Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Osia/mitätahansa UK:sta?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Muistaakseni tilaamani rengastyypin kohdalla luki, että varastotoimitus. Pitäisi ainakin lähteä kohtuu ajassa liikkeelle.

    Comment


      5.3 illalla maksoin ja sähköpostilla maksun jälkeen kysyin vielä, että menikö kaikki oikein. Vastasi heti että kaikki tiedot tuli OK. Lisäksi tuli myöhemmin illalla "Order Referense" automaatti sähköpostiviesti, sisältäen oston tiedot.

      11.3 tuli "Order Completed" sähköpostiviesti, jossa rahtiseuranta koodit yms. faktaa

      19.3 tuli soitto matkahuollosta ja sovittiin, että jättävät renkaat niiden varastoon eli eivät toimita kotiin (olin itse matkoilla silloin)

      23.3 Hain renkaat matkahuollosta

      Kyseessä siis 4kpl Nankang kumeja ja 2 kpl TOYO R888 kumeja. Aikataulu oli sitä mitä ajattelinkin sen olevan ja tyytyväinen siihen olen.

      Comment


        Tänään tuli mullekkin seurantakoodi maili. Eli jospa ne olisi ens viikosta täällä.

        Comment


        • Löytyisköhän jostain päin Brittejä nettikauppa joka myisi Eibachin Pro System alustasarjaa?

          Comment


            Löytyiskö europerformancelta?

            Comment


            • Alkuperäinen kirjoittaja VilleP Näytä viesti
              http://www.merseyspeed.co.uk/index.php

              Himottaisi tilata BBS LM replicat. 120 puntaa toimitus suomeen. Kukaan koskaan tilannut tuolta?

              Ja voisiko joku suomentaa pätkän keskustelusta:

              Tuo loppu jäi vähän hämäräksi, eritoten ton due sanan merkitys tässä.
              Tilasitko noita tai onko kukaan tilannut tuolta ?

              Itse tiedustelin ko. paikasta noita BBS LM replicoita niin kertoili että hinta olisi £740 kotiovelle toimitettuna.
              Ihmettelin vaan tuota toimituskulujen hintaa kun tossahan jää £240 kulujen osuudeksi.

              Comment


                Kysyppä VilleK:lta kokemuksia.

                Comment


                • Onko kellään kokemuksia tuosta Europerformancesta? Eivät ilmeisesti lähetä Suomeen. Tarkempi lueskelu osoitti, että eivät lähetä muualle kuin listassa oleviin EU-maihin. Listasta ei ainakaan löytynyt Suomea, lähin oli Ruotsi.
                  Viimeksi muokannut Joni14; 25.3.2009, 14:50.

                  Comment


                    Pitääkö minun toimia Ruotsin lähetyksissä kuriirina :)

                    Comment


                    • Mulla olisikin lähiaikoina käyntiä Haaparannassa :)

                      Comment


                        Tervetuloa :D Voin jelppiä ja mun osoitetta voi muutkin käyttää jos on tavaran saanti ongelmia Suomeen. Tietty ne kannattaa suosiolla maksaa itse mutta lähettää voi mun kautta :D

                        Comment


                        • http://www.bmautosport.co.uk/index.p...t_add_ad_cat=0

                          tuolta on tulossa vannetta mulle. 90puntaa kotiovelle kuljetus 19" replicoilla oli näköjöön 599£ hintaa

                          Comment


                          • Tänään lähti tilaus New RS4 style vanteista ja renkaista... paketin hinta suomessa 1400e... UK:sta 740e rahteineen suomeen... katsotaan koska kamat on ovella... vai onko Keijoa kusetettu...

                            Comment


                            • Kannattaa kysellä noilta vanne/rengasmyyjiltä toimittaako Suomeen, vaikka sitä ei listasta löytyisikään.
                              Löysin tuolta portteriin sopivan paketin ja kysyin onnistuuko Suomeen toimitus.

                              Onnistuu £60 hintaan.

                              Comment


                                Kenelläkään kokemuksia näistä?
                                http://www.lambodoorkits.co.uk/
                                http://www.j-w-racing.co.uk/

                                Seibon tuotteita olis tarkoitus tilata. Lambon sivut herjaa jotain tietoturvariskistä tilausvaiheessa. j-w-racing näyttäisi toimittavan suomeen ja hiilikuitupellin postikulut vaivattomat 28£. Kyselyä on menossa mutta jos jollain on jo kokemuksia..

                                Comment


                                  Seurantakoodin mukaan ovat kohta perillä. Mutta lähden huomenna laivalle, joten en ole kotona jos eivät tänään vielä kerkeä. Miten tuo toimitus menee jos en ole ovella avaamassa?

                                  Comment


                                  • Alkuperäinen kirjoittaja Whitebe Näytä viesti
                                    http://www.bmautosport.co.uk/index.p...t_add_ad_cat=0

                                    tuolta on tulossa vannetta mulle. 90puntaa kotiovelle kuljetus 19" replicoilla oli näköjöön 599£ hintaa
                                    Kuinkas maksupolitiikka toimii?

                                    Comment


                                      Camskillin rengas toimitus saapui tänään. Renkaat yli 3v vanhoja. En katsonut oliko myyntiehdoissa jotain maksimi-iästä.

                                      Comment


                                        Kerkesinkin mennä sanomaan, just tulivat. Viime syksyllä valmistetut väyttää olevan.

                                        Comment


                                        • Alkuperäinen kirjoittaja Jukka Pohjalainen Näytä viesti
                                          Camskillin rengas toimitus saapui tänään. Renkaat yli 3v vanhoja. En katsonut oliko myyntiehdoissa jotain maksimi-iästä.
                                          Katsoitko päiväyksen renkaasta vai siitä renkaaseen lätkästystä tarrasta?

                                          Comment


                                            Renkaasta luonnollisesti.

                                            Comment


                                            • Itse laitoin tänään vanteet renkaineen tilaukseen rochford tyresistä. Saa nähdä kauan toimituksessa kestää, eipä tässä onneksi vielä kesäkelit edes paina päälle.

                                              Comment


                                              • veli oli tilannu wheelbasesta vanteet ja renkaat 25puntaa toimitus suomeen tulivat 4päivässä tilauksesta

                                                Comment


                                                • Alkuperäinen kirjoittaja Jesper1 Näytä viesti
                                                  Kuinkas maksupolitiikka toimii?
                                                  paypal tai tilisiirto ihan miten tykkää luotettava kauppias!!

                                                  Comment


                                                  • Alkuperäinen kirjoittaja Whitebe Näytä viesti
                                                    veli oli tilannu wheelbasesta vanteet ja renkaat 25puntaa toimitus suomeen tulivat 4päivässä tilauksesta
                                                    Kukaan muu ostanut vanteita taikka muuta Wheelbasesta? Toimittaako oikeesti Suomeen ja mihin hintaan? En löytänyt sivuilta oikeen infoa toimituksista muualle kuin Sumujen Saarelle. Vai enkö vaan osaa? Olisi muutamat hyvät vanteet näköpiirissä sieltä ja asialliseen hintaan..

                                                    Comment


                                                      http://www.j-w-racing.co.uk/
                                                      Seibon tuotteita olis tarkoitus tilata. j-w-racing näyttäisi toimittavan suomeen ja hiilikuitupellin postikulut vaivattomat 28£
                                                      Hyvin vastaavat sp:iin ja selvisi noi todelliset hinnat eli postikulut konepellille 179£.

                                                      Comment


                                                        www.performancemotorcare.com

                                                        Otetaanpas uudestaan toi vaha/autonpesuaine kimppa ajatus pöydälle, laitoin alustavan sähköpostin missä tinkasin alea audifinnssille, lupas jotain järjestää.

                                                        Pitäis varmaan ensin saada vähän tietoa kuinka paljon tavaraa olisi tulossa.

                                                        Eli tuolta vaan tiirailemaan löytyiskö mitään mihin olisi tarvetta. Itse olen tuolta pari kertaa tilannut ja palvelu ollut todella hyvää.

                                                        Edit. Postikulut olivat tulleet taas kohtuulliseksi, eikä sitä 28£ mitä vähän aikaa sitten netti näytti.
                                                        Viimeksi muokannut quattro20v; 2.4.2009, 20:57.

                                                        Comment


                                                          No kun jossain tossa vieressä asut, niin jotain voisin samaan pakettiin tilata jos itse otat jotain.

                                                          Comment


                                                          • Voishan sitä kans harkita vähän tarvikkeiden hankkimista. Tosin en oo katellut mitä täällä maksaa.. Mutta pesukinnasta ja harjaa sun muuta voisin ottaa. Liinoja ehkä kans.

                                                            Comment


                                                              Uudet osallistujat voi kirjoitella jäsen puolella tähän thrediin.

                                                              Jimi, ainakin noi niitten mikrokuituliinat on paljon parempia kuin markettiliinat. Viimeksi sain kaupan päälliseksi yhden, paljon pehmeempiä kuin normi tavara. Käytän sitä viimeiseksi vahan hinkkaamisessa. :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X