mistään englanninkieliseksi?
                                              http://babelfish.yahoo.com/

Comment

• googlen translatella voi kääntää suoraan noi sivut suomeksi esim. mutta seon sitten vähän hoono soomi

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja performance Alloys
                                                  Hi

Sorry, we no longer offer 16” BBS wheel for this car – please reselect from our 18” collection.

Regards
                                                  Sales Team
                                                  No niinpä tietysti..

Comment

Mulla taitaa olla yhdet B5 risan kangasmatot hyllyssä :D, mustat harmaala reunanauhalla :) Ja RS4 logot tietty :)
                                                    2 kertaa käyneet auton lattialla :)
                                                    Viimeksi muokannut jsahlman; 7.4.2009, 10:53.

Comment

• Mutta esim. tuollaisia sieltä löytyy:
                                                      https://hoica-onlineshop.de/hoica_sh...503esgcou3qqs7
                                                      On muuten ihan loistava idea nämä matot, kun saa itse määritellä max. 12-merkkisen tekstit noihin! Ilmeisesti molempiin mattoihin vielä eri tekstit? Tuossa vaan etumatot ja toisessa kohteessa saa myös takamatot.
                                                      Vai oonko täysin väärässä? Vielä kun sais jonkun kielitaitoisemman tilaamaan... ;)

Edit: Eipä mulla mitään hajua noista materiaaleistakaan ole. Tuntuu alasvetovalikoissa olevan ties mitä lisämaksusta..

Edit2: Tuolla sivussahan olikin infopläjäystä fussmatteneista.

Comment

• Eilen tuli sitten vanteet kotia, jotka olin tilannut Wheelbasesta reilu viikko sitten. Tavara oli juuri sitä mitä tilasin ja toimitusaika 10päivää, joka on ihan OK, kun välissä oli vielä pääsiäinen. Eipä siis mitään valittamista Wheelbasen toiminnasta. Thanks, mate...

Comment

Jahas tänään tuli renkaat camskillistä, 6.4 tein tilauksen.
                                                          215/60 16" Toyo CF1, valmistettu 48/2008.
                                                          225/45 17" Hankook Ventus V 12 Evo, valmistettu 39/2008.

Varsin tyytyväinen olen, pitänee vielä kaksi kierrosta tuolta tilata.

Comment

Itsekkin tilasin nuo samat hankookit 225/40/18 koossa.
                                                            On muuten pirun mukavat ajaa. Syövät epätasaisuudet paremmin kuin 225/45/17 talvirenkaat.

Comment

Täytyy nyt itsekin kehua Camskilliä.

Tilasin kyseisestä paikasta itselleni uudet levyt ja palat kummallekin akselille. Toimitus kesti n. viikon verran ja tuli kotiovelle asti.

Kaikki oli kunnossa, mutta lähettivät tavalliset levyt taakse eikä uritettuja. Lähetin asiasta tiedustelun. Ilmoittivat EBC:n lähettäneen väärät levyt heille ja, että saan pitää nykyiset levyt ja he lähettävät vielä uudet levyt postissa tulemaan. Ensi viikolla pitäisi päästä niitä asentamaan.

Ps. Tarviiko kukaan EBC:n uusia levyjä taakse? Koodi D1203

Comment

Working...
                                                              X